Kone mulla on Acer Aspire 1360 eikä CD- levyjen poltossa ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Polttanut olen kahdella ohjelmalla. Mutta nyt kun laittaa DVD tai - levyn (tyhjän sellaisen) pesään, niin laite ei moisia levyjä tunnista. Mielestäni tässä pitäisi DVD poltto olla mahdollista. Ohjeistakaa onnetonta...
poltto vaikeuksia DVD:lle
4
266
Vastaukset
- valita
DVD-levy polttoohjelmalla kun poltat DVD:tä.
- duoda
http://www1.shopping.com/xPF-A1363LCI_XPP_SEMPRN_512MB_60GB_15_XGA_WL_B_G_CD_RW_DVD_ROM
sanoo, että sun koneessas on CD-RW/DVD-ROM eli ei pysty polttamaan DVD-levyjä. Elokuvien katselu kyllä onnistuu ja muu DVD-levyillä leikkiminen mutta ei poltto.- homma hanskassa
kuinka sais CD-levylle mahdutettua yli 700MB tiedoston? Kyseessä on elokuvatiedosto. Kiitokset edellisestä.
- make
homma hanskassa kirjoitti:
kuinka sais CD-levylle mahdutettua yli 700MB tiedoston? Kyseessä on elokuvatiedosto. Kiitokset edellisestä.
saattaa pienentyä jonkin verran ja voithan pakata sen useaan osaan ja sitten polttaa usealla cd:lle. Katsominen suoraan ei tietenkään silloin onnistu, vaan pakkaus tarvitsee ensin purkaa. Myös divx:t sun muut pakkausmenetelmät voisivat olla kelpo ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770