diipa daapaa!!!

luin tossa mäntyluodossa odotellessa uusimmasta ajolinjasta jutun "liikutusliike" kouhiasta. Siinä jutussa on hyvää se, että sentään aika rehellisesti puhutaan asioista. Otsikko on jo näin että "missä talossa pystytään ylitöistä maksamaan?", sitten artikkelissa mainitaan että kouhian työsopparissa on kohta missä sanotaan että purku- ja lastausajat ovat vapaa-aikaa!!!!???? kannattaa lukea kyseinen juttu lehdestä, mua ainakin pisti ihmetyttämään moni asia.

15

4388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useemmassakin paikassa, nimiä en sano, koska varmaa tietoo ei ole, oon vaan kuullut huhuja, saattaa olla pelkää p**jauhantaa, mutta tiedä sitten...

• guardian angel

Jos työnantaja ei maksa ylitöitä ja menete rosikseen asti, niin kiekkojen tutkiminen on yhtä pilkun nussimista. Liitojen sopimukset tai mitkä lie suojelevat työnantajaa, mikäli häntä ei huvita maksaa ylitöitä...

• paikkaansa

Mä sain 16800 euroa. Kiva raha jälkikäteen.

• walkerman

et vanha herra kouhia on myös kortiton täl hetkellä??

• Sanankasku sanoo:

Siellä kortiton Älähtää, mis kontrolli kolahtaa.

• paikkansa

Ajoi Tammisaaren mäessä tutkaan ja oli ottanut punkkua aika paljonkin,,kortti kuivumaan.

• vaan
        paikkansa kirjoitti:

Ajoi Tammisaaren mäessä tutkaan ja oli ottanut punkkua aika paljonkin,,kortti kuivumaan.

lehden mukaan ajoi kolarin,ja kärysi siinä korttinsa

• paljon muutakin outoa

Miksi Kouhia lupailee TES:in mukaista palkkaa,kun ei ole aikomustakaan maksaa sitä.Eikö se luokiteltaisi petoksen puolelle,jos työnhaku ilmoituksessa luvataan TES,työsopimuksessa TES,eikä aikomustakaan maksaa muuta kuin tunti tunnista ja jos vielä niistäkin vähennetään.(voiko kuljetusliike vähentää tunteja mielivaltaisesti?Oiskohan sekin asia laittomuuden rajamailla)Ottavat ainakin muut isännät töihin sopimuksen mukaisella palkalla,eikä mitään TES:sejä edes luvata.Onko tämä tosiaan talo jolle liitto,eikä työsuojelu mukamas voi mitään,koska itse lehdessä tunnustavat laittomuudet.
      Kuljettajien tunneista ei tiedetä mitään,kuskit vaan huvikseen loikkivat Tigeriltä-Schenkeriin,vai tuliskohan käsky Tammisaaresta.
      Oudolta tuntuu,et näin voi suomessa joku firma toimia....lain yläpuolella.

• Rattimatti

Työnantajalla ei ole mitään oikeutta vähentää omin päin tunteja työntekijältä. Jos työntekijällä on väärinkäytöksiä työajan suhteen, niin silloinkin on ensin neuvoteltava työntekijän kanssa, ennen kuin voidaan tunteihin puuttua.

• Iceman

Tyypillinen taksanpolkijan saama urakka, jos pitävät lastaus- ja purkuaikaa palkattomana vapaa-aikana ja vielä joku tunari allekirjoittaa moisen paperin.
      Silloin se on hyväksytty keskinäinen sopimus, joka tosin ei pidä oikeudessa mahdollisten saatavien perinnässä.
      Usein allekirjoittajat eivät ole järjestäytyneitä, eivätkä omaa edes vähäisintä teoriaa ajo- ja lepoaikalaeista, saati muustakaan ohjeistuksesta.

• köyhiä

"missä talossa pystytään ylitöistä maksamaan ?", semmosessa talossa ainakin paremmin joka ei ole taksoja kokoajan polkemassa.

• autokoulu

jossa ajaa myös vanhat miehet...miksi???? luulis teidän jo tietävän hintanne , menetetty raha korvaa vapauden vai miten se meni siin jutussa, ei voi kun ihmetellä, aikuset ihmiset!!!!!!!!! toisin sanoen maksatte ite kouhian jk-kyltit,mut jos teistä on hienoo kun jk-... on puskuril niin siitä vaan. sääliks käy noi kurssikeskus ihmiset jotka harjottelee kouhialla, nehän saa tosi huonon kuvan kuljetus -alasta,just teidän takia, ketkä ette tiä hintaanne.ihmekös ala ei kannata ku kuskitkin ajaa puol ilmaseks!!!!!! t:loimaan kassalainen joka tietää hintansa ilman akt:tä

• paikkaansa

toi tyyppi puhuu asiaa!!!!!!!!!!!

• jauhot

..suuhun kouhian kuskeilla, noo työsuojelupiiri on tulossa tammisaareen!!!!odotelkaa sitä, talkootyöläiset,kauniisti puhutte niin ehkä saatte omanne pois...

• pistää

nimensä tollasiin sopimuksiin,katelkoot peiliin kun ei rahat riitä elämiseen, jos tykkää sponsoroida kouhiaa ja sen kuljetus toimintaa niin olkoon ruohonjuuri tasolla,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6437
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      102
      4965
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3542
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3105
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3057
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2865
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2261
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      33
      1975
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1845
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1742
    Aihe