olen pahasti velkaantunut ja täysin umpikujassa. onnistunut ryöstö olisi ratkaisu tilanteeseeni. pankkia olen harkinnut , mutta kiinnijäämisriski on liian suuri. rahakuljetuksen kääntäminen voisi esim. tulla kyseeseen. oisko kellään neuvoja tai ehdotuksia.
neuvoja
3
729
Vastaukset
- keinoja
on. itse olen ollut velkavankeudessa toistakymmentä vuotta. nyt näyttää hyvältä; parin kuukauden kuluessa maksan viimeiset pois. itse tein näin: sovin pankin kanssa määrän josta just ja just selvisin eikä tarvinnut takaajien maksaa penniäkään. kitkuttelin jotenkin kuukaudesta toiseen. lapset jäivät jostain turhasta tavarasta paitsi mutta aikaa ja rakkautta riitti sitäkin enemmän. ja voin onnekseni sanoa että tuli kunnon kansalaisia molemmista. minä selvisin! toisin kuin luuseri avomies joka jätti minut siihen jamaan. kyllä voin olla ylpeä itsestäni vaikka itse sanonkin. eikä tullut rangaistuksia siitä että olisin tehnyt jotain laitonta tai typerää älä sinäkään tee tyhmyyksiä tiedät itsekin ettet selviä tollasesta mitä suunnittelet. koita rakas ystävä keksiä joku viisaampi vaihtoehto. voimia!
- ehdotuksia & neuvoja
Velkasovittelu, kuntien sosiaaliset luotot, kuntien velkaneuvojat? Edellisen vastaajan vihjeet? Todennäköisyytesi tehdä onnistunut ryöstö lienee pienempi kuin lottovoiton saaminen, kaikista järkevintä on hakea tarjolla olevaa apua virallisia teitä pitkin. Umpikujasi on todennäköisesti vain henkinen, eikä sekään täydellinen.
- ville.v12
terve siis jos tarttet apua lähettele sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104