Sähkökatko sammutti tietokoneen, jonka jälkeen windows ei enää suostunut käynnistymään. Bluescreen jymähtää aina Windows XP Pro -latauksen jälkeen, siinä lukee helvetisti jotain tekstiä ja numeroita, mutta kun se vilahtaa sen 0,00001 sekuntia, niin ei ehdi sen tarkemmin ihmettelemään. Tämän jälkeen kone boottaa ja sama setti jatkuu taas. Vikasietotilasta ei ollut hyötyä. BIOSin "fail safe" -settingit latasin, mutta ei niistäkään siis hyötyä. Mikähän helvetti kosahtanut wintoosan/hardwaren kanssa ja mitä kannattais seuraavaksi tehdä? Koettaa asentaa windows xp:n repairia?
Sähkökatkon jälkeen?
2
235
Vastaukset
- ---------------------------...
Pelasin kaverini kanssa ihan normaalisti ja kun seuraavan kerran kone käynnistettiin niin jokin juttu vilahti 0,00001 sek. ja se boottas aina vaan uudestaan eikä käynnistyny ja minua syytettiin siitä
ja jodun korvaamaan sen helv..... koneen korjauksen kaverin kone kun oli eihän sitä itse olisi sinne voinut mennä korjaamaan kun he eivät koneista tiedä enempää kuin sika hopealusikasta.... laskua ei ole koneesta tullu mutta vähän harmittaa kun en ole aikuinen enkä kovin rikas mutta tietokoneet ovat harrastukseni :) silti en saanut korjata konetta... - Pege81
En usko, että tuossa on mitään vakavempaa tapahtunu, kuin, että äkillinen sammuminen on sekoittanut Windowssin. Repair asennusta voi kokeilla, mutta itse ainakin formatoisin c-osion, ja asentaisin käyttöjärjestelmän ns. puhtaalle pöydälle. Tietenkin tuollaisen tilanteen jälkeen kannattaa kiintolevy tarkastaa levynvalmistajan omalla softalla, ettei levy olisi sittenkin vioittunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770