APUA!!!!

peloissani

tunsin alapäässäni emättimen vieressä syvällä ihon alla suurehkon patin... se ei ole irtonainen että sitä voisi liikutella vaan sellainen kova joka tuntuu olevan kiinni jossain... auttakaa!!!! :(

14

3991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriin

eihän täällä voi kukaan sua auttaa!

• sulla

ei ole mitään muuta sanottavaa tai et voi antaa minkään näköitä neuvoa tai kokemusta niin voit hyvin olla vastaamatta ja pitää sen turpasi kiinni!!!

PS: Vähän järkeä päähän sinne ruudun toiselle puolelle!!! ja pitää vähän miettiä että oliko nyt niin tarpeellista vastata tuolla tavalla!!!

• mä vaan72
        sulla kirjoitti:

ei ole mitään muuta sanottavaa tai et voi antaa minkään näköitä neuvoa tai kokemusta niin voit hyvin olla vastaamatta ja pitää sen turpasi kiinni!!!

PS: Vähän järkeä päähän sinne ruudun toiselle puolelle!!! ja pitää vähän miettiä että oliko nyt niin tarpeellista vastata tuolla tavalla!!!

Ihan oikeesti, kuvittelitko sä, että täällä saat neuvoa ja lääkityksen pattiisi ja sillä kaikki hoituu? Varmaan toivoit, että jollain olisi joku helppo vinkki ongelman poistamiseksi?

Ei kukaan voi tietää onko pattisi hyvän- vai pahanlaatuinen.Mikä siinä on niin vaikeaa tilata aika lääkärille ja sieltä varmasti saat asiallisen avun ja hoidon...

Munsta tuo lääkärimeno kehoitus oli ainoa järkevä neuvo sulle!

Tsemppii, ei lääkäri pure=)

ps. tää on vähän sama kun joku valittaa patista esim. naamassa. Sehän voi olla rasvapatista finniin, allergiasta vaikka melanoomaan,ei sellaseen voi antaa usein paljoakaan muuta neuvoa kuin että mene lääkäriin.

• mä vaan72
        mä vaan72 kirjoitti:

Ihan oikeesti, kuvittelitko sä, että täällä saat neuvoa ja lääkityksen pattiisi ja sillä kaikki hoituu? Varmaan toivoit, että jollain olisi joku helppo vinkki ongelman poistamiseksi?

Ei kukaan voi tietää onko pattisi hyvän- vai pahanlaatuinen.Mikä siinä on niin vaikeaa tilata aika lääkärille ja sieltä varmasti saat asiallisen avun ja hoidon...

Munsta tuo lääkärimeno kehoitus oli ainoa järkevä neuvo sulle!

Tsemppii, ei lääkäri pure=)

ps. tää on vähän sama kun joku valittaa patista esim. naamassa. Sehän voi olla rasvapatista finniin, allergiasta vaikka melanoomaan,ei sellaseen voi antaa usein paljoakaan muuta neuvoa kuin että mene lääkäriin.

ettei se ole klitoris????
        En tiedä ikääsi,joten tuoki vastaus on mahdollinen...

• olen pettynyt...
        mä vaan72 kirjoitti:

tämän palstan ihmisiin... olen ihan tarpeeksi vanha (20) tietääkseni missä on klitoris etten ihan turhaan kysele... kysymys ei ollut että voiko joku antaa mulle neuvon millä pääsen eroon ongelmastani!!! vai oliko?!?!? ajattelin vaan että jos joku olisi voinut vaikka kertoa jos on ollut samantyyppinen juttu ja saanut siihen hoidon!!! turha täältä näköjään mitään on kysyä ku ei saa muuta ku nälvimistä takaisin!!!! eiköhän jokainen ihminen halua heti vähän selvittää että mistä VOISI olla kyse vaikka olisikin varannut ajan lekuriin joka voi olla vasta seuraavalla viikolla... niin ettei tarvitsisi sinne asti mahdollisesti miettiä kaikkia vaihtoehtoja ja stressata jos jollain olisi mahdollisesti ollut joskus sama kuin mulla... en voi muuta sanoa ku kiitti ihan vitusti!!!!!!!!

• nyt sitten
        mä vaan72 kirjoitti:

tiedät ikäni ettei tarvitse turhaan enään miettiä olenko vain itsestäni kiinnostunut 10-vuotias pikku-tyttö!!! en varmasti kyselis täältä jos niin olisi etten edes klitorista osaisi paikantaa!!!!

• ...........

Eli nyt vielä ajattelin varmistaa ettei muut hömöt kehoita lääkäriin menemistä...
      Joten... EI LÄÄKÄRI KEHOITUKSIA!!! Vain jos oikesasti tietäisi mahdollisesti jotain mistä voisi olla hyötyä...

KIITOS!!!!!!!!

• mä vaan 72

mitäs sitten aiot tehdä jos vastauksia ei tule?

• mä vaan72

kasvaa aikuiseksi ja tajuta, että kaikkia ongelmia tai vaivoja ei pysyty hoitamaan itse..

Ja kerroppas vielä se, että mikset menisi lääkäriin?

• viestissä
        mä vaan72 kirjoitti:

kasvaa aikuiseksi ja tajuta, että kaikkia ongelmia tai vaivoja ei pysyty hoitamaan itse..

Ja kerroppas vielä se, että mikset menisi lääkäriin?

olen sanonut etten olisi menossa lääkäriin??? kas kun en sellaista lausetta löydä... yhden toivomistani kokemuksvastauksista olen saanut ja rauhoitti mieltä.. seuraavana päivänä minulla olikin se jo PÄIVIÄ aikaisemmin tilaamani lääkäri...

• !!!!!!!!!!!!!
        mä vaan 72 kirjoitti:

mitäs sitten aiot tehdä jos vastauksia ei tule?

yhden järkevän vastauksen sainkin!!! ja olen siitä hyvin kiitollinen!!! vaikka en vastauksia olisi saanutkaan niin olisin silti odottanut lääkärinaikaa... ja vaikka sain vastauksen/ ehdotuksen vaivani syyksi menin silti lääkäriin...

• paisuvat

Luultavasti se on suurentunut rauhanen. Minulla molemmin puolin nuo rauhaset välillä suurenee ja taas pienenee. Kun isoina ja kovina, tuntuu inhottavalta, varsinkin jos molemmin puolin isoina yhtäaikaa. Näytin lääkärille, mutta se sanoi, ettei niitä voi leikata pois, että niiden pitäisi olla vielä kovempia, että saisi otteen.

Niistä tulee siihen keskelle emättimen etupuolelle pienet tiehyet ja kun ne menee syystä tai toisesta tukkoon, alkavat rauhaset turvota.

Olen hoitanut niitä suihkuttelemalla vessakäynnin yhteydessä vähän pidempään lämpimällä vedellä ja joskus istunut lämpimässä vedessä kylpyammeessa pitkään ja se näyttää niitä rauhoittavan ja pienentävän. Välillä häipyvät olemattomiin.

Lääkäri (gynekologi) voi myös tehdä jonkinlaisia aukomisleikkauksia, jos omat putket jämähtävät kokonaan kiinni, mutta siitä minulla ei ole kokemusta, koska minulle ei vaan tehdä mitään.

Pyöräily, ummetus, pitkään istuminen jne. näyttävät minulla olevan ärsykkeenä, että tuubit menee kiinni ja Bartholin rauhaset paisuvat.

• sinulle!!!

Kävin lääkärissä ja kerroin mitä olit minulle vastannut ja lääkäri totesi että kyllä kyseessä on rauhasten paisuminen... Kiitoksia paljon!!!

• paisuvat
        sinulle!!! kirjoitti:

Kävin lääkärissä ja kerroin mitä olit minulle vastannut ja lääkäri totesi että kyllä kyseessä on rauhasten paisuminen... Kiitoksia paljon!!!

Oleppa hyvä!
        Saitko mitään hoitoa/uusia neuvoja vaivaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe