tää taitaa olla tässä..

voi ei..

moikka!

Mulla alkion siirrosta viikko ja nyt tuntuu siltä että menkat alkaa parin päivän sisällä viimestään tai siis oon ihan varma että alkaa ja tiedän että se masentaa sitten niin perkuleesti! =(

Huomenna vielä miehen veljen häät jonka vaimo on onnellisesti 6 kuulla raskaana,heillä lapsen saaminen oli 2 kk yrityksen tulos. hajoon varmaan sinne häihin..

tsemppiä kaikille ja voimia tämän kipeän asian kanssa!!

2

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

monesko yritys teillä on menossa? meillä oli siirto 4/5 ja eka kerta. menkat alko ihan kuin tilauksesta ja itse ainaki tunsin sen heti ja tunnistin oireet. no näin siis kävi ja nyt on koko kesä vielä edessä. elokuun puolessa välissä ois "pakastesisarusten" vuoro yrittää...

ja tuon toisen asian kanssa mulla on ihan samanlainen tilanne.. kaverit hehkuu odotusonnea ja pahinta on että 3 mun kaveria on kertoillu tässä ihan yllättäin niitten aborteista mitä ne on tehny ja mistä minä en ole tienny... kyllä on ristiriitaset tunteet... tällä kertaa ei olisi halunnut olla "ystävä ja kuuntelija"...

en halua sinua masentaa vaan toivon ihan päinvastaista tietenkin. kertomallani tarkoitin vain että jos huonosti käy niin et ole sen asian kanssa yksin. tämä palsta on auttanut minua ja toivottavasti myös sinua. täällä on ihmisiä jotka oikeasti ymmärtään ihan muutamasta sanasta kuinka masentaa ja miltä tuntuu.

ajattele kuitenki positiivisesti ja onnea sinulle ja miehellesi. :)

• joutsen

mulla on kanssa nyt 11pvää alkionsiirrosta ja jännittää. Tänään aamulla oli jnk verran vuotoa, ei veristä mutta kuitenkin. Jännittää että tässäkö tämä nyt sitten ja menkat alkaa? Muita oireita on rintojen kasvu ja arkuus sekä kuumotus/ kuumotuskohtaukset. Kait ne johtuu lugesteronista? vai onko muilla samanlaisia oireita?
        Mulla on kanssa kauhee vauvakuume ollut jo kauan ja tuntuu että ympärillä näkee vain maha pystyssä olevi naisia..ja työkavereita on onnellisesti raskaana.. ja pieniä vauvoja siellä ja täällä. Sitä miettii miksei itsellä olisi samoin? Se on vain uskottava ja jaksettava yrittää. Meillä tämä kylläkin on vasta ensimmäinen icsi ja pakkaseenkin saatiin 7 joten yrityksiä on jäljellä. Tosin kesätauot klinikalla ja muutenkin sen haluaisi onnistuvan tietenkin heti. Perjantaina olisi sitten tastauspvä...
        no, voimia ja laitetaanhan kokemuksia tänne paperille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      119
      1626
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1459
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1376
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1183
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1070
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      817
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe