YES! Lahha ilmotta ilman todisteita, että me olisimme myynet rune accountteja, joten itse saat bannit. Hyvä minä, jatkakaa myymistä.
Lahhalle bannia JES
6
257
Vastaukset
- Cobra13
vaan,mutta hänellä on kyllä ihan riittävästi todisteita tällä palstalta.Accountien myynti kielletty.Peliyhtiö määrännyt säännöt näin,joten jos myytte niitä Jagex voi vaatia teiltä korvauksia sillä olette itse hyväksyneet säännöt.
- non11n
Jagex ei voi vaatia mitään korvauksia eikä varsinkaan näiltä 10 v ipanoilta :P
- lolz1
jagex ei ota kantaa mihinkään mikä tapahtuu runescapen ulkopuolella ja lahha tuskin saisi tommosesta bännejä :P
- ottaa..
kyl ne otta kantaa ja joka päivä useita accoja bannataa ku niitä myydää toisilla sivuilla.. koska omaa acc ei sais edes jakaa kaverin tai veljen kanssa, eikä tod. myydä. eli niillä on täys oikeus bannata teidät...
- trakon
ottaa.. kirjoitti:
kyl ne otta kantaa ja joka päivä useita accoja bannataa ku niitä myydää toisilla sivuilla.. koska omaa acc ei sais edes jakaa kaverin tai veljen kanssa, eikä tod. myydä. eli niillä on täys oikeus bannata teidät...
ei varmaan suomen keskustelu palstoilla käy jagexin moderaattoreita. kukaan jagexin päättäjä ei tiiä mitä täällä suomessa tapahtuu
- hehehe453
trakon kirjoitti:
ei varmaan suomen keskustelu palstoilla käy jagexin moderaattoreita. kukaan jagexin päättäjä ei tiiä mitä täällä suomessa tapahtuu
Jagexia tuskin vois vähempää kiinnostaa mitä tapahtuu suomi24 keskustelu palstalla lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539