Hei tuleeko ne pisterajat nähtäville ihan tasan kymmenen valtion aikaa vai onko YTL:llä joku oma kello? Jännitys tiivistyy. AAAAAAA!!!!!!
VASTATKAA HETI!
15
2021
Vastaukset
- abigirl06
YTL ole vielä julkaissu pisterajojaa!!!!!!!!!!! YTL on pettänyt meidät:(
- mpa
laittaisivat nyt jo ne pisterajat näkyviin. olen jännännyt tietokoneen ääressä jo puol ysistä asti.. huhhuh..
- ...jukka
tasan klo 10.. mitä haluutte tietää jos ei teillä näy.
- Jiihaa!
Mulla näkyy ne pisterajat. Biologian A-raja on vain 12 ! Jeah!
- abi!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- PsykoA
Höpötät! Ei näyt vielä mitään ja klo on 10.08.
- hajottaa
on varmaan joku oma kello... Minäkin odottelen pisterajojen ilmestymistä nettiin......Jännitys on niin korkeella, että pää räjähtää jos ei ne kohta ilmesty! Soitan sinne ja haukun ne jos ei pisterajat oo ilmestyny 10.30! Soitetaan kaikki!
- ...
Lukee kevät 2006
järkeä on kusettaa täällä panikoivia ihmisiä? siellä sivuilla vielä mitään ole!
- ...
ville kirjoitti:
En huijaa oikeasti! Inhoan húijaajia, sen takia valitinkin jo aiemmistä huijaavista viesteistä, joita jotkut tänne lähetti. Pisterajat todellakin näkyy, mutta tekstiä ei ole vasemmassa nurkassa. http://www.ylioppilastutkinto.fi/ylioppilastutkinto/pisterajat/20060517111435.html
Kattokaas toi. - ,,,jukka
ville kirjoitti:
varmasti tulivat kello 10. Mulla oli sivu auki ja päivitin niin heti tulivat.
- ziguna-giguna
Mitä merkitystä pisterajoilla on, kun ei tiedä vielä, miten YTL on muuttanut kenenkin pisteitä??? Viime vuonnakin jokaisen tuttuni pisteet romahtivat YTL:ssä!
Revi siitä. - ..fdg
etsiä tämän kevään pisteitä sieltä pisteraja sivulta, vaan kannattaa painaa sitä etusivun juttua, sieltä pääsee ainakin!
- PsykoA
Juuri näin toimi minullakin. Pisterajasivua päivittämällä ei tapahtunut mitään.
Ihanaa, psykan A-raja on 9! Jos lähtöpisteitä ei ole kovasti laskettu niin läpi mennään että heilahtaa. Jee, olen onnellinen ;-D - ...
PsykoA kirjoitti:
Juuri näin toimi minullakin. Pisterajasivua päivittämällä ei tapahtunut mitään.
Ihanaa, psykan A-raja on 9! Jos lähtöpisteitä ei ole kovasti laskettu niin läpi mennään että heilahtaa. Jee, olen onnellinen ;-DAjattelin bilsan keikkuvan siinä M:n ja C:n rajoilla, mutta olikin näköjään lähempänä B:tä kuin M:ää. Ja enkku ilmeisesti jää juuri siihen parin pisteen päähän E:stä, kuten arvelinkin. No joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376