Jos sammutan koneen normaalisti ja sen jälkeen vielä sammutan herätevirrat vetämällä töpselin seinästä (modeemista sammuu virta), niin DC ei löydä search-tuloksia muutamaan päivään.
Netti kyllä toimii normaalisti ja muutkin yhteydet on kunnossa.
Onko vika yhteyksissä vai itse ohjelmassa tai sen asetuksissa?
DC++ ongelma
5
384
Vastaukset
- aktiivisena?
jos sammuttelet modeemia tarpeettomasti, niin samalla saattaa ip-osoitteesi vaihtua, joten sun pitäisi käyttää dc:tä passiivisena.
mitään järjellistä syytä tuohon modeemin virtojen katkaisemiseen ei ole, se kannattaa pitää aina päällä.- Jaska777
Olen ukkosen pelossa aina vetänyt töpselin seinästä, ettei kone päästä savuja pihalle. Onko tämä sitten turhaa? Riittääkö että sammuttaa koneen ja jättää herätevirrat päälle?
DC:ssä olen aktiivinen. - ei paljon maksa
Jaska777 kirjoitti:
Olen ukkosen pelossa aina vetänyt töpselin seinästä, ettei kone päästä savuja pihalle. Onko tämä sitten turhaa? Riittääkö että sammuttaa koneen ja jättää herätevirrat päälle?
DC:ssä olen aktiivinen.keskisen tavaratalossa sellainen mötikkä, jolla saa suojattua tietokoneen, puhelinliittymän ja antennin, maksoi kolmisen kymppiä.
muistaakseni clas ohlsonin tavarataloista niitä myös saa.
joissain niistä laitteista on myös mukana vakuutus 30000..70000 euroon saakka jos suojauksesta huolimatta ylijännite pääsee tuhojaan tekemään.
halpa hankinta, kun vertaa siihen paljonko tuhoa ukkonen voi saada aikaan ja paljonko vakuutusten omavastuudet ovat.
mutta niin se vaan taas jäi kerran hankkimatta.. - Jaska777
ei paljon maksa kirjoitti:
keskisen tavaratalossa sellainen mötikkä, jolla saa suojattua tietokoneen, puhelinliittymän ja antennin, maksoi kolmisen kymppiä.
muistaakseni clas ohlsonin tavarataloista niitä myös saa.
joissain niistä laitteista on myös mukana vakuutus 30000..70000 euroon saakka jos suojauksesta huolimatta ylijännite pääsee tuhojaan tekemään.
halpa hankinta, kun vertaa siihen paljonko tuhoa ukkonen voi saada aikaan ja paljonko vakuutusten omavastuudet ovat.
mutta niin se vaan taas jäi kerran hankkimatta..Siis tämä "mötikkä" suojaa virtapiikeiltä. Antaako se virtaa sähkökatkoksen tullessa? Ja kuinka kauan?
Miten hyvin virtapiikeiltä suojaa ylivirtasuojattu jatkojohto? Tämä missä on on/off-kytkin? - minuutin
Jaska777 kirjoitti:
Siis tämä "mötikkä" suojaa virtapiikeiltä. Antaako se virtaa sähkökatkoksen tullessa? Ja kuinka kauan?
Miten hyvin virtapiikeiltä suojaa ylivirtasuojattu jatkojohto? Tämä missä on on/off-kytkin?muutaman minuutin se antaa virtaa sähkökatkon aikana. mutta siinä ajassahan koneen hallittu alasajo on mahdollista. jos siis sattuu olemaan paikalla itse..
löysin aika halvan tuotteen, jossa on ohjelmisto hallittua alasajoa varten.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12739
ja mikrobitin hintaseurannasta löytyy laitteita 11 eurosta aina 7000 euroon saakka :)
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26302?sorttaa=3
en sitten tiedä, miten oleellista tuo hallittu alasajo on.. oma koneeni on sammutettu syystä tai toisesta aika monet kerrat täysin hallitsemattomasti, mutta mitään ongelmia ei ole tullut. tiedostojärjestelmänä reiserfs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070