just joo..

janina

kiva juttu,olin todella iloinen kuullessani,ettei minun täydykkään luopua kotilostani jannista ( nimi on muutettu) joka on vasta puolivuotias.luopuminen olisi johtunut terran käymisestä liian pieneksi,meillä terra on muutenkin liian pieni kotilomäärällemme jopa ilman jannia,vajaa 2 litraa per kotilo..eli fauna on tosi pieni..nooh,sitten meidän naapuri lupasi antaa 80 litrasen terran,vähänkös olisi tilaa riittänyt! mutta sitten naapuri lähetti seuraavana päivänä viestin tekstarilla,ettei sen pieni lapsi raaskikkaan luopua siitä! kivat,joudun siis luopumaan monesta kotilosta,arvaktaa raivostuttaako!?!?! ei pitäis luvata jos ei pidä lupausta,vai mitä?

8

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo achatina

      ..osta suurempaa terraa?

    • kotilo-ja-gekkofani

      todella tyhmää ja vastuutonta antaa lemmiki pois vain, ettei terra ole tarpeeksi iso!!Ostat uuden ja sillä sipuli! Kotilon hankkiessasi olet sitoutunut hoitamaan sitä sen koko eliniän!

      • janina

        ei ole rahaa ostaa suurempaa...


      • janina
        janina kirjoitti:

        ei ole rahaa ostaa suurempaa...

        nooh,kaikki päättyi hyvin! en saanut niille 80 litrasta terraa...vaan 200 litrasen! siellä on käsittääkseni tilaa temmeltää! 200 litraa! vau!
        sinnehän voi hankkia vielä lisääkin!


      • kotilo-kaktusfani(en kirjau...
        janina kirjoitti:

        nooh,kaikki päättyi hyvin! en saanut niille 80 litrasta terraa...vaan 200 litrasen! siellä on käsittääkseni tilaa temmeltää! 200 litraa! vau!
        sinnehän voi hankkia vielä lisääkin!

        hyvä että löytyi sopiva terra.Mutta ensikerralla kun olet ottamassa jotain lemmikkiä niin älä ota sitä ennen kuin sinulla on sille sopiva lopullinen asuinpaikka.


    • 898999

      ei vois vähempää kiinnostaaa sun ongelmat...mä syön kotiloita välipalaksi

      • taas..

        voi voi,taas joku tuli pois pimeästä kaapistaan,ja suoraan häiriköimään tänne palstalle.kenelläköhän niitä ongelmia oikein on??? 898999;llä luultavasti! kenen äiti antaa lapselleen tuollaisen nimen?? vai eikö ees uskalla oikeaa nimeään sanoa;D toivottavasti joku ilta unohdat kypsentää kotilosi ja saat rotan keuhkomadon! tai tukehdut kotiloon;D kotilon kosto on suloinen!


      • i hate you
        taas.. kirjoitti:

        voi voi,taas joku tuli pois pimeästä kaapistaan,ja suoraan häiriköimään tänne palstalle.kenelläköhän niitä ongelmia oikein on??? 898999;llä luultavasti! kenen äiti antaa lapselleen tuollaisen nimen?? vai eikö ees uskalla oikeaa nimeään sanoa;D toivottavasti joku ilta unohdat kypsentää kotilosi ja saat rotan keuhkomadon! tai tukehdut kotiloon;D kotilon kosto on suloinen!

        sinä paha mies sinä minua haukku paha paha piere vaan kotiloissas senkin orkki vaari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe