700
53
17521
Vastaukset
- netsurf
enemmän siitä millaisia huoria suomalaiset naiset on jo nuorestä iästä kun siitä, että tuo heppu olisi mikään pedofiili.
- Urho-5
Jaa täällä taas professorit kertoilee mielipiteitään. Jos jonkun mielestä on ihan ok, että aikuinen äijä nussii 7-8. luokkalaista, salakatselee alastomia pikkutyttöjä ja raiskaa, voinee varmaa ilmoittaa myös nimensä täällä?
- unelma
Olihan mielipide! kertoo sen ettet ole koskaan tavannut naista joka voisi rakastua sinuun . Ja toivottavasti et tapaakkaan. Siis nuori tyttö on huora, kun aikuinen mies houkuttelee hänet seksiin?Ei se ole huoruutta vaan uteliaisuutta, luonto ajaa tikanpojan puuhun :)
Kyllä aikuinen on vastuussa tekemisitään, tämä asia pitää tutkia. Joukossa on varmaan myös niitä jotka tietoisesti olleet miehen kannssa. ei tuomita kun ei tiedetä asiasta kaikkea.
Nedsurf voisi pakata kassinsa ja lähteä muille maille etsimään niitä "siveellisiä" naisia. - Linda62
Törkeä kommentti! Itse 11-vuotiaan karatea harrastavan äitinä voin kertoa, että 11-15-vuotiaat ovat tällaisten kierojen sikojen manipuloitavissa ihan täysin. Ensinnäkin he tietenkin ihailevat valmentajaa, joka on kuuluisa ja pientä tyttöä on helppo imarrellen/uhkaillen/pakottaen saada tekemään mitä vaan. Olen samaa mieltä muiden kanssa, että aikuinen on vastuussa tekemisistään! Ihan hakoteillä on nimimerkki netsurf tässä asiassa. Empaattisuuskaan ei ole pahitteeksi! Ymmärrät sitten, kun tulen vanhemmaksi itse.
- vihaa
"Sanoi tumputtaja joka ei naista saa"
Mistä tuollainen naisviha syntyy?
ja miksiköhän naiset ei halua olla tollasen ääliön kanssa kun sinä.
- ...
Tuollaiset pedofiilt ja raiskaajat tulisi kastroida hitaasti kynsiviilaa apuna käyttäen varoittavana esimerkkinä muille, joilla on vaikeaa hallita munaansa.
Aikuinen on aikuinen, ja tässä tapauksessa valmentaja on nuorelle vielä suuri auktoriteetti, jonka tekoja on vaikea mennä kyseenalaistamaan. Aikuisella on aina vastuu, vaikka näkisikin yläasteikäisen tytön napapaidassa. Törkeää ja kuvottavaa mennä käyttämään asemaansa tuolla tavalla väärin.- hallitsematon
Jos mies hallitsee munansa niin ei enää naista tarviikaan..
- Asianajajaa
ei raiskannut. Uitti muniaan liian nuoressa.
- mfrij
Asianajajaa kirjoitti:
ei raiskannut. Uitti muniaan liian nuoressa.
Ai, miksi sitten yksi syytekohta on raiskaus?
- gaa
Niin...Onhan niitä 16-17 vuotiaita ja nuorempiakin tyttöjä, jotka on varmasti tietoisestikin hakeutunut, mutta ne on NUORTEN hyväksikäyttöjä, mukana oli kuitenkin myös lasten hyväksikäyttöjä, ja sitä en ehkä laittaisi nuoruuden uteliaisuuden piikkiin...Ja aikuiselle miehelle nuori liha voi olla 18 vuotiastakin, silloin se ei olisi paljon hyväksyttävämpää...Vain minun mielipiteeni...
tuomitsen pedofiilit. Eikä oo tarvinnu kenenkään kanssa asiasta baareissa väitellä.
16-vuotiaan kanssa voi seurustella täysi-ikäinen Suomessa.. Mitään kotiseksivideoita, parille itselleen ja vieraille, ei voi alkaa tekemään ennenkuin tyttö tai poika täyttää 18v.
Niin onko se sitten oikein että vaikka yli 27-vuotiaatkin saa alkaa seurustella itseään kymmenen vuotta kokemattomamman alkuvuodesta syntyneen peruskoululaisen kanssa..
Alle 16-vuotiaan kanssa seurustelusta saa Suomessa ehdollista jos kyse on ollut molempienpuoleisesta seurustelusta..
Mikä kyllä ainakin vihastuttaa.
Tuolla joku tuomitsi suomalaisten tyttöjen ympäriinsä nussimisen, urheiluseksin, sinkkuelämän vieton.. Entä vittu sitten vaikka tytötkin tykkäis tavata poikia eikä vaan pojat tyttöjä.. Eiköhän vapaus kuulu tällä vuosituhannella meille kaikille
On tosin niitäkin säälittäviä tyttöjä jotka ei nussis joka päivä kolmen eri pojan kanssa jos sellaista ei olis tässä kulttuurissa mielletty paheksuttavaksi
On myös niitä joilla on yli 6kk:n taukoja seurustelusta koska aktiivista seksielämää pidetään paheksuttavana
Jokasen pitäs vaan tajuta ja sulkea silmänsä siltä syyllisyydeltä jota sontakasa kristityt tuputtaa yksilön ylle
- nimetön_henkilö
Saa nähdä miten tässäkin käy joutuuko äijä pariks vuodeks linnaan ja sit taas vapaalle jalalle. Suomella muutenkin ollut aika löysät tuomiot. Todellakin sais leikata äijältä munat pois prkl!
- Linda62
Kyse tässä tapauksessa ei varmaankaan ole ihan "lapsista", mutta silti syytteissä on jopa raiskaussyytteitä ja sehän ei kuullosta ihan siltä, että tytöt olisi kaikki olleet kympillä mukana. Jos näin moni eli 12 on nostanut syytteen, niin joku tässä hommassa haisee.
Normaalia tälläinen keräily ei missään nimessä ole. Voihan rakastua itseään kymmenen vuotta nuorempaan tyttöön, mutta jos se on ihan sairaalloista keräilyharrastusta, niin silloin tuolla taekwondovalmentajalla ei ole kaikki kotona. Jäädään seuraamaan, miten oikeudenkäynti etenee.- meizin
Mä oon ihan samaa mielt, vaik noist tytöist
ei oo nostanu ku 12 sen syytteen, niin
mä voin vaik vannoo, et kaikki ei uskalla
eikä oo uskaltanu nostaa mitn syytettä. - kummallista,
meizin kirjoitti:
Mä oon ihan samaa mielt, vaik noist tytöist
ei oo nostanu ku 12 sen syytteen, niin
mä voin vaik vannoo, et kaikki ei uskalla
eikä oo uskaltanu nostaa mitn syytettä.Uhreja on useita kymmeniä, se tiedetään, mutta ne haluaa nuolla haavansa yksin ja unohtaa asian, jos pystyvät.
Miksi tällaiset asiat pysyvät salassa vuosia?
Miksi tytöt janaiset ei kerro ahdistelijoista?
Miksi vanhemmat ei usko, ennenkuin on myöhäistä?
Onko ahdistelu niin yleistä, että siihen ei kiinnitetä huomiota? - Nimetön
kummallista, kirjoitti:
Uhreja on useita kymmeniä, se tiedetään, mutta ne haluaa nuolla haavansa yksin ja unohtaa asian, jos pystyvät.
Miksi tällaiset asiat pysyvät salassa vuosia?
Miksi tytöt janaiset ei kerro ahdistelijoista?
Miksi vanhemmat ei usko, ennenkuin on myöhäistä?
Onko ahdistelu niin yleistä, että siihen ei kiinnitetä huomiota?tää on vaan pienen pienen oletus..
mut monet sitä ei saa sanottua,
se tuntuu vaan niin hemskutin pahalta, et
sitä ei vaan pysty sitä sanoon, vaikka
haluais.
- Nimetön
Jos tapauksia on yli 700 TÄYTYY GREUSIN LÄHIPIIRIN OLLEEN TIETOINEN TAPAHTUMISTA !!!
Netistä on kiireen vilkkaa poistettu kuvat Greusista ja ko. seuran sivut. Tällä lähipiirillä (ylemmät danit) on kai ny paskat housussa kun suljettiin omat silmät.
Toivon että kaikki ko taekwondo seuran dan ohjaajat savustetaan Oulun kaupungista ulos kollektiivisin toimin.- sayus
No tietenki ne ovat tienneet (lähipiiri) ja VARMASTI VALTAOSA muista ohjaajista. Ei kukaan voi olla noin sokea sille, itse harrastin kyseistä lajia vuosia sitten ja silloin jo oli huhuja Greussilla olevan nuorempia tyttöystäviä. Siis jos oppilaat tiesivät, valmentajat tiesivät.
- Winnie
Tarkoitat siis varmaan, että tekoja oli yli 700, eli uhreja ei.
Uhreja oli siis se 12.
Jos sattuu suhde kestämään vuosia, niin kai siinä voi olla useampia satoja "tekoja". Siinäpä sitten kun laskee useamman suhteen "teot" yhteen ,niin päästään noihin lukemiin.
Järkyttävä tapaus kerta kaikkiaan, mutta syytetty on nyt poistunut lajiyhteisöstä ja uhrit saavat tarvitsemansa hyvityksen. Kaiken pitäisi siis olla jo paremmin. - sokea olet
Winnie kirjoitti:
Tarkoitat siis varmaan, että tekoja oli yli 700, eli uhreja ei.
Uhreja oli siis se 12.
Jos sattuu suhde kestämään vuosia, niin kai siinä voi olla useampia satoja "tekoja". Siinäpä sitten kun laskee useamman suhteen "teot" yhteen ,niin päästään noihin lukemiin.
Järkyttävä tapaus kerta kaikkiaan, mutta syytetty on nyt poistunut lajiyhteisöstä ja uhrit saavat tarvitsemansa hyvityksen. Kaiken pitäisi siis olla jo paremmin.Siis rikosiloituksen tehneitä on 12.
Muut haluaa pitää mölyt mahassaan koska eivät usko saavansa oikeutta.
Puhut hyvityksestä.
Miten raiskattu voi koskaan saada "hyvitystä" tapahtuneelle?
Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Entä ne kymmenet, jotka ovat jättäneet lajin, koska ovat kokeneet itsensä arvottomaksi.
Ongelmien lakaiseminen maton alle ei ratkaise "yhteison" ongelmia.
Taidat olla Greusin kavereita? - antaa
sokea olet kirjoitti:
Siis rikosiloituksen tehneitä on 12.
Puhut hyvityksestä.
Entä ne kymmenet, jotka ovat jättäneet lajin, koska ovat kokeneet itsensä arvottomaksi.
Taidat olla Greusin kavereita?Suorassa tv-lähetyksessä halko isketään Greusin perseesee lekalla ja kysytään, että onko Keijolla on vahva tunne ja vieläkö muna sojottaa kun posliinia on näköpiirissä?
Kaiken voi hyvittää, kunhan konsteissa on puhtia! - hanks
sokea olet kirjoitti:
Siis rikosiloituksen tehneitä on 12.
Puhut hyvityksestä.
Taidat olla Greusin kavereita?Ei taida ko. henkilöllä olla kavereita. Kukapa nyt tuollaista ihmishirviötä haluaa puolustella!
Itse ex- harrastajana tiedän ihmisen, ja tiedän myös, että kukaan ei olisi tuollaisia asioita uskonut siitä.
Lieneekö kyseessä psykopaatti, vai jokin muu luonne/käyttäytymishäiriö, kun elää sairasta kaksoiselämää?!
Hyvitykseksihän ei saa muuta kuin syytetylle tuomion ja itselle korvauksia. - Todetkaa!
sayus kirjoitti:
No tietenki ne ovat tienneet (lähipiiri) ja VARMASTI VALTAOSA muista ohjaajista. Ei kukaan voi olla noin sokea sille, itse harrastin kyseistä lajia vuosia sitten ja silloin jo oli huhuja Greussilla olevan nuorempia tyttöystäviä. Siis jos oppilaat tiesivät, valmentajat tiesivät.
No siis jos sä itse kans tiesit tosta ja olit ihan varma, et kyseessä on just hyväksikäyttöjä ja muita rikoksia, niin mikset ite kertonut poliiseille tms?
Sä taidat itse nyt puhua vanhana lähipiiriläisenä ja olla sitten avunantaja rikoksiin jne...
No tuohan on ihan kärjistys! Eli siis vitsi!!! mut samalla logiikalla koko Suomi on nyt syytettävissä, kun koko Suomi tän palstan mukaan on tiennyt et kyse on just hyväksikäytöistä.
Ainakin tääl saa sellasen kuvan, et tuhannet ihmiset oli aina varmoja, et se hyväksikäyttää. Miks kukaan tuhansista ei siis puuttunu asiaan?!
NO kun kukaan ei tiennyt oikeesti! - sayus
Todetkaa! kirjoitti:
No siis jos sä itse kans tiesit tosta ja olit ihan varma, et kyseessä on just hyväksikäyttöjä ja muita rikoksia, niin mikset ite kertonut poliiseille tms?
Sä taidat itse nyt puhua vanhana lähipiiriläisenä ja olla sitten avunantaja rikoksiin jne...
No tuohan on ihan kärjistys! Eli siis vitsi!!! mut samalla logiikalla koko Suomi on nyt syytettävissä, kun koko Suomi tän palstan mukaan on tiennyt et kyse on just hyväksikäytöistä.
Ainakin tääl saa sellasen kuvan, et tuhannet ihmiset oli aina varmoja, et se hyväksikäyttää. Miks kukaan tuhansista ei siis puuttunu asiaan?!
NO kun kukaan ei tiennyt oikeesti!nii siis sillon oli vain huhuja ja olihan se siis vähän vaikea edes uskoa, että Greus semmosia hommaa.. älytöntä.. Monet tiesi, monet kuullu huhuja jne.jne loputon kierre..
- Budoka
Käykääpä katsomassa miten se ohjaajaporukka tätä asiaa käsittelee...osa viäläkin ihannoi sitä SG:tä
http://www.tkdharrastajat.net/Foorumi/viewtopic.php?t=2259&highlight=&sid=0573560862944d6808cabfb93d724a8a- hau
Kyseinen keskustelupalsta ei ole mainitsemasi yhteisön ylläpitämä, eli kuka tahansa kamppailulajien harrastaja pystyy kirjoittamaan ko. palstalla.
Se linkki ei siis ole suora mielipideyhteys seuraan tai sen jäseniin. Mielipiteet on kirjoittanut mielivaltainen otanta kamppailijaurheilijoita ja huomata kannattaa myös se, milloin nuo spekuloinnit tuolla palstalla on kirjoitettu: Eli hyvin paljon aiemmin, kuin kukaan oli nähnyt ensimmäistäkään asiaan liittyvää lehtijuttua, uutista tms.
- 1234567890
löytynee täältä....
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1059135&postcount=44- ???????
Eikö sitten tullut näille ihmisille mieleen ilmoittaa kenellekään tästä tyypistä jos kerran oli huomattu, että Graus ehdotteli 12-vuotiaille "ajeluita"???
Katsoitte vaan vierestä kun aikuinen mies tuhoaa lasten ja nuorten elämän!!? Olisitte hyvät ihmiset tehneet jotakin!!!!
Hävetkää ja palakaa helvetissä!
- - M25 -
Vai että oikein "haureutta"!? Kuten "Pahasta Pukista" opittin, moista ei kyllä missään tehdä, vaan se on aina sitä samaa äksöniä!
- Toivotan kyseiselle henkilölle rattoisaa matkaa lämpimään "kiirastuleen", näin kaunistellusti kirjoitettuna. Tiedä missä muualla kyseinen McKyrpä on tehny pahojaan ja pilannut elämiä! - moderoinnista?
Mikähän lie tämän keskustelun moderointipolitiikka? Yllätyin, kun huomasin, että aiempia viestejä oli poistettu tästä säikeestä.
Niissä ei yllytetty rikokseen ("Munat/henki pois!"), vaan asiallisesti argumentoiden arvioitiin, että 16-17-vuotiaat tytöt eivät ole kaikissa tapauksissa uhreja pahimmasta päästä - ja haluttiin tehdä ero vauvan raiskaamisen ja yli 16-vuotiaan teinin panemimisen välille (yleisesti, kyseiseen SG-tapaukseen liittymättä).
Suhteellisuudentaju helpottaa elämää. Pätee myös moderointisensuurin saralla. - kallehelsinkki
en usko että saa edes kahta vuotta vankeutta....
hyväkskäyttäjillä on niin hyvät oikeudet ja sit viel tuntkintavankeusaika otetaan itse tuomiosta pois eli ei istu kauan... näin se vain suomessa menee, ei voi kun toivoa että jonkun niitten uhrien isät tai veljet ottais oikeuden omiin käsiin kun ei sitä valtiolta saa....
jenkeissä tulis arviolta 10 elinkautista ilman ehdonalaista- weikko100v
monta 16-17v suomalaisista naisista on neitsyitä? joku 30% max?
Mitä merkitystä sitä on kuka niitä käy nussimassa. weikko100v kirjoitti:
monta 16-17v suomalaisista naisista on neitsyitä? joku 30% max?
Mitä merkitystä sitä on kuka niitä käy nussimassa.että sillä ei ole mitään merkitystä ketä, kuinka montaa, kuinka usein 16-17v tytöt käy nussimassa.
Mutta se että heidän valmentajansa 'ottais' heidät pienestä 'asiaan kuuluvasta' vastaan pyristelystä huolimatta ..niin se varmaan vaatii että näitä juttuja alkaa mediaan asti pääseen enemmän ja enemmän että saadaan Suomeen askel askelmalta ankarammat tuomiot
Pitäsi edetä tässä järjestyksessä
1)aseiden laillistaminen 2)tuomioiden koventaminen
3)luusahakoston salliminen yksilön kunnioittamisen tarpeisiin 4)yksilön kunnioittajan palkitseminen 5)nautintoaineet ja prostituoidut maitokauppaan, ylähyllylle- sinä...
[email protected] kirjoitti:
että sillä ei ole mitään merkitystä ketä, kuinka montaa, kuinka usein 16-17v tytöt käy nussimassa.
Mutta se että heidän valmentajansa 'ottais' heidät pienestä 'asiaan kuuluvasta' vastaan pyristelystä huolimatta ..niin se varmaan vaatii että näitä juttuja alkaa mediaan asti pääseen enemmän ja enemmän että saadaan Suomeen askel askelmalta ankarammat tuomiot
Pitäsi edetä tässä järjestyksessä
1)aseiden laillistaminen 2)tuomioiden koventaminen
3)luusahakoston salliminen yksilön kunnioittamisen tarpeisiin 4)yksilön kunnioittajan palkitseminen 5)nautintoaineet ja prostituoidut maitokauppaan, ylähyllylletiedät onko ne pyristellyt vastaan? Sitähän tuossa juuri sanoin, että kyllähän lainkin mukaan 16 vuotiaat osaavat jo päättää ruumistaan. Mitä sain netistä selville niin tuo mies on todella urheilullinen ja ajaa mersulla: joka tytön unelma muutenkin. Mitähän painostusta siinäkin on tarvittu että tyttäret on ollut haarat levällään.
Hullua tämä hyysäys. Lienee sama nostaa se ikäraja vaikka 21v jos ottaa niin koville, että joku äijä käy polkemassa sitä omaa tytärtä/siskoa tai sitten hoitaa se kasvatus eikä odottaa lain turvaa.
Itse muuten kannatan ihan oikeasti tuota 21v rajaa. Toisi kunnioitusta naisille paljon enemmän nykyään. sinä... kirjoitti:
tiedät onko ne pyristellyt vastaan? Sitähän tuossa juuri sanoin, että kyllähän lainkin mukaan 16 vuotiaat osaavat jo päättää ruumistaan. Mitä sain netistä selville niin tuo mies on todella urheilullinen ja ajaa mersulla: joka tytön unelma muutenkin. Mitähän painostusta siinäkin on tarvittu että tyttäret on ollut haarat levällään.
Hullua tämä hyysäys. Lienee sama nostaa se ikäraja vaikka 21v jos ottaa niin koville, että joku äijä käy polkemassa sitä omaa tytärtä/siskoa tai sitten hoitaa se kasvatus eikä odottaa lain turvaa.
Itse muuten kannatan ihan oikeasti tuota 21v rajaa. Toisi kunnioitusta naisille paljon enemmän nykyään.oli raiskauksen yritys. En näe syytä epäillä moisen väitteen todenperäisyyttä.
Ja tämä 166cm 80kg lihaskimppu, en tiedä onko siinä sitten ollu painopistettä laskevaa rasvapersettä tai pientä massua mukana, mutta vahva.. Kun tällainen käy ottamaan pienen teinityttären kainaloonsa siinä tulee pienellä äkkiä mieleen ottaa paikkansa alistuvan roolissa, varsinkin kun siinä hänen puseronsa nappeja avaamassa on hänen oma valmentajansa, joka tietää mitä tahtoo.
Onhan se vielä vähän imartelevaakin.. Kiinnostunut minusta? Aidosti? (kirjoittaja on idiootti)
Monen kiltin itsestään vielä vähän epävarman tytön saa suostuun nussimaan, vaikka tyttö itse ei välittäis nyt haluta.
"29 törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä"
Jossain oli mainuttu luku 12v.. Mutta ainakin 14v.
Kaleva kertoo että:
Uhreista useat ovat joutuneet turvautumaan pitkäaikaiseen terapiaan.
Minä kannatan 16-vuotiaan itsemääräämisoikeutta, vapautta ..mutta suomalaiset on höynäytettäviä
väittäähän venäläiset kaupantekijät kivenkovaan hymyssä suin että ..no nimeävät suomalaiset heiksi joiden kanssa kaikkein mieluiten asioi
Minä tarkkailen.. Saattaahan se olla, että minä annan itseäni vielä jatkossakin höynäyttää, perverssistä nautinnosta..
Huvit ne on hullullakin.- yritys
[email protected] kirjoitti:
oli raiskauksen yritys. En näe syytä epäillä moisen väitteen todenperäisyyttä.
Ja tämä 166cm 80kg lihaskimppu, en tiedä onko siinä sitten ollu painopistettä laskevaa rasvapersettä tai pientä massua mukana, mutta vahva.. Kun tällainen käy ottamaan pienen teinityttären kainaloonsa siinä tulee pienellä äkkiä mieleen ottaa paikkansa alistuvan roolissa, varsinkin kun siinä hänen puseronsa nappeja avaamassa on hänen oma valmentajansa, joka tietää mitä tahtoo.
Onhan se vielä vähän imartelevaakin.. Kiinnostunut minusta? Aidosti? (kirjoittaja on idiootti)
Monen kiltin itsestään vielä vähän epävarman tytön saa suostuun nussimaan, vaikka tyttö itse ei välittäis nyt haluta.
"29 törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä"
Jossain oli mainuttu luku 12v.. Mutta ainakin 14v.
Kaleva kertoo että:
Uhreista useat ovat joutuneet turvautumaan pitkäaikaiseen terapiaan.
Minä kannatan 16-vuotiaan itsemääräämisoikeutta, vapautta ..mutta suomalaiset on höynäytettäviä
väittäähän venäläiset kaupantekijät kivenkovaan hymyssä suin että ..no nimeävät suomalaiset heiksi joiden kanssa kaikkein mieluiten asioi
Minä tarkkailen.. Saattaahan se olla, että minä annan itseäni vielä jatkossakin höynäyttää, perverssistä nautinnosta..
Huvit ne on hullullakin.raiskauksen yritys minua tuossa juuri hämää. Jos taistelulajin harastava haluaa raiskata pienemmän niin ei se kyllä yritykseksi jää. Tulee enemmän mieleen, että joku tytöistä tullut katumapäälle tai halunnut puhdistaa mainettaan.
Jos näitä tarjokkaita teinejä oli suurinosa 16-17v niin miksi hän olisi mennyt laittomuuksiin saati yrittänyt raiskata? Valehteliko tytöt ikänsä tms. Kuinka moni suomalaisista teineistä (tai täysi-ikäisistä) menettää neitsyytensä ihmisille joka on kiinnostunut aidosti? Suurinosa naisista "korkataan" joka tapauksessa tuossa iässä.
Jotenkin tästä koko jutusta tulee mieleen vanhempien häpeäpelko, että se oma kullannuppu on joka VKL perse pystyssä kylillä. Joskus se vapaamielisyys sattuu omaan nilkkaan. - triplec
yritys kirjoitti:
raiskauksen yritys minua tuossa juuri hämää. Jos taistelulajin harastava haluaa raiskata pienemmän niin ei se kyllä yritykseksi jää. Tulee enemmän mieleen, että joku tytöistä tullut katumapäälle tai halunnut puhdistaa mainettaan.
Jos näitä tarjokkaita teinejä oli suurinosa 16-17v niin miksi hän olisi mennyt laittomuuksiin saati yrittänyt raiskata? Valehteliko tytöt ikänsä tms. Kuinka moni suomalaisista teineistä (tai täysi-ikäisistä) menettää neitsyytensä ihmisille joka on kiinnostunut aidosti? Suurinosa naisista "korkataan" joka tapauksessa tuossa iässä.
Jotenkin tästä koko jutusta tulee mieleen vanhempien häpeäpelko, että se oma kullannuppu on joka VKL perse pystyssä kylillä. Joskus se vapaamielisyys sattuu omaan nilkkaan.En pidä raiskauksen yritystä uskottavana, enkä sitä raiskaustakaan. Sellaisiin ei olisi varmaan ollut mitään syytä, jos 800 panoa on tullut 8 vuoteen jo muutenkin.
- Nimetön
kyllähän asia on vaan niin että 15sta vuoden iässä monetkin ovat flirttailemassa ja vähän muutakin levittelemässä.et tuskin nuo kaikki on jotain hyväksikäytettyjä!!se vaan on niin helppoa sit sanoa et tuo on tehnyt jotakin kun itse on alaikäinen niin kaikkiahan sen uskovat.mut tervehän se tyyppi ei ole,et eiköhän tuosta luvusta kuitenkin osa ole niitä oikeasti hyväksikäytettyjä
- Nimetön
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1180328 Evil or Very Mad
samaa sakkia kaikki budokat !!- eivät määrittele...
Koko lajiahan tai harrastusta ei voi tuomita yhden/kahden henkilön hulluuden tai sairauden takia!
Nyt kaikki budokat kasatkaa rivistönne ja valistakaa ihmisiä!
Jos otetaan satunnaisotanta budokoita ja esim. kuntosalilla kävijöitä, veikkaan, että eettinen puoli on vahvempi ensiksi mainituilla. Nyt vain sattuu olemaan niin, että pari mätäpaisetta on päässyt julkisuuteen, ja aiheuttanut huonoa julkisuutta ja hirveyksillään.
Vankilaanhan tuollaisesta joutuu, eikä takaisin normaalielämään ole enää tulemista!! Onneksi näin!
- Outss
Ei ihan pienen mittakaavan jutusta ole kyse!
Syytteen mukaan tekoja on 800 kahdeksan vuoden ajalta eli 100 vuodessa. Ottaen huomioon, ettei kaikkia tekoja ole syytteessä mukana (esim. siksi, etteivät kaikki ole halunneet nostaa syytteitä), tekoja on vieläkin enemmän eli voinee hyvin päätellä kuinka usein jotain on tapahtunut.
Miettikää millaista elämää!- triplec
Olet kateellinen?
- idiootteja !
triplec kirjoitti:
Olet kateellinen?
Kyllä täytyy sanoa että on tänne kirjoittelevilla pikkupojilla arvot aika vinksallaan kun vieläkin noin kunnioittavat suurta johtajaa, kaikkien mersukuskien äitiä. Vaikka hemmo olisi ollut kuinka hyvä lajissaan ja hyvä valmentaja, ei teidän järjenjuoksunne ole kovin kovalla tasolla.
Ei ole mitään, siis mitään merkitystä sillä ovatko tytöt tyrkyttäneet itseään vai ei. Vastuu on aikuisella ( ainakin iältään ) aina. Ette kai tosiaan usko että poliisi ja syyttäjä turhaan moisia syytteitä viskoo ? haloo... - triplec
idiootteja ! kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa että on tänne kirjoittelevilla pikkupojilla arvot aika vinksallaan kun vieläkin noin kunnioittavat suurta johtajaa, kaikkien mersukuskien äitiä. Vaikka hemmo olisi ollut kuinka hyvä lajissaan ja hyvä valmentaja, ei teidän järjenjuoksunne ole kovin kovalla tasolla.
Ei ole mitään, siis mitään merkitystä sillä ovatko tytöt tyrkyttäneet itseään vai ei. Vastuu on aikuisella ( ainakin iältään ) aina. Ette kai tosiaan usko että poliisi ja syyttäjä turhaan moisia syytteitä viskoo ? haloo...Tuo nyt on taas niin tyypillistä tekopyhää paskanjauhantaa, ettei mitään rajaa. Suomen lain mukaan 16 -17-vuotiaiden hässiminen on laillista, paitsi jos on heihin hallitsevassa opettajasuhteessa.
- oikeus tulee tapahtumaan
USA TEURASTI 24 lasta!
http://www.iltalehti.fi/2006/05/29/200605284588614_uu.shtml - kepefji
Uutisissa hehkutetaan lukua 800. Jotkut luulevat varmaan tälläkin hetkellä, että se on G-miehen hässimien tyttöjen yhteenlaskettu määrä. Asianomistajia oli ainoastaan 12. Jos kuvitellaan, että puolet ei ole halunnut syytettä nostaa, niin kokonaismäärä on vain hieman yli 20.
Tuomio jäänee aika lyhyeksi, ensikertalainen pääsee puolella määrällä, ja siitäkin se on pian puolet istunut.- hakee
kohta korvauksia niistä päivistä jotka on jo ylinmääräistä istunut.. vai miten se meni saiko tutkintavankeudesta mistä lähtien ja mitään korvauksia
jep tämmöstä Suomessa
minä oon siirtäny uskoni lööppeihin ehkä ne tuo meille ankarammat tuomiot Suomeen - lasketaan
vaikka 12*4v=48v ja annetaan sitten "paljousalennus"?
- jupiter jones
mitalla näin kirjoitti:
Taitaa Greussikin joutua maksella aika suuria korvauksia tytöille, jos Toijalan tapauksessakin noin suuret korvaukset määrättiin. Ja siellä hyväksikäyttäjillä tuskin oli opettajasuhdetta tyttöihin?
Taitaapi tulla pari vuotta ehdotonta yhteensä jotain satatuhatta korvauksia? - jo keväällä
jupiter jones kirjoitti:
Taitaa Greussikin joutua maksella aika suuria korvauksia tytöille, jos Toijalan tapauksessakin noin suuret korvaukset määrättiin. Ja siellä hyväksikäyttäjillä tuskin oli opettajasuhdetta tyttöihin?
Taitaapi tulla pari vuotta ehdotonta yhteensä jotain satatuhatta korvauksia?7-8 vuotta ja raha toisarvoinen asia. Eihän se korvaa henkisiä menetyksiä.
Talousrikoksista tullee vähemmän, mutta korvattavaa enemmän?
Eli istunee tuon 7-8 vuotta ja alimmassa kastissa! - ensikertalainen
kun syytteesäkin 700 kertaa. Jossain vaiheessa puhuttiin tapauksia eli uhreja olevan kymmeniä, ellei satoja!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754