Olen ajatellut viimeinkin hankkia littunäytön putkinäytön tilalle. Näyttö tulisi puhtaasti pelikäyttöön ja olen ajatellut tällaista halpaa 20 tuumaista..
http://www.jimmspc-store.fi/index.php?page=products&action=productdetails&id=99.L2C72.CBE&groupid=141&subgroup=&t=false
Mitä olette asintuntiat mieltä??
Vai olisiko joku 19 tuumainen parempi??
kumminkin noin 400€ olisin ajatellut siihen sijoittaa..
Littunäyttö pelaamiseen
2
443
Vastaukset
- Erkko
Tuossa on vasteaika tarpeeksi pieni. Viewsonicilla taitaa olla 2ms vasteaikoja. Kontrasti on riittävä, jos aurinko ei pääse häiritsemään... nörtti tunnelmaa ja verhot kiinni.. niin minäkin teen.
Resot oli vähän kummalliset taisi olla laajakuva? Varmaan ihan riittävä, vaikka pelaisi FPS-pelejä.
Itse ostaisin kuitenkin vieläkin putken.- Juzu
Pitänee vielä miettiä, onhan tää mun putkinäyttö aika uus samsung symcmaster 793s 17 tuumainen.
Pelatessa vaan vähän kismittää tän putkinäytön reson ja virkistystaajuden kompromissi. Tykkään katella näyttöä vähintään 75 hertsin taajuudella ja sillä maksimi reso on 1152*864. Mutta mun kone pyörittäs isompiakin resoja, näyttiksenä kun on toi 7900 GTX 512mb
Joo se littu oli laajakuva. Olis ihan jees katellessa elokuvia, mutta kaikista peleistä ei välttämättä saa laajakuva resoja. Mitenköhän sitten se kuva skaalautuu?? Kuva varmaan lätistyy hieman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944