Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nimi ehdotuksia!?

doggy-girl

Heippa kaikkille! Olen varannut Bordercollie TYTTÖ pennun itselleni ja nyt pitäisi nimi keksiä! nimen tulisi olla
1.Lyhyt ja ytimekäs
2.ei mikään "karkki," tai "tikkari" tyylinen nimi
3.Pojan nimiä olen keksinyt mm. Hugo,Rasmus ja jne. Eli tahtoisin jonkun tuon tyyppisen nimen

ok eli auttakaa mua keksimään sopiva nimi mun söpölle koira vauvalle!

15

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari

      Esim.Ronja,Roosa,Nelli,Ruusa,Sani,Lilli,Miisa,Moona,

      • Doggy-girl

        kiitos kaikille vastanneille!, olen päättänyt että nimeksi tulee joko
        1.Mandi
        2.Lilli
        3.Nelli
        4.Suvi
        5.Ida

        No mutta, kun saan pennun itselleni katson mikä näistä muistuttaa eniten söpöliiniä...myös luonteelta!


    • jonna

      Hani, Kultu, Sade....ei nyt tuu enempää mieleen, mut täs on vähän tuntemieni koirien nimiä jos niist olis jotain apuu!! eli Bea, Bella, Lilli, Karo, Beebe, Liebe, Rosa, Killa, Nalle....

    • Linda-88

      Kävisikö Nala, Tara, Suvi tai Lulu? Mä saan Portugalipodengon urospennun 24.11.02

    • NiiskuNeiti

      elikäs tässä hiukan apuja : Fami , Mandi,Milla, Pipsa,Inga,Sissi , Ira ,Hali ... no ei nyt keksi enempää mutta toivottavasti joku mielytti =)
      Kun hain hollanin lammaskoiran schapendoesin uroksen kotiin aika korvesta mieleeni juolahti sille nimi Rölli ja sopii oikein hyvin on aika peikon näköinen =)

    • Piggy

      Monasti nimi löytyy ihan itsestään, kun on saanut pennun kotiin, se aivan kun tekee nimen itse, siitä millainen on.
      Tässä kuitenkin muutama, Sohvi, Diana, Gilda,Manta, Elli, Dooris, Wanda tai Wilma.

      • manta

        Heippa!

        Käykääs katsomassa www.koirat.com sivuja ja sieltä löytyy palkki koirien nimipäiväkalenteri!
        Samalla sitten tietää koska on rakkaalla ystävällä nimpparipäivä! Minulla on pieni koiravauva, jonka nimi on Pipsa!


      • Hanna
        manta kirjoitti:

        Heippa!

        Käykääs katsomassa www.koirat.com sivuja ja sieltä löytyy palkki koirien nimipäiväkalenteri!
        Samalla sitten tietää koska on rakkaalla ystävällä nimpparipäivä! Minulla on pieni koiravauva, jonka nimi on Pipsa!

        niin, entäpä jos antaisit koiralle nimeksi SYSI TAI SISSI....?


      • saparu
        Hanna kirjoitti:

        niin, entäpä jos antaisit koiralle nimeksi SYSI TAI SISSI....?

        koirille on tosi vaikee keksiä nimiä! tai sit tosi helppo! riippuu ihan koiran luonteesta. mä antasin koiralleni nimeks joku aika epätavallisen nimen. siis en semmosta ku esim. tassu, tessu koska niitä on jokaisella!
        täs jotain mun lemppareist...
        1. Zeus
        2. Otto
        3. Napu
        4. Lorma
        5. Pönä
        6. Ihku
        7. Lalli
        8. Napsu
        9. lokare
        10. Zeims (James)


      • Anonyymi

        Mandi tai jade kelpais itelle


    • Reko

      on ihan kiva nimi=)

    • A.G.I.-girl

      Käviskö joku näistä: Gira, Fanny, Kami, Kheishi, Sorja, Nora, Gimme, Sonja, Soli, Sofi, Sanni, Selma... En nyt keksi enempää, mut toivottavasti musta oli jotain apua.

      ILOISIA VUOSIA BORDERCOLLIESI KANSSA !!! =)

    • Anonyymi

      Sade, Halti, Sani, Titta, Netta, Martta?

    • Anonyymi

      Kirjoita tänne minkä nimen valitset söpölle koira vauvalle. Kaikki odottavat kovasti.

    • Anonyymi

      Anna numeksi Jade, Söpö, Mandi tai muu söpö tytön nimi. Millon nimiäiset ovat, laita viestiä mikä tuli nimeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe