ollaan lähdössä elokuussa ilm.Phukettiin..eikös siellä ole sadekausi silloin?!sataako haitaksi asti
elokuun sää thaimaassa
3
1102
Vastaukset
- en itse menisi
saattaa sataa joka päivä 10 päivän reisulla joten on tuurissa miten käy. Lämmintä kyllä piisaa mutta ei ole mukavaa jos aina sataa.
- Thaimaahan
http://phuket.sawadee.com/weather.htm
Tuolta näkyy Phuketin keskimääräinen lämpötila ja sademäärä. Yleensä nuo sateet Thaimassa tulevat illalla tai yöllä ja sitten kun sitä vettä tulee niin sitä myös tulee eli voimalla.
Lähinnä tuolla puolella Thaimaata on tuolloin sen verran aaltoa, että punaiset liput ovat yleensä liehumassa ja aallot ovat aikamoiset. Uiminen voi siis rajoittua hotellin uima-altaalle.
Elokuussa parhaimmat ilmat ja uintikelit ovat yleensä Samuilla ja sinne olisi itsekin taas tarkoitus suunnata elokuun alussa. - Kissakurnauskis
Olimme viime elokuussa Bangkokissa, Ko Samuilla sekä Ko Phanganilla ja meillä ainakin oli ihan mukavat säät. Minään päivänä ei satanut koko päivää ja joka päivä sai kyllä maata rannalla ihan kyllästymiseen asti : ) Joten oman kokemuksen mukaan minä ainakin olisin valmis lähtemään reissuun myös elokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818