kauan himoitsevani punaisen, n. 15cm korkean laughing buddha (maitreya buddha, the buddha yet come) patsaan. Se on tosi mahtava, ihana! Osaisiko kukaan kertoa siitä kaiken mahdollisen tiedon. Mukana tuli myös kortti jossa lukee: He is a symbol of happiness, welth and an innocent contented joy. Buddha´s belly is said to signify bountiful wealth and prosperity, by stroking it. It is belived to bring much luck. To laughing Buddha must always be invited into his new home, resulting in positive Chi´resulting in much happiness. Englannin kieleni on pahoin ruostunut, joten voisikohan joku viisaampi suomentaa sen minulle.
Sain
5
709
Vastaukset
- bhakti
He is a symbol of happiness, welth and an innocent contented joy. Buddha´s belly is said to signify bountiful wealth and prosperity, by stroking it. It is belived to bring much luck. To laughing Buddha must always be invited into his new home, resulting in positive Chi´resulting in much happiness.
Hän on onnen, kukoistuksen ja äärettömyyden ilon symboli. Buddhan maha, kuten sanotaan, osoita runsas vauraus ja kukoistus, kun silittää sitä. Se on luottamus onneensa. Nauravan Buddhan pitä aina tuoda uuden hänen kotiin - hän tuo vain positiivisuutta. Hänen tulos: iso onnea.
(sorry, minulla on huono suomi) - bhakti
Minun suosikki Buddhan patsas on tämä:
http://sai-satsang.org/images/upload/Put14.jpg - bhakti
Buddhan lihava naurava patsas, buddhalaisuuden vaurauden symboli.
- tosi paljon
suomennoksesta. Sain kyllä hyvin selvää! Suosikki buddhasi kuva on ihana. Ehkä itsekkin hankin sellaisen, kun haluan uuden patsaan. Tosin en yhtä isoa...maksaa varmaan omaisuuden!!!!!!!!! Hyvää kesää sinulle!!!
- bhakti
tosi paljon kirjoitti:
suomennoksesta. Sain kyllä hyvin selvää! Suosikki buddhasi kuva on ihana. Ehkä itsekkin hankin sellaisen, kun haluan uuden patsaan. Tosin en yhtä isoa...maksaa varmaan omaisuuden!!!!!!!!! Hyvää kesää sinulle!!!
Myös Sinulle hyvää kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958