Heippa kaikkille! Olen varannut Bordercollie TYTTÖ pennun itselleni ja nyt pitäisi nimi keksiä! nimen tulisi olla
1.Lyhyt ja ytimekäs
2.ei mikään "karkki," tai "tikkari" tyylinen nimi
3.Pojan nimiä olen keksinyt mm. Hugo,Rasmus ja jne. Eli tahtoisin jonkun tuon tyyppisen nimen
ok eli auttakaa mua keksimään sopiva nimi mun söpölle koira vauvalle!
Nimi ehdotuksia!?
15
486
Vastaukset
- sari
Esim.Ronja,Roosa,Nelli,Ruusa,Sani,Lilli,Miisa,Moona,
- Doggy-girl
kiitos kaikille vastanneille!, olen päättänyt että nimeksi tulee joko
1.Mandi
2.Lilli
3.Nelli
4.Suvi
5.Ida
No mutta, kun saan pennun itselleni katson mikä näistä muistuttaa eniten söpöliiniä...myös luonteelta!
- jonna
Hani, Kultu, Sade....ei nyt tuu enempää mieleen, mut täs on vähän tuntemieni koirien nimiä jos niist olis jotain apuu!! eli Bea, Bella, Lilli, Karo, Beebe, Liebe, Rosa, Killa, Nalle....
- Linda-88
Kävisikö Nala, Tara, Suvi tai Lulu? Mä saan Portugalipodengon urospennun 24.11.02
- NiiskuNeiti
elikäs tässä hiukan apuja : Fami , Mandi,Milla, Pipsa,Inga,Sissi , Ira ,Hali ... no ei nyt keksi enempää mutta toivottavasti joku mielytti =)
Kun hain hollanin lammaskoiran schapendoesin uroksen kotiin aika korvesta mieleeni juolahti sille nimi Rölli ja sopii oikein hyvin on aika peikon näköinen =) - Piggy
Monasti nimi löytyy ihan itsestään, kun on saanut pennun kotiin, se aivan kun tekee nimen itse, siitä millainen on.
Tässä kuitenkin muutama, Sohvi, Diana, Gilda,Manta, Elli, Dooris, Wanda tai Wilma.- manta
Heippa!
Käykääs katsomassa www.koirat.com sivuja ja sieltä löytyy palkki koirien nimipäiväkalenteri!
Samalla sitten tietää koska on rakkaalla ystävällä nimpparipäivä! Minulla on pieni koiravauva, jonka nimi on Pipsa! - Hanna
manta kirjoitti:
Heippa!
Käykääs katsomassa www.koirat.com sivuja ja sieltä löytyy palkki koirien nimipäiväkalenteri!
Samalla sitten tietää koska on rakkaalla ystävällä nimpparipäivä! Minulla on pieni koiravauva, jonka nimi on Pipsa!niin, entäpä jos antaisit koiralle nimeksi SYSI TAI SISSI....?
- saparu
Hanna kirjoitti:
niin, entäpä jos antaisit koiralle nimeksi SYSI TAI SISSI....?
koirille on tosi vaikee keksiä nimiä! tai sit tosi helppo! riippuu ihan koiran luonteesta. mä antasin koiralleni nimeks joku aika epätavallisen nimen. siis en semmosta ku esim. tassu, tessu koska niitä on jokaisella!
täs jotain mun lemppareist...
1. Zeus
2. Otto
3. Napu
4. Lorma
5. Pönä
6. Ihku
7. Lalli
8. Napsu
9. lokare
10. Zeims (James) - Anonyymi
Mandi tai jade kelpais itelle
- Reko
on ihan kiva nimi=)
- A.G.I.-girl
Käviskö joku näistä: Gira, Fanny, Kami, Kheishi, Sorja, Nora, Gimme, Sonja, Soli, Sofi, Sanni, Selma... En nyt keksi enempää, mut toivottavasti musta oli jotain apua.
ILOISIA VUOSIA BORDERCOLLIESI KANSSA !!! =) - Anonyymi
Sade, Halti, Sani, Titta, Netta, Martta?
- Anonyymi
Kirjoita tänne minkä nimen valitset söpölle koira vauvalle. Kaikki odottavat kovasti.
- Anonyymi
Anna numeksi Jade, Söpö, Mandi tai muu söpö tytön nimi. Millon nimiäiset ovat, laita viestiä mikä tuli nimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665491Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861787- 631415
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E125951Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672