kenelläkään tuosta nettikaupasta. Tuleeko kamat perille?? Meinasin tilata tämmösen: http://www.mrlemonaudio.com/fin/tuote.php?t=Z10 ku kuulin kaverilla ja painetta irtos hyvin ja oli nuin halpa kaveri oli ostanu joltaki toiselta sen kaverilta. Ku on nuin halpa niin tuleekohan perille?
Mr Lemon Audio
8
6425
Vastaukset
Rahojani , kirkas ja jykevä bassotoisto?, mistä lähtien basson toisto on kirkas.
- Tumppi-82
..ko. liikkeen tuotteet ovat epäilyttäviä.
"paras" kaikista kusetuksista on Sharkin V3s esittely. "digitaalinen vahvistin", luokkana kuitenkin kerrotaan A/B. "digitaali" vahvarin luokka on D.
Kyseessä on boosteri vahvari ilman hakkurivirtalähdettä eli yli 15W antotehot ovat mahdottomia. 5A sulakkeen läpi ei saada tehoa kuin ~70w. Siis ihan törkeää kusetusta väittää että se antaa 2x100Wrms.
Sama linja jatkuu joka tuotteessa. - Asentaja69
Tumppi-82 kirjoitti:
..ko. liikkeen tuotteet ovat epäilyttäviä.
"paras" kaikista kusetuksista on Sharkin V3s esittely. "digitaalinen vahvistin", luokkana kuitenkin kerrotaan A/B. "digitaali" vahvarin luokka on D.
Kyseessä on boosteri vahvari ilman hakkurivirtalähdettä eli yli 15W antotehot ovat mahdottomia. 5A sulakkeen läpi ei saada tehoa kuin ~70w. Siis ihan törkeää kusetusta väittää että se antaa 2x100Wrms.
Sama linja jatkuu joka tuotteessa.Ensinnäkin ei sitä vahvaria missään väiteta digitaaliseks! Ja toiseks sillä sulakkeella ei oo vitunkaa väliä sen vahvistimen tehoissa! Sehän on oikosulkua/virtapiikiä varten! Ja ko liike on täysin luotettava! Kamat tulee perille ja tavara on ok! Ottakaa urpot asioista selvää ennenkun rupeette tollei väittelee! Ootte joko jotai vitun pentuja tai sitte iha vitun tyhmiä!!! KASVAKAA!
- pro asentaja
Jos kaveris on ostanut, niin miksei tulisi myös sulle perille???
Täys rimpula toi subi todennäköisesti on, mutta eipä se paljoa maksakkaan.. - marjala_
mr lemonaudion soittimet on hinta/laatu luokassaa hyvät ei mitää moittimista ja tulee posti perille
- Aok
Kuinkas nopeesti on jengi saanut tavaransa mrlemonaudiosta??
Viiko sitten maksoin tilauksen tavaroista jotka olivat varastossa, mutta mitään ei oo kuulunut. 2 sähköpostia olen lähettänyt heille saamatta mitään vastausta.- jåp'
mulla meni se 2 viikkoa nii tuli postissa kirje että saa noutaa paketin postista
- tyytyväinen_
jåp' kirjoitti:
mulla meni se 2 viikkoa nii tuli postissa kirje että saa noutaa paketin postista
Itse tilasin ko. liikkeestä subin, konkan ja kaksi vahvistinta ja noin 2 viikossa ne tuli silloin perille. Hyvin on toiminut ja ei kyllä ole moittimista liikkeestä. Jengi jostain syystä dissaa lemonin tapaisia liikkeitä niistä sen enempää ensin selvää ottamatta. No itse olin rohkea ja kokeilin ja ei ole ollut todellakaan moittimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328