olen pahasti velkaantunut ja täysin umpikujassa. onnistunut ryöstö olisi ratkaisu tilanteeseeni. pankkia olen harkinnut , mutta kiinnijäämisriski on liian suuri. rahakuljetuksen kääntäminen voisi esim. tulla kyseeseen. oisko kellään neuvoja tai ehdotuksia.
neuvoja
3
740
Vastaukset
- keinoja
on. itse olen ollut velkavankeudessa toistakymmentä vuotta. nyt näyttää hyvältä; parin kuukauden kuluessa maksan viimeiset pois. itse tein näin: sovin pankin kanssa määrän josta just ja just selvisin eikä tarvinnut takaajien maksaa penniäkään. kitkuttelin jotenkin kuukaudesta toiseen. lapset jäivät jostain turhasta tavarasta paitsi mutta aikaa ja rakkautta riitti sitäkin enemmän. ja voin onnekseni sanoa että tuli kunnon kansalaisia molemmista. minä selvisin! toisin kuin luuseri avomies joka jätti minut siihen jamaan. kyllä voin olla ylpeä itsestäni vaikka itse sanonkin. eikä tullut rangaistuksia siitä että olisin tehnyt jotain laitonta tai typerää älä sinäkään tee tyhmyyksiä tiedät itsekin ettet selviä tollasesta mitä suunnittelet. koita rakas ystävä keksiä joku viisaampi vaihtoehto. voimia!
- ehdotuksia & neuvoja
Velkasovittelu, kuntien sosiaaliset luotot, kuntien velkaneuvojat? Edellisen vastaajan vihjeet? Todennäköisyytesi tehdä onnistunut ryöstö lienee pienempi kuin lottovoiton saaminen, kaikista järkevintä on hakea tarjolla olevaa apua virallisia teitä pitkin. Umpikujasi on todennäköisesti vain henkinen, eikä sekään täydellinen.
- ville.v12
terve siis jos tarttet apua lähettele sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2236573Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1094973Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1304721"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste443204Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1042863En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652309- 681805
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331787odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391704- 581555