No tervehdys tänne joukkoon iloiseen...
Tällainen 21v nuorimies, ja arvatkaa mitä? Eka sydänkohtaus takana.
Opiskelen AMK:ssa tekniikan alaa, ja sinne menin jo 19v ikäisenä. Olen niitä lukumiehiä ja suorittajia, jotka haluavat menestyä ja tuloksia... Useamman kokeen samalle lähiajalle ilmaantuminen teki valtavan stressin taannoin.
Eikä siinäkään vielä kaikki :)
Kaveripiirini on melko pieni, johtuen siitä etten juuri käy baareissa...aika moni tyyppi muuten nykyään sanoo samaa. Kait me ollaan se sukupolvi, joka on kääntynyt enemmän kotiinpäin biletyksen suhteen.
Epätyypilliset harrasteenikin hieman syrjäyttää mua valtavirrasta, kun en harrasta yhteisölajeja tai seurojen puitteissa olevia harrasteita.
Vanhojen rahojen ja teräaseiden keräilyä, metsästystä sekä elektroniikkaa... väsäilen sähkömoottoreita, komponentteja ja robotekniikkaa kotosalla.
Naiset taas... mitäpä siitä vois sanoa? Liian epätyypillinen olen. En ole bilettäjä ja juhlien sielu, joten epäkypsät menijävaiheen kokevat ikäiseni ja nuoremmat tytöt eivät kiinnosta. Ja ne kypsiks itseään sanovat hakevat joitain kolmekymppisiä miehiä lähes järjestään. Silloin tällöin on tullut voimakkaita katkeruuskohtauksia.
Kerranpa sitten semmoinen tuli niin voimakkaana, että silmissä musteni, putosin polvilleni ja pitelin rintaa... kuin tiilellä olis lyöty ja pahasti.
Hätänumeroon, ambulanssi, ja filmin otto... sanoivat että strssiperäinen angina pectoris.
Vaikka ihan terve mies, ei vaivoja.
Enpä olis uskonut, että yksinäinen elämäntilanne ja kiukku vois tehdä tuommoisen jekun.
No, ei huolta huomisesta, ehkä tulee vielä pahempi laaki niin pääsee lepäilemään.
Six feet under :)
Stressi ja katkeruus voi tappaa
sydäri
4
411
Vastaukset
- säikähdin todella pahasti
tuo olisi voinut sattua minulle. vitutukseen todella VOI kuolla!
- hyvä ettei syöpä
Syöpä on pahempi. Olen onnellinen.
- b-volley
No ainakin naisten suhteen kannattaa vaihtaa toi kukaan-nainen-ei-ole-tarpeeksi-kypsä-pitämään-musta-asenne. Muuta sitten en sanokkaan paitsi, että chill, kyllä se siitä lähtee ja pilkettä silmäkulmaan ;)
- On kokemusta
Noin se vaan on, stressiä, väsymystä, yksinäisyyttä ja katkeruutta...
Kyllä vie muuten ne viimeisetkin ilot elämästä ja varmasti ja mukavasti. Esimerkiksi seksistä ei vaan voi nauttia kun jo muutenkin vtuttaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872