nesteen palkoista?
mitä mieltä
14
1532
Vastaukset
- piikki36
kuulemma on aika hyvät kuukausipalkat, en ole varma mutta luulen että luvut liikkuu siinä 3000 paremmalla puolella.
- amalia
tietysti työtehtävistä, eli ammatista.Lisäksi riippuu kenen palkkalistoilla olet,eli maksaako palkkasi Neste vai joku aliurakoitsija vai oletko vuokrafirman palkkalistoilla.
- Naulan kantaan!
amalia kirjoitti:
tietysti työtehtävistä, eli ammatista.Lisäksi riippuu kenen palkkalistoilla olet,eli maksaako palkkasi Neste vai joku aliurakoitsija vai oletko vuokrafirman palkkalistoilla.
Nesteen duunarit ei tosiaan hääppöistä liksaa saa, vaikka niin luulevatkin, kun eivät paremmasta tiedä. Mutta aliurakoitsijan tai vuokrafirman palkkalistoilla siellä tienaa ihan hitosti!
- Separaaddori
Naulan kantaan! kirjoitti:
Nesteen duunarit ei tosiaan hääppöistä liksaa saa, vaikka niin luulevatkin, kun eivät paremmasta tiedä. Mutta aliurakoitsijan tai vuokrafirman palkkalistoilla siellä tienaa ihan hitosti!
Ai että vuokra- ja urakoitsijafirmojen duunarit tienaavat Kilpilahdessa niin "hitosti". Taitaa olla kirjoittajalla aika hatarat tiedot asiasta tai sitten minulla...
Tottakai joidenkin urakoitsijoiden ammatimiehet vetävät hyvääkin liksaa, mutta silloin puhutaan jostain luokkahitsareista tai automaatioasentajista, tosin niidenkin liksoista aika iso osa tulee mm. päivärahoista ja ylitöistä.
Joku vuokrafirman palovahti tai siivooja ei takuulla pääse niillä tantereilla pahemmin rikastumaan, se on fakta.
No itse luulen tietäväni paremmasta ja en kehu liksaani. Noin 50 000 euroa vuodessa bruttona riittää just leipään ja voi sen päälle on sitten ansaittavakin sivubisneksillä... - Oddijaduoda
Separaaddori kirjoitti:
Ai että vuokra- ja urakoitsijafirmojen duunarit tienaavat Kilpilahdessa niin "hitosti". Taitaa olla kirjoittajalla aika hatarat tiedot asiasta tai sitten minulla...
Tottakai joidenkin urakoitsijoiden ammatimiehet vetävät hyvääkin liksaa, mutta silloin puhutaan jostain luokkahitsareista tai automaatioasentajista, tosin niidenkin liksoista aika iso osa tulee mm. päivärahoista ja ylitöistä.
Joku vuokrafirman palovahti tai siivooja ei takuulla pääse niillä tantereilla pahemmin rikastumaan, se on fakta.
No itse luulen tietäväni paremmasta ja en kehu liksaani. Noin 50 000 euroa vuodessa bruttona riittää just leipään ja voi sen päälle on sitten ansaittavakin sivubisneksillä...En tunne yhtään nesteläistä jolla olis alle tuon 50.000e vuosipalkka, enempi ne pyörii siellä 60.000e paremmalla puolella. Nuo urakoitsijoiden palkat on lähinnä vitsi, yleensä ne on luikkineet korvat luimussa paikalta kun puhe on kääntynyt jostain syystä palkkoihin....
- jopas-sapoj
Oddijaduoda kirjoitti:
En tunne yhtään nesteläistä jolla olis alle tuon 50.000e vuosipalkka, enempi ne pyörii siellä 60.000e paremmalla puolella. Nuo urakoitsijoiden palkat on lähinnä vitsi, yleensä ne on luikkineet korvat luimussa paikalta kun puhe on kääntynyt jostain syystä palkkoihin....
Vai et tiedä ketään alle 50000e, noh, kiitos tuostakin nollatiedosta...
- Anonyymi
2 viikkoa 12 h yövuoroa on about siinä 5500 paikkeilla
- nesteen kirjoissa.....
talossa 6 vuotta ollut, n.43 000 € vuosi
- amalia
separaaddori on aivan oikeassa. Vuokrafirmat ei maksa hääpösiä palkkoja.Firma laskuttaa Nestettä ja maksaa sitten työntekijälle, herää kysymys paljonko laskuttaa Nestettä ja mitä maksaa duunarille. Olisi kiva tietää.
Siivoojat ovat taas siivousfirmojen palveluksessa. Palkat ehkä 10€/tunti.
Aliurakoitsioiden työväki on lähinnä muualta tulleita "reissumiehiä". Peruspalkkaa nostaa se kun tehdään pitkiä päiviä, välillä viikonloppujakin.(Mitäpä siellä kämpilläkään tekisi, mieluummin painetaan duunia.)Lisäksi päivärahat ja ateriakorvaukset.
Ammattimiehet tienaavat, kun niistä on pulaa esim. hitsarit. Nuoret ei enää lähde paskasiin hommiin.
Eilenhän juuri sanottiin uutisissa, että vuokrafirmat pitäisi lopettaa, riistetään työntekijää ja sinne on alkanut pesiytyä epämääräisiä yrittäjiä.(Rakennualalla jo kiristysä ja mafian otteita). - orjuutta
amalia kirjoitti:
separaaddori on aivan oikeassa. Vuokrafirmat ei maksa hääpösiä palkkoja.Firma laskuttaa Nestettä ja maksaa sitten työntekijälle, herää kysymys paljonko laskuttaa Nestettä ja mitä maksaa duunarille. Olisi kiva tietää.
Siivoojat ovat taas siivousfirmojen palveluksessa. Palkat ehkä 10€/tunti.
Aliurakoitsioiden työväki on lähinnä muualta tulleita "reissumiehiä". Peruspalkkaa nostaa se kun tehdään pitkiä päiviä, välillä viikonloppujakin.(Mitäpä siellä kämpilläkään tekisi, mieluummin painetaan duunia.)Lisäksi päivärahat ja ateriakorvaukset.
Ammattimiehet tienaavat, kun niistä on pulaa esim. hitsarit. Nuoret ei enää lähde paskasiin hommiin.
Eilenhän juuri sanottiin uutisissa, että vuokrafirmat pitäisi lopettaa, riistetään työntekijää ja sinne on alkanut pesiytyä epämääräisiä yrittäjiä.(Rakennualalla jo kiristysä ja mafian otteita).Siis vuokrafirmathan ovat aivan hanurista, yhden sortin turhia välikäsiähän ne vaan ovat, tukkufirmoja muiden joukossa. Ei muuta kuin viemäristä alas.
- kädettömille
orjuutta kirjoitti:
Siis vuokrafirmathan ovat aivan hanurista, yhden sortin turhia välikäsiähän ne vaan ovat, tukkufirmoja muiden joukossa. Ei muuta kuin viemäristä alas.
Nykyajan kädettömille ne sopii hyvin, osa porukasta kun ei osaa työnhaun aakkosia, niin jäisivät ilman töitä, jos ei näitä vukrafirmoja olisi.
- mmmmmmmmmmmmmmm
kädettömille kirjoitti:
Nykyajan kädettömille ne sopii hyvin, osa porukasta kun ei osaa työnhaun aakkosia, niin jäisivät ilman töitä, jos ei näitä vukrafirmoja olisi.
selität? Mene keinuu.
- on.
palkkansa ansainnut
- Anonyymi
Alan kehnoimmat liksat ja työilmapiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356