onko se sun ogelma jos myydän ukkoja saatanan pelle n00b hanki elämä helevetin tampio! no life ..
lahna..
6
353
Vastaukset
- Irezum
En taas ymmärrä tätä. Heti kun joku yrittää parantaa keskustelupalstan laatua, joku tulee valittamaan siitä. Ja se tuskin on Lahhan ongelma, että hahmoja myydään. Tätä tietääkseni ei ole kukaan väittänytkään. Mutten ihmettele, jos jotakuta ärsyttää, kun porukat rikkoo RS:n sääntöjä täällä ihan kybällä. Lahha tekee oikein ilmoittaessaan sääntöjen rikkojista. Piste.
- tosissas
Jagexin kanssa tekemisiin.Sinuna lopettaisin ukkojen myynnin sillä se on laitonta mikäli peliyhtiö niin säännöissään sanoo.Eli voit saada korvausvaatimuksen jagexilta joten voisit pentu ajatella että mitä seuraamuksia sääntöjen rikkomisella on.
- jeeeeeeeeee
kuuleppa en oo mitää teheny ja oon 13 on akka ja mopoja 2 mut mitä vittua se sulle kuuluu mitä mä teen onko mun ongelmat myös sun!!???
- kivaa!!
Kiitos Irezum ja Cobra13 jotka parannatte tän palstan laatuu koko ajan siivoomalla pois turhat accountien myymiset!
- niin..
pitääkö isin ostaa sulle mopo eikö itellä oo rahaa aika köyhää teillä ja pitääkös sun niitä sun pikkyu siimoja vähä mamille esitellä pelle oo vaan hiliaa jos ei oo mitään kunnon asiaa..
- Cobra13
kuulehan.Kyllä minullakin akka on.Täytin muutama kuukausi sitten 15,mutta olen vielä 8.luokalla.Minulla on mopokortti sekä skootteri.Kesätöitäkin minulla on.Joten en minä rahapulassa ole.Vanhempani ovat ehkä hieman pihejä,mutta ei se merkitse sitä,että he olisivat köyhiä.Ja omilla rahoillani skootterin ostin.En puhunutkaan itsestäni aiemmissa viesteissäni.Opettele lukemaan.Ja sitä kunnon asiaa:haluan tämän typerän accountien myynnin loppuvan(sillä se on laitonta).Ja harrastan urheilua mielestäni erittäin paljon.Mutta silti vietän paljon aikaa tyttöystäväni kanssa.Ja kannattas hioa tuota näppäimistöllä kirjoittamista.Enkä ole pelle.Ainut asia mihin vanhempani minulle rahaa ovat hankkineet on toinen pankkitilini(ovat säästäneet minulle rahaa syntymästäni asti opiskelua varten).Onneksi pystyn
käyttämään kyseistä tiliä vasta 16-vuotiaana(vanhempani laittaneet rajoituksen,jotta en tuhlaisi rahojani tietokoneen osiin,enkä uusiin urheiluvarusteisiin.)Toinen pankkitilini on kokonaan käytettävissäni.Kyllähän se tuossa murrosiässä tekee mieli vittuilla kaikille,mutta se menee ohi.Piäppäs taukoo tietokonepelien parista niin jäis aikaa muuhunkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050