Custompyörien vertailutesti?

Turpo

Eli onko viimeaikoina julkaistu missään uusien 500 - 1500ccm custompyörien vertailutestejä? Olisi hankinnassa uusi tai alle 5000km ajettu 500 - 1000ccm customi.

8

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma merkki aina paras

      Testejä tarvii, kun ostat suoraan DragStarin 1100 cc
      Siin on kunnon mopo sanon minä,joka semmosen omistaa.

      • hemmetin

        mopo ? Kyllä DragStar on moottoripyörä. Opettelehan ensin perusasiat poju ennenkuin tulet mielipiteitäsi laukomaan.


    • Mika__
    • Customeista tietävä

      Jokakeväiset custompyörien testit yleensä alkavat ja loppuvat käsittelykokeeseen jossa maahantuojan takapihalla testiajajat loukkaavat itsensä joko parkkipaikalta ulosajamiseen, toisiinsa törmäillen tai ennenaikaiseen kaatumiseen.

      On sattunut myös useasti tilanteita joissa pitkäkeulainen custompyörä on kaatunut jo tallissa pelkästä ajatuksesta lähestyvän testiajajan jalan päälle.

      Monet testiajat ovat malttamattomina vertailleet ajokokemuksiaan lapsuusajan muistoihin ensimmäisellä kolmipyöräisellä ajo-opetteluun jolla hampaat irvellä lasketeltiin päin puita.

      Ne innokkaat custompyöriä harrastavat testiajajat jotka ovat selvinneet ja uskaltautuneet muun liikenteen sekaan, eivät pitkän sairaalareissun jälkeen olleet ollenkaan hallukkaita enää kommentoimaan ajokokemuksiaan.

      Tästä ja monesta muustakin syystä, moottoripyöriä testaavat journalistit suosivat oikeita katupyöriä. Vaikka älykkyys johtaa ihmiset kokemaan aina uusia asioita, vain tyhmyys ajaa ennalta ennakoitavaan itsensä satuttamiseen.
      Näin ollen vain harvat lehtiin kirjoittavat ihmiset suostuvat täällä vapaassa maailmassa ajamaan custompyörällä.

      TOK!

      • Voi Sinua!

        Kirjoitat ihan täyttä paskaa. Jos noin paljon häpeät savuttavalla piikillä ajoasi ja kuolaat customeita, niin odota nyt muutama vuosi. Intin jälkeen saatat saada ajokortin oikeaa pyörää varten. Ja siitä se motorismi lähtee...

        Voi myös pyytää kyytiä isoon pyörään, vaan tod.näk. et sitä saa.

        Mutta malta...kyllä vuodet kuluvat...


    • Jurpo

      saada asiallista tietoa yksinkertaiseen kysymykseen, miksiköhän??

    • Wasanico

      Seuraavassa MP-Maailma -lehdessä (elokuu) on kuulemma 250 cc customeiden testi. Et sitä kysynyt, mutta jollekin toiselle tiedoksi. Itse olen kyseisestä luokasta kiinnostunut, olen vaihtamassa pienempään pyörään kun entisessä on aivan turhaan tehoja.

      Valitettavasti minullakaan ei ole muistikuvia muista testeistä.

      • kaupat tuli jo tehtyä...

        ... mutta katsellaan yleisestä mielenkiinnosta kaikkia kaksipyöräisiä kohtaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe