työmatkalla....

heli

Kuuma ja hikinen työpäivä oli lopuillaan. Hikinen ihoni kaipasi viileää suihkua. Suihkunraikkaana astelin pyöräni luo ja pettymykseni oli suuri, kun havaitsin pyöränrenkaan puhjenneen.
Kotimatkaa oli viisi kilometriä edessä, joten päätin kävellä matkan. Vilpoinen kesämekko ylläni astelin kotimatkaa ajatuksisani. Yhtä-äkkiä kuulin auton hiljentävän vierelleni ja pysähtyvän. Auto oli valkoinen, farmarimallinen, autosta astui kiharahiuksinen mies. Upea näky, vaalea kesäpaita ,tiukat farkut, ja kauniit hiukset.
Mies kertoi olevansa eksyksissä, ja etsiskelevänsä paikallista hotellia jossa aikoo yöpyä. Kerroin matkaa olevan vielä monta kilometriä, olisikohan minun viisainta tulla kyytiin ja neuvoa perille sinut.
Mies esittäytyi Ariksi ja tunsin voimakkaan kädenpuristuksen, miehen katse vaelsi vartalollani, tunsin kiihoittavan tunteen jalkovälissäni. Lähellä hotellia Ari pysäytti autonsa ja kysyi kuinka voin korvata tämän, hymyilin ja vastasin: soittamalla hyvää musiikkia

Ari laittoi radiosta soimaan kaunista musiikkia, ja kosketti polveani. Kuuma säväys kulki käden alta läpi vartaloni.
Ari huomasi sävähdyksen ja kysyi saikähdinkö? En, vaan yllätyin sain jotenkuten soperrettua.. Haluaisin kiittää sinua Ari kuiskasi hiljaa ja ja hänen kätensä sivelii hiljaa reittäni. Mekon helma nousi ylöspäin ja paljasti jalkojani.
Levitin vaistomaisesti reisiäni auki, jännitti, mitähän tuo mies aikoo...Ari kumartui ja tunsin hänen kuumat ja kosteat huulensa huulillani. Huulet painautuivat huulilleni ja imivät, tunsin Ari kielen työntyvän vaativasti sisääni, kielemme yhtyivät, vastasin suudelmaan, tunsin himon heräävän. Käteni hyväilivät Arin niskaa ja hiuksia, tunsin kuumat vaativat kädet reisilläni.
Reiteni avautuivat lisää, Ari huomasi sen, sormet siirtyivät ylemmäs koskettamaan kostuneitä pöksyjäni ja korvaani suudellen hän kuiskasi; haluan nuolla sinun vakoasi.. kosteaa..märkä pilluasi...

Tunsin kuuman aallon kulkevan lävitseni,säikähdiin, olin täysin tuon miehen vallassa. Kuiskasin: nuole, ..Ari kaatoi etupenkin selkänojan taakse, nosti minut taaksemmas. Tunsin vaativat kädet reisilläni jotka riisuivat pöksyni pois ja paljastivat kostean, posliini vakoni.
Samassa Ari painautui suutelemaan vatsaani, imi ja nuoli, hiljalleen huulet kulkeutuivat alemmas, suutelivat häpykummun karvoitusta. Tunsin jännitykseni laukeavan ja katsoin kiharan pään painuvan alemmas, miehen kädet levittivät reiteni auki, levälleen, nostivat pyllyäni .
Olin avoinna tuon miehen edessä, tunsin huulien painuvan häpyhyuulilleni, kostea kieli lipaisi huuliani, ja alkoi nuolla edestakaisin vakoani. Tunsin ihanan kielen vaeltavan vaossani, katsoin tuota ihanaa näkyä, kieli avasi häpyhuulet erilleeen ja työntyi vaativasti sisääni .
Työnsin pilluani vasten miehen kasvoja, kuiskailin: ihanaa tee lisää. Kieli nai minua ,kiemurteli sisälläni, nuoli huuliani. Seurasin tuota ihanaa näkyä ja tunsin kielen nousevan ylemmäs, etsivän klitorista, samassa se löysi etsimänsä.

Tunsin samalla miehen sormet häpyhuulilla ja hierovan ja hyväilevän pilluani. Sormet painautuivat sisääni ihanasti, naivat kosteää pilluani, kieli leikki klitoriksella ja pyöritti tuottaen nautintoa.
Tunsin ensimmäisen orgasmin purkausten tulevan jostain syvältä sisältäni. Valuin märkänä miehen kasvoille, miehen pää jalkovälissäni, sormet sisälläni, kieli klitorista hyväillen, tunsin pääseväni taivaisiin.
Samasa syvältä sisältäni alkoi purkautua orgasmi,voihkin nautinnosta,pillu sykkien, kuuma aalto virtasi lantiosta reisiin ja varpaisiin, vatsan yli rinnalle ja kasvojen yli pois. Laukesin miehen kasvoille, tunsin vielä sormet sisälläni..ne naivat kiihkeästi. Ihanan laukeamisen jälkeen miehen kieli suuteli kosteat paikkani hyväili hellästi reiteni ,suuteli suuni ja kysyi,. nautimeko vielä lisää?

2

17041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topi

      hyvä juttu , mut jos haluut sen tapahtuvan todella olen käytettävissäsi milloin vain

      • Ari!

        yymhh..Ihana novelli!!!!Alko kiihottaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe