Olen jo aikaisemminkin kysynyt tätä samaa, eikö kenelläkään ole tosiaan tietoa.....
Kuinka kauan kestää een kuin tekomykiö lakkaa liikkumasta kaihileikkauksen jälkeen,olisin kiitollinen vaustauksestasi,.... miten kauan esim. sinulla... siihen meni aikaa
tekomykiön kiinnittyminen
9
4516
Vastaukset
- ainakaan
ollut mitään ongelmia, eli ei siis tietoa. Molemmat silmät alkoivat pelaamaan loistavasti heti kun pupillit supistuivat normaaliin kokoonsa.
En ole edes kuullut moisesta kiinnittymisestä. Tai liikkumisesta.
Kerro mitän tuntuu/vaivaa ja kauanko on jo kestänyt? Ja kait olet kysellyt leikanneelta taholta?- liikkuu
Toinen mykiöistä ei ollut paikallaan, se siirrettiin leikkaamalla mutta välkkyy vieläkin kun silmää liikuttaa häiritsevästi. Lääkärit ovat sanoneet että voi mennä puolikin vuotta kun täydellisesti lakkaa liikkumasta tiedä häntä sitten kun nuo lääkäritkin puhuvat mitä sattuu, toinen yhtä ja taas toinen toista. Olisin vain halunnut tietää konkreettisia kokemuksia ihmisiltä jotka ovat kokeneet saman.
- ainakaan
liikkuu kirjoitti:
Toinen mykiöistä ei ollut paikallaan, se siirrettiin leikkaamalla mutta välkkyy vieläkin kun silmää liikuttaa häiritsevästi. Lääkärit ovat sanoneet että voi mennä puolikin vuotta kun täydellisesti lakkaa liikkumasta tiedä häntä sitten kun nuo lääkäritkin puhuvat mitä sattuu, toinen yhtä ja taas toinen toista. Olisin vain halunnut tietää konkreettisia kokemuksia ihmisiltä jotka ovat kokeneet saman.
Pidän peikkuja sinulle...
ilmeisesti tuo on harvinaista, koska vaikka itse tunnen montakin kaikileikkauksen läpikäynyttä, niin kenelläkään en ole tosiaan edes moisesta kuullut.
Minulla on jouduttu molempiin silmiin tekemään myös jälkikaihen vuoksi se laserointi, jossa jätetyn kapselipussin takaosaan tehdään "reikä" ja se kait voisi aiheuttaa jotain mykiön liikkumista, mutta itselläni ei ole mitään sellaistakaan tullut. - ...
ainakaan kirjoitti:
Pidän peikkuja sinulle...
ilmeisesti tuo on harvinaista, koska vaikka itse tunnen montakin kaikileikkauksen läpikäynyttä, niin kenelläkään en ole tosiaan edes moisesta kuullut.
Minulla on jouduttu molempiin silmiin tekemään myös jälkikaihen vuoksi se laserointi, jossa jätetyn kapselipussin takaosaan tehdään "reikä" ja se kait voisi aiheuttaa jotain mykiön liikkumista, mutta itselläni ei ole mitään sellaistakaan tullut.kapselipussiin kahden pienen väkäsen eli haptiikan avulla. Kun tekomykiö implantoidaan, niin siinä vaiheessa sitä ei "kiinnitetä" mitenkään paikalleen vaan haptiikat käyttäytyvät kuin pienet jouset tekomykiön sivuilla; pitävät tekomykiötä poissa kapselipussin reunoilta.
Tekomykiö voi tällöin periaatteessa liikkua kapselipussissa. Tekomykiö haptiikoineen arpeutuu kapselipussiin kiinni ajan kanssa, mutta mitään tarkkaa aikaa tälle ei voi osoittaa. Paraneminen on yksilöllistä. - liikkuu
... kirjoitti:
kapselipussiin kahden pienen väkäsen eli haptiikan avulla. Kun tekomykiö implantoidaan, niin siinä vaiheessa sitä ei "kiinnitetä" mitenkään paikalleen vaan haptiikat käyttäytyvät kuin pienet jouset tekomykiön sivuilla; pitävät tekomykiötä poissa kapselipussin reunoilta.
Tekomykiö voi tällöin periaatteessa liikkua kapselipussissa. Tekomykiö haptiikoineen arpeutuu kapselipussiin kiinni ajan kanssa, mutta mitään tarkkaa aikaa tälle ei voi osoittaa. Paraneminen on yksilöllistä.Kiitos vastauksestasi, oli lohduttavaa saada kuulla asiantuntevaa tietoa
- Tumakaihi
liikkuu kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, oli lohduttavaa saada kuulla asiantuntevaa tietoa
Minulla juuri perjantaina tehty kaihileikkaus oikeaan silmään ja tekomykiö minullakin tuntuu hakevan paikkaa ja liikkuvan. Näkö vaihtelee ja on melko huono kauas katsoessa. Mutta kas kummaa,näen lukea tällähetkellä tuolla silmällä...se on plussaa...Odotellaan että näkö vakiintuu ja paranee.
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta herätellään.
Millaisia kokemuksia kiinnittymisajoista? Mulla reilu viikko leikkauksesta ja heiluu kuin hantooki tuulessa. 😁 Välillä ei tosin heilu ollenkaan, mutta sitten taas kohta heiluu huomattavasti. Merkillistä.. - Anonyymi
Kolme viikkoa leikkauksesta ja toisen silmän mykiö välähtelee/liikkuu
- Anonyymi
Sama tilanne. Kolme viikkoa leikkauksesta ja toisen silmän mykiö välähtelee ja värisee. Kuinka kauan teillä, joilla tällainen oire on ollut, tämä on kestänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758