Eli onko viimeaikoina julkaistu missään uusien 500 - 1500ccm custompyörien vertailutestejä? Olisi hankinnassa uusi tai alle 5000km ajettu 500 - 1000ccm customi.
Custompyörien vertailutesti?
8
1933
Vastaukset
- Oma merkki aina paras
Testejä tarvii, kun ostat suoraan DragStarin 1100 cc
Siin on kunnon mopo sanon minä,joka semmosen omistaa.- hemmetin
mopo ? Kyllä DragStar on moottoripyörä. Opettelehan ensin perusasiat poju ennenkuin tulet mielipiteitäsi laukomaan.
- Mika__
Tuolta löytyy vaikka mitä:
http://www.motorcyclecruiser.com/ - Customeista tietävä
Jokakeväiset custompyörien testit yleensä alkavat ja loppuvat käsittelykokeeseen jossa maahantuojan takapihalla testiajajat loukkaavat itsensä joko parkkipaikalta ulosajamiseen, toisiinsa törmäillen tai ennenaikaiseen kaatumiseen.
On sattunut myös useasti tilanteita joissa pitkäkeulainen custompyörä on kaatunut jo tallissa pelkästä ajatuksesta lähestyvän testiajajan jalan päälle.
Monet testiajat ovat malttamattomina vertailleet ajokokemuksiaan lapsuusajan muistoihin ensimmäisellä kolmipyöräisellä ajo-opetteluun jolla hampaat irvellä lasketeltiin päin puita.
Ne innokkaat custompyöriä harrastavat testiajajat jotka ovat selvinneet ja uskaltautuneet muun liikenteen sekaan, eivät pitkän sairaalareissun jälkeen olleet ollenkaan hallukkaita enää kommentoimaan ajokokemuksiaan.
Tästä ja monesta muustakin syystä, moottoripyöriä testaavat journalistit suosivat oikeita katupyöriä. Vaikka älykkyys johtaa ihmiset kokemaan aina uusia asioita, vain tyhmyys ajaa ennalta ennakoitavaan itsensä satuttamiseen.
Näin ollen vain harvat lehtiin kirjoittavat ihmiset suostuvat täällä vapaassa maailmassa ajamaan custompyörällä.
TOK!- Voi Sinua!
Kirjoitat ihan täyttä paskaa. Jos noin paljon häpeät savuttavalla piikillä ajoasi ja kuolaat customeita, niin odota nyt muutama vuosi. Intin jälkeen saatat saada ajokortin oikeaa pyörää varten. Ja siitä se motorismi lähtee...
Voi myös pyytää kyytiä isoon pyörään, vaan tod.näk. et sitä saa.
Mutta malta...kyllä vuodet kuluvat...
- Jurpo
saada asiallista tietoa yksinkertaiseen kysymykseen, miksiköhän??
- Wasanico
Seuraavassa MP-Maailma -lehdessä (elokuu) on kuulemma 250 cc customeiden testi. Et sitä kysynyt, mutta jollekin toiselle tiedoksi. Itse olen kyseisestä luokasta kiinnostunut, olen vaihtamassa pienempään pyörään kun entisessä on aivan turhaan tehoja.
Valitettavasti minullakaan ei ole muistikuvia muista testeistä.- kaupat tuli jo tehtyä...
... mutta katsellaan yleisestä mielenkiinnosta kaikkia kaksipyöräisiä kohtaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139