Eli kertokaa mitä on maksanut koiranne rokottaminen ja jos laitetaan pennulle samalla mikrosiru niin sen hinta myös. Onko siru halvempi laittaa samalla kuin eri käynnillä? Miten se laitetaan? Entä tatuointi? Onko jo out?
Paljon maksaa
4
244
Vastaukset
- sanna
vähän asuinpaikasta. Eläinlääkärimaksut kun vaihtelevat vähän kaupungin ja eläinlääkärinkin mukaan. Ehdottomasti kannattaa laittaa samalla kertaa siru, kuin rokotuksetkin, koska joudut maksamaan kuitenkin sen poliklinikkamaksun kun menet sinne vastaanotolle, niin säästät ainakin sen verran.
Muistaakseni viimeksi kun mulla oli toi tilanne esissä, niin maksoi 50-60 € yhteensä.- totta kai
puupäänä unohdin mainita, että siis pääkaupunkiseudun (ökyhintaisiin(?)) toimenpiteisiin tässä joudutaan... Kiitos vastauksesta ja lisää informaatiota odottelen :) Miten tuo siru siis laitetaan? Nukutus?
- sanna
totta kai kirjoitti:
puupäänä unohdin mainita, että siis pääkaupunkiseudun (ökyhintaisiin(?)) toimenpiteisiin tässä joudutaan... Kiitos vastauksesta ja lisää informaatiota odottelen :) Miten tuo siru siis laitetaan? Nukutus?
En mä siihen muistanut vastata lainkaan. Ei nukuteta, se laitetaan sellaisen ruiskun avulla kaulanahkaan. (siis niinkuin rokotekin) Yleensä koira ei edes huomaa kun se laitetaan.
Mulla on yhdellä koiralla tatuointi korvassa ja se laitettiin, kun koira oli muun toimenpiteen takia nukutuksessa. Siitä mun on sanottava, et oli sen näköinen toimenpide, et en kyllä antaisi ilman nukutusta laittaakaan. Korva kun on koiralla vielä niin arka paikka. - Meillä kanssa
sanna kirjoitti:
En mä siihen muistanut vastata lainkaan. Ei nukuteta, se laitetaan sellaisen ruiskun avulla kaulanahkaan. (siis niinkuin rokotekin) Yleensä koira ei edes huomaa kun se laitetaan.
Mulla on yhdellä koiralla tatuointi korvassa ja se laitettiin, kun koira oli muun toimenpiteen takia nukutuksessa. Siitä mun on sanottava, et oli sen näköinen toimenpide, et en kyllä antaisi ilman nukutusta laittaakaan. Korva kun on koiralla vielä niin arka paikka.laitettiin about 15 v sitten koiralle tatskaa ja se ulvahti unissaankin. Valitsen siis ehdottomasti tuon sirun, Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025