Miksi

Jeppiksessä

ei ole hyviä miehiä???

Kaikki on kylmiä, laskelmoivia tunnevammaisia joita saisi potkia persuksille jotta ymmärtäisivät miten naistaan kohdella! Voiko kukaan mies rehellisesti sanoa (siis ne jotka oikeesti on saanut seksiä suhteessa) että eivät ole pettäneet.. Onko se niin vaikeeta olla kiltti ja hyvä varsinkin jos nainen on sitä. Vaikka aina sanotaan että naiset rakastuu renttuihin niin miksi helvetissä miehet siitä valittaa kun itse haluaa vittumaista horatsua joka kohtelee kaikkia huonosti. Miksi hyvä, välittävä, rauhallinen ja rakastava nainen ei kelpaa? Kertokaapa........!

8

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaa

ei kiltit miehet kelpaa, pitää olla kylmä tunnevammainen ja omata kunnon alkoholiongelma sitten kelpaa naisille.
      mut yritän pahentaa tapani, ehkä sitten onnistuis...

• se menee

Just! Auta armias, jos olet työssä käyvä ja asut omassa asunnossa omillasi. Tiskaat astiasi ja pyykkäät pyykkisi, niin kauhistuu kaikki Pietarsaaren nirppanokka tyttelit. En tiedä pelkäävätkö että joutuvat perheen perustamiseen vai mitä, mutta paremmin olisi vientiä, jos olet sosiaalipummi tai ikuinen opiskelija humanistisella puolella...

• Nimetön
        se menee kirjoitti:

Just! Auta armias, jos olet työssä käyvä ja asut omassa asunnossa omillasi. Tiskaat astiasi ja pyykkäät pyykkisi, niin kauhistuu kaikki Pietarsaaren nirppanokka tyttelit. En tiedä pelkäävätkö että joutuvat perheen perustamiseen vai mitä, mutta paremmin olisi vientiä, jos olet sosiaalipummi tai ikuinen opiskelija humanistisella puolella...

Veit jalat suustani.

• katjuska
        se menee kirjoitti:

Suomalaista miestä voi ymmärtää vain suomalainen nainen. Sellaisen löytääkseen täytyy laajentaa reviiriä Pietarsaaren ulkopuolelle. Minä tunnen useamman pietarsaarelaisen miehen, jonka nainen on kotoisin useamman sadan kilometrin päässä täältä. Mitä heidän kanssaan oon jutellu, niin elämänsä parhaan siirron he ovat siinä tehneet.

Muutin itse Pietarsaareen muutaman sadan kilometrin päästä puolitoista vuotta sitten. Mitä olen pietarsaarelaisten naisten kanssa jutellut, niin muutamat tuntuvat ajattelevan, että heidän pitää saada päättää parisuhteessa kaikesta. Minun mielestä se on hallitsija - alainen -suhde, ei tasavertainen parisuhde.

• katjuska

Mikä estää etsimästä miestä muualta kuin Pietarsaaresta? Täällä on vain murto-osa miehistä, suurin osa löytyy muualta. Todennäköisyys, että löydät kymmenestä vapaasta miehestä oman, on aika pieni. Sadasta tai tuhannesta todennäköisyys on jo suurempi.

• Mies se minäkin

Onhan niitä toki "hyviäkin"miehissäkin;) jos on huonoja naisissakin, mutta ei se hyvyys /pahuus vai mikä lieneekään tuo akseli,tule koskaan näkymään "Kainin merkkinä" otsassa, mehän muovaannumme koko ajan ja joskus vain käy niin että hyväkin mies/nainen vain muuttuu, suhteen aikana ja alkaa hakemaan sitä "vihreämää ruohoa" jonkun toisen tontilta.
      Miksi ? kuka sen osaa sanoa.
      Mutta tuo "pettäminen" on jotenkin vain oire jossa ihmisen sisin on mennyt jotenkin ulos siittä parisuhteesta , onko se aina pahaa, en usko, joskus mietin että jospa se onkin vain kanava jolla kestää sitä omaa kaveriaan, ja pitäähän jokaisella olla oikeus päättää omasta kehostaan. Mielestäni tuo "pettäminen" on jotain muuta kuin mitä sillä yleensä tarkoitetaan , siis ne jotka haluaavat kahlita toisen ihmisen vain itseensä. Ei "pettäminen" tee kenestäkään huonompaa ihmistä siihen aiempaan aikaan, jolloin ei vielä ollut maanut toista tai kolmatta sadattaan.

• mies minäkin

Ei pettämiselle ole mitään puolustuksia. Tosin pettää voi monella tavalla mutta jeesus sentään mitä paskaa toi sun kirjoitus oli!! Et kyllä ansaitse ketään hyvää naista(ja ei mitään filosofista paskaa tähän että mikä on HYVÄ nainen)

Kusipää kusipäälle uskollinen uskolliselle
        Eipä muuta kun: pidä itsesi miehenä!!!

• ...mulle

Kyllä mulle kelpais sellainen aidosti rakastava nainen, jos sellaisen vain löytäis... Mutta näyttää niitä naisissakin olevan jotka kulkevat "sen" perässä. Joten tänne päin jos löytyy kunnollinen, mut tietty hyvännäköinen nainen... ;) jätkä23

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe