LLoret de Mar

Ciampino

Millaisia kokemuksia teillä on ko. paikasta? Onko hotelli Guitart Park tuttu? Minkä tyylinen hotellin "all inclusive" on? Onko Gironan lentoasemalta muuta käyttökelpoista yhteyttä kuin kimppataksi/ minibussi? Mitä autovuokraamoa suosittelette? Kaikki vinkit lapsiperheelle otetaan kiitollisina vastaa.

6

2384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ciampino

Viikon matkan hinnaksi tuli reilu tonni viidelle hengelle: ruuat, majoitus*** (hotels.com) ja Ryanair-lennot syyslomalla.

• Merina

Busseja Gironan kentältä näyttää menevän Lloretiin ihan kiitettävästi. Haulla Aeroport de Girona bus Lloret (kun en osaa linkittää) pääset suoraan aikataulusivulle.Bussit jatkavat Tossa de Mariin. Tossaan olen menossa itse perheeni kanssa syyskuun alussa (Barcelonasta käsin). Vaikutti todella mukavalta paikalta noin netistä tutkaillen. Tulkaahan käymään sielläkin!

• Lo peor

en todellakaan suosittele paikkaa lapsiperheelle!

• Ciampino

..koska olit Lloretissa?
        Aurinkomatkojen esiteteksti kertoo Katalonian rantakaupungeista:"Iltaelämän ystävä ajoittaa lomansa keskikesään, jolloin baarit ja diskot täyttyvät nuorista" Lokakuu on oletetttavsti eri asia kuin keskikesä. Kuulemani mukaan tuolloin turisteja on joka paikassa vähänlaisesti. Se taas sopii meille oikein hyvin - ei ainakan rannalla ole ruuhkaa - siitä pitää varmaan jo loppukesän sääkin huolen.

• Lo peor....
        Ciampino kirjoitti:

..koska olit Lloretissa?
        Aurinkomatkojen esiteteksti kertoo Katalonian rantakaupungeista:"Iltaelämän ystävä ajoittaa lomansa keskikesään, jolloin baarit ja diskot täyttyvät nuorista" Lokakuu on oletetttavsti eri asia kuin keskikesä. Kuulemani mukaan tuolloin turisteja on joka paikassa vähänlaisesti. Se taas sopii meille oikein hyvin - ei ainakan rannalla ole ruuhkaa - siitä pitää varmaan jo loppukesän sääkin huolen.

Hei,

Sorry vaan mutta suosittelen jotain muuta kylää Lloretin lähellä. Matkalaisia riittää varmasti melkeen vuoden ympäri, vai etkai luule että teidän perhe on ainoa joka matkustaa lokakuussa? Ilmat on silloin vielä todella hyvät ja tosiaan rannalle voi mennä.

Lloretissa olen viettänyt yhden lauantai illan muutama vuosi sitten ja se riitti minulle. Yks kaveri on asunut siellä 5 vuotta (paikallinen siis) ja on kertonut siitä menosta....

Siis se on kamala kännäys paikka, ja varsinkin brittien suosiossa. Itse Lloret ei ole mikään kaunis kyläkään.

• Katalania

Tässä linkissä on kuvia aika tavalla, ja ihan mukavalta näyttää. Tossa de Marissa olen lomaillut, veneretkellä Lloret de Marissa. Päivän retkestä ei voi kauheasti kommentoida. Kaiken kaikkiaan tuo seutu on jäänyt mukavana mieleen, uskon että on ihan hyvä valinta. Auton vuokraaminen kannattaa, voi käydä samalla Andorassa. Niin se linkki:
      http://idd02e1s.eresmas.net/web/fotos/fotos.htm
      Toivottavasti jollain on tarkempaa tietoa, kivaa loman odottelua ja fiilistelyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe