tänä aamuna 8 jälkeen kehä ykkösellä,mitähän se siellä oikeen,ku ei niitä enää pitäs olla. Kyllä mä ihmettelin,näkikö muut? Tumma hoikka pimu se oli.
Mä näin
5
2262
Vastaukset
vielä, mut kivoja kesän merkkejä kuitenkin. Odotan kovasti mansikka sesongin alkua, ja reissuja lpr:n suuntaan ja sieltä sit sisämaahan takas...
- tipuja.
olisin ottanut juuri yhden kyytiin, mutta olisin joutunut maksamaan siitä että vien hänet paikasta A paikkaan B 100€. eikö hänen olisi pitänyt maksaa minulle... en ymmärrä
- teppo
Kyllähän noita näkyy. Pari-kolme viikkoa sitten kun oli lämpimät kelit näkyi pari varsin kesäisesti pukeutunutta pimua liftaamassa 2-tiellä Leppijärven motellin kohdalla. Olivat vain väärään suuntaan menossa.
- oli eksynyt
Mäntsälään vein sen,30 väsynyt lyyli. Oli juhlinut ja Savelaan eksynyt,ihan ok muuten.
- onneton suhari
ajelin tässä yks aamu henkilö autolla tuolla vitos tiellä kävin iisalmessa aamusella nii yksi mies seisoo bussibysäkillä ja takasi tuli ilta kymmeneltä nii vielä se mies seisoo siinä samassa kohti?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070