apua auttakaa, mulla on ihan kamalat kuukautiskivut (vai voisko se olla jotain muuta) alavatsasta kivistää, mitä voin tehdä? Äkkiä jotain vinkkejä!
APUAAAAA!
6
525
Vastaukset
- se auttaa..
hetken ajaksi.
Mene selälleen lattialle makaamaan ja laita jalat tuolin päälle niin että jaloista muodostuu tuolin kanssa 90 asteen kulma.
Ja jos vain on, ota särkylääkettä. - tyttö
Hiero alavatsaa että se lämpenee..
Itse menen kovien kipujen sattuessa (hyvin harvoin kyllä) peiton alle käppyrälle ja yritän rentoutua (musiikki auttaa minua), käsi alavatsan päällä lämmittämässä. - typykkä
Kuuma kylpy auttaa,en tiedä toimisko myös kuuma suihku.Ehkäsypillerit myös usein lievittää kuukautiskipuja,ja niiden myötä kuukautiset muuttuu myös niukemmiks.
- dösflkhasölh
joo laita muovipussiin kuumaa vettä ja pistä se maha päälle (tai jotain muuta lämmintä) joskus pieni liikuntakin voi auttaa kuten vaikka lyhyt kävelylenkki
- ---
Heti kun kipu alkaa (tai vielä parempi jos osaat ennakoida), ota särkylääke. Ei auta enää myöhemmäs vaiheessa. Lämmin haude ja liikunta. E-pillerit, jos niistä ei sit oo muita sivuvaikutuksia. Kokeile eri keinoja, on varmaan vähän yksilöllistäkin.
- ellu1234567
mulla auttaa kun keskityn johonkin muuhun, esim. lukemiseen. joskus mahan ja alaselän rapsuttelukin auttaa ja särkylääkkeet ja lämmin tietysti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964