Eli onko viimeaikoina julkaistu missään uusien 500 - 1500ccm custompyörien vertailutestejä? Olisi hankinnassa uusi tai alle 5000km ajettu 500 - 1000ccm customi.
Custompyörien vertailutesti?
8
1976
Vastaukset
- Oma merkki aina paras
Testejä tarvii, kun ostat suoraan DragStarin 1100 cc
Siin on kunnon mopo sanon minä,joka semmosen omistaa.- hemmetin
mopo ? Kyllä DragStar on moottoripyörä. Opettelehan ensin perusasiat poju ennenkuin tulet mielipiteitäsi laukomaan.
- Mika__
Tuolta löytyy vaikka mitä:
http://www.motorcyclecruiser.com/ - Customeista tietävä
Jokakeväiset custompyörien testit yleensä alkavat ja loppuvat käsittelykokeeseen jossa maahantuojan takapihalla testiajajat loukkaavat itsensä joko parkkipaikalta ulosajamiseen, toisiinsa törmäillen tai ennenaikaiseen kaatumiseen.
On sattunut myös useasti tilanteita joissa pitkäkeulainen custompyörä on kaatunut jo tallissa pelkästä ajatuksesta lähestyvän testiajajan jalan päälle.
Monet testiajat ovat malttamattomina vertailleet ajokokemuksiaan lapsuusajan muistoihin ensimmäisellä kolmipyöräisellä ajo-opetteluun jolla hampaat irvellä lasketeltiin päin puita.
Ne innokkaat custompyöriä harrastavat testiajajat jotka ovat selvinneet ja uskaltautuneet muun liikenteen sekaan, eivät pitkän sairaalareissun jälkeen olleet ollenkaan hallukkaita enää kommentoimaan ajokokemuksiaan.
Tästä ja monesta muustakin syystä, moottoripyöriä testaavat journalistit suosivat oikeita katupyöriä. Vaikka älykkyys johtaa ihmiset kokemaan aina uusia asioita, vain tyhmyys ajaa ennalta ennakoitavaan itsensä satuttamiseen.
Näin ollen vain harvat lehtiin kirjoittavat ihmiset suostuvat täällä vapaassa maailmassa ajamaan custompyörällä.
TOK!- Voi Sinua!
Kirjoitat ihan täyttä paskaa. Jos noin paljon häpeät savuttavalla piikillä ajoasi ja kuolaat customeita, niin odota nyt muutama vuosi. Intin jälkeen saatat saada ajokortin oikeaa pyörää varten. Ja siitä se motorismi lähtee...
Voi myös pyytää kyytiä isoon pyörään, vaan tod.näk. et sitä saa.
Mutta malta...kyllä vuodet kuluvat...
- Jurpo
saada asiallista tietoa yksinkertaiseen kysymykseen, miksiköhän??
- Wasanico
Seuraavassa MP-Maailma -lehdessä (elokuu) on kuulemma 250 cc customeiden testi. Et sitä kysynyt, mutta jollekin toiselle tiedoksi. Itse olen kyseisestä luokasta kiinnostunut, olen vaihtamassa pienempään pyörään kun entisessä on aivan turhaan tehoja.
Valitettavasti minullakaan ei ole muistikuvia muista testeistä.- kaupat tuli jo tehtyä...
... mutta katsellaan yleisestä mielenkiinnosta kaikkia kaksipyöräisiä kohtaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1045210Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1754882BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2124097- 2163305
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1163122Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1032974- 1261838
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1501696HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok171669- 611369