Reilu viikko sitten tainionkoskella kadonnut musta kissa, jolla on punainen kaulapanta ja siinä kello (kilisee).
Jos joku on havainnut kissan jossain, laita tänne viestiä. Ikävätkin havainnot.
Kadonnut Lara kissa
6
709
Vastaukset
- Miumau
Jos ei kissaasi löydy, minä olen etsimässä 2- ja 1-vuotiaille kollikaveruksille kotia, koska minä tulin allergiseksi!
- ,..,.,.,
No haluaako joku heti kadonneen kissan tilalle uuden? Kissa saattaa olla kateissa vaikka vuoden ja tulla sitten takaisin.
Oletko varma ettei allergiasi ole siitepöly nuhaa?? =)
- pakettirahtiraketti
Sielläpä näky yksi hyväkuntoisen näköinen musta kissa heinikossa peuhaamassa, pisti silmään, ihan hyvällä. Oliko sitten punaista pantaa enpä ajatellu. Eli siinä romuvaraston edustalla olevassa heinikossa. hengissä tuo oli ja taisi siinä ravinto-annostaan helliä samalla. Olisko tuo hengissä 6-tien yli päässy tai siltaa myöten kävelly, kukapa tietää, mutta tämmönen havainto, torstailta.
- niskalla
hei. kuvailemasi kissa on asustellut jo pari päivää vuoksenniskalla. uhrikujalla. ei anna kiinni. punanen panta ja kello on. viime yönä huusi ikkuna laudalla. eli täältä päin löytyy
- Ninja
Jos mahdollista niin yritä ottaa kissa kiinni. Tottelee siis nimeä Lara. Pannassa on sitten numero mihin voi soittaa. Kiitos.
- ninja
Ninja kirjoitti:
Jos mahdollista niin yritä ottaa kissa kiinni. Tottelee siis nimeä Lara. Pannassa on sitten numero mihin voi soittaa. Kiitos.
ollaan yritetty ottaa kisua kiinni, mutta arka on. olen laittanut sille ruokaa. oli nälissään. ei taida kello kaulassa hiiriä saada. voisit tulla itse hakemaan kisun pois. kaikki ihmiset ei todellakaan mitään kissa rakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366