Ghost Cam

sinna

Olettekos muuten tutustuneet netissä noihin live Ghost Cam:iin? Aika hui :D Mutta oon jääny niihin koukkuun!

11

2397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........,

miten näihin voi jäädä koukkuun? noissa ei ole mitään järkeä, saat tuijottaa viikkoja etkä näe mitään, ettei vaan olis bisnes kyseessä kun pidät sivujen mukan olevaa banneria näytölläs niin joonnee kirstuu kilahtaa rahaa??? joskus oli tätäkin netissä

joo mutta siis ne kamerat mitä voi suunnata ja zoomailla, ovat puppua se on vain kuva jota voit kääntää. ei ole mahdollista että sata eri käyttäjää zoomaa samaan aikaan ja vääntää erisuuntiin, ja kamera tottelee muka heti ;)

• ikkunasi_takana

Oletko nimimerkki "...........," huomannut, että kukaan ei kommentoi kritiikkiäsi täällä sivuilla? Anna ihmisten kertoa mitä uskomattomimpia juttuja ihan rauhassa, ei kukaan tarvitse typeriä kommenttejasi joka paikkaan, mene tuonne skeptikoiden palstalle, ja anna täällä ihmisten kertoa juttuja. Tästä viestistä varmaan innostut kun sinut huomattiin kerrankin... munapää.

• sinna
        ikkunasi_takana kirjoitti:

Oletko nimimerkki "...........," huomannut, että kukaan ei kommentoi kritiikkiäsi täällä sivuilla? Anna ihmisten kertoa mitä uskomattomimpia juttuja ihan rauhassa, ei kukaan tarvitse typeriä kommenttejasi joka paikkaan, mene tuonne skeptikoiden palstalle, ja anna täällä ihmisten kertoa juttuja. Tästä viestistä varmaan innostut kun sinut huomattiin kerrankin... munapää.

Arvasin todellakin että joku tollanen ehtii just ensin :D No meitä on joka lähtöön!
        Täällä ei tee mieli mitään kirjottaa tai sit joku aina tulee väliin selittämään kuinka idiootteja me ollaan kun uskotaan tollaseen :D Hohheijaa!

• idiootti
        sinna kirjoitti:

Arvasin todellakin että joku tollanen ehtii just ensin :D No meitä on joka lähtöön!
        Täällä ei tee mieli mitään kirjottaa tai sit joku aina tulee väliin selittämään kuinka idiootteja me ollaan kun uskotaan tollaseen :D Hohheijaa!

ymmärsit aivan oikein... olet

• sinna
        sinna kirjoitti:

joo olen idiootti kun en uskon samoihin asioihin kuin te! aivan :D

• munapää,,,
        ikkunasi_takana kirjoitti:

on se helppoa haukkua netissä vaikka miksi, teeppä sama livenä :) voi olla että dickhead vetää käkättimeen ja sitten rupee sullakin kummitukset pyörii silmissä ja kertomista riittää lisää...

jätäppä haukkumisesi kuitenkin

• Minttu-82

Olen tutustunut joihin ghost cam- linkkeihin mutta en ole jaksanut katsoa noin paljoa että jäisin koukkuun vaikka onhan se mukavaa katsella niitä jos näkisi vaikka kummituksen tai jotain muuta.

Miksi ihmisten ei anneta uskoa mihin haluavat? Vaan aletaan mollaamaan heitä heti kun uskovat kummituksiin ja henkiin. Koska henkiä ei ole vai?
      Itse uskon henkiin ja kummituksiin vaikka en ole niitä nähnyt tai kokenut.

• se lukemisen ymmärrys

kukaan ei varmaankaan ole vaikuttamassa uskomuksiin eikä siitä ole kysymys täällä kävijöistä välttämättä.

onhelma on se että kerrotaan tarinoita mitä uskotaan ainakin kiejoittaja uskoo, mitä ei ole itse kokenut.
        tarinat elää ne muuttuu ja modernisoituu mitä enemmin siitä kerrotaan eteenpäin.

uskomattomia ovat hatarat jutut ja ei omat kokemukset, mutta myös satujen kertojat erittyy helposti ja ne jotka maustaa kokemustaan ja vaikka tilanne ei ole ollut juuri se niin sitä muokataan sellaiseksi kun se oltais haluttu olevan.

sitten on ne ketkä hakee ja etsii vaan merkkejä onko vai eikö. eli kun astiakaapissa kolahtaa vaikka lautanen joka kaatuu lämpötilojen aiheuttaman muutoksen takia mikä vie hiljalleen painopistettä ja hups. sitä pidetään merkkinä tai jos muista syistä tippuu joku puolipyöreä esine hyllystä.

pitää osata erottaa se olennainen ja ei olennainen, jos kaukosäädin putoaa keskeltä pöytää lattialle tai tukeva käsilaukku, tai jos joku muu hyvin selkeä asia tapahtuu niin voi hyväksytysti ruveta miettimään oikeesti miksi?

sekään jos tv kanava vaihtuu itsekseen ei ole mikään merkki, sitä sattuu eihän tv tarvi kuin sopivan valon jonka aallonpituus on sopiva. jopa aurinko ja tietyt pinnat ja lasit voi aiheuttaa sen kun sopivasti heijastaa ja osuu kohdalleen.

kysymys ei ole myöskään skeptikoista kun kaikki heti vetoaa siihen jos tarina ei mene läpi. se vaan on niin että jos asia esitetään niin että se antaa mahdollisuuden epätietoisuuden tms takia aihetta olettaa että asia ei oikeestaan noin voisi olla :) niin asiahan on selkeä silloin yök en syö...

esimerkki jos kaveri kertoo ostaneensa toyota sunny'n no mitä tulee mieleen joko se ei tiedä mistä puhuu, tai sitten se kuvittelee ostavansa mutta ei ole ostanut vielä jotain autoa. tai että puhuu täyttä paskaa? kun tätä lähtee sitten huomauttamaan niin äkkiä tulee esiin seikka mikä tuo lähemmäs totuutta, kaveri huomaakin että voi juma... tää tietää että sellaista ei ole olemassa, mikähän se sitten oli no kuitenkin joku sellainen auto vissiin saksalainen ;) noh näinkin on käynyt lyhyesti sanottuna kohdalleni. puhuu lämpimikseen asiasta mistä ei ymmärrä muuta kun että siinä on ehkä 4 pyörää, "tai siitä että on hieno sana henkimaailma" lopuksi menee kaverille kylään parin päivän päästä ja kysyy missä auto niin se hajosi yllättäen eikä kaveri tiedä vikaa tms ja sitä ei näy eikä kuulu eikä kaveri siitä puhu enään uudelleen. hmmm jutuissa äkkiä ilmenee siis seikkoja mitkä vesittää sitä enemmin kun kertoja tajuaakaan. ja kun siitä huomautetaan niin mennään puolustelukannalle rkeleen skeptikko tms

joten millaisena voi henkilöä pitää joka menee heti omien puheiden kanssa puolustelukannalle? itse suhtaudun vastaavassa tilanteessa että näin minä olen asian kokenu uskokaa tai älkää. muuta siinä asiassa ei ole, enkä rupee sitä toistaa todistelee tai paikkailemaan kuten täällä tapahtuu.

eli homman nimihän on tuo karrikoidusti

• noita juttuja

niin kysäsempäs sitten että oletko nähnyt siellä koskaan mitään aaveita tai muuta epäilyttävää...tai onko joku muu nähnyt? Olen itsekkin seuraillut niitä aina sillon tällön...siinä eräässä asunto camissa (en nyt enää muista sen osotetta edes kun en ole vähään aikaan katsonut) seisoi kerran joku tumma hahmo olohuoneessa...ja sitten tuolla Willard libraryssa on näkynyt sumua...mitään muuta ei missään muualla ole näkynyt...paitsi tietenkin se naurettava feikki jossa se nainen tulee portaat alas ja käy poseeraamassa kameralle :D

• sinna

Kyllä mä sieltä olen suunnilleen samoja asioita bongannutkin kuin sinä. Luulen että ei sinne yhtäkkiä mitään todella selvää kummitusta ilmestykään vaan juuri tuollaista "hämärää" jonka uskon olevan yliluonnollista. Yhdessä paikassa on samassa chatti jossa voi keskustella samaan aikaan ja siellä on ihmisiä ympäri maailman ja he kyllä näkevät siellä myös kaikenlaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe