luin tossa mäntyluodossa odotellessa uusimmasta ajolinjasta jutun "liikutusliike" kouhiasta. Siinä jutussa on hyvää se, että sentään aika rehellisesti puhutaan asioista. Otsikko on jo näin että "missä talossa pystytään ylitöistä maksamaan?", sitten artikkelissa mainitaan että kouhian työsopparissa on kohta missä sanotaan että purku- ja lastausajat ovat vapaa-aikaa!!!!???? kannattaa lukea kyseinen juttu lehdestä, mua ainakin pisti ihmetyttämään moni asia.
diipa daapaa!!!
15
4427
Vastaukset
useemmassakin paikassa, nimiä en sano, koska varmaa tietoo ei ole, oon vaan kuullut huhuja, saattaa olla pelkää p**jauhantaa, mutta tiedä sitten...
- guardian angel
Jos työnantaja ei maksa ylitöitä ja menete rosikseen asti, niin kiekkojen tutkiminen on yhtä pilkun nussimista. Liitojen sopimukset tai mitkä lie suojelevat työnantajaa, mikäli häntä ei huvita maksaa ylitöitä...
- paikkaansa
Mä sain 16800 euroa. Kiva raha jälkikäteen.
- walkerman
et vanha herra kouhia on myös kortiton täl hetkellä??
- Sanankasku sanoo:
Siellä kortiton Älähtää, mis kontrolli kolahtaa.
- paikkansa
Ajoi Tammisaaren mäessä tutkaan ja oli ottanut punkkua aika paljonkin,,kortti kuivumaan.
- vaan
paikkansa kirjoitti:
Ajoi Tammisaaren mäessä tutkaan ja oli ottanut punkkua aika paljonkin,,kortti kuivumaan.
lehden mukaan ajoi kolarin,ja kärysi siinä korttinsa
- paljon muutakin outoa
Miksi Kouhia lupailee TES:in mukaista palkkaa,kun ei ole aikomustakaan maksaa sitä.Eikö se luokiteltaisi petoksen puolelle,jos työnhaku ilmoituksessa luvataan TES,työsopimuksessa TES,eikä aikomustakaan maksaa muuta kuin tunti tunnista ja jos vielä niistäkin vähennetään.(voiko kuljetusliike vähentää tunteja mielivaltaisesti?Oiskohan sekin asia laittomuuden rajamailla)Ottavat ainakin muut isännät töihin sopimuksen mukaisella palkalla,eikä mitään TES:sejä edes luvata.Onko tämä tosiaan talo jolle liitto,eikä työsuojelu mukamas voi mitään,koska itse lehdessä tunnustavat laittomuudet.
Kuljettajien tunneista ei tiedetä mitään,kuskit vaan huvikseen loikkivat Tigeriltä-Schenkeriin,vai tuliskohan käsky Tammisaaresta.
Oudolta tuntuu,et näin voi suomessa joku firma toimia....lain yläpuolella.- Rattimatti
Työnantajalla ei ole mitään oikeutta vähentää omin päin tunteja työntekijältä. Jos työntekijällä on väärinkäytöksiä työajan suhteen, niin silloinkin on ensin neuvoteltava työntekijän kanssa, ennen kuin voidaan tunteihin puuttua.
- Iceman
Tyypillinen taksanpolkijan saama urakka, jos pitävät lastaus- ja purkuaikaa palkattomana vapaa-aikana ja vielä joku tunari allekirjoittaa moisen paperin.
Silloin se on hyväksytty keskinäinen sopimus, joka tosin ei pidä oikeudessa mahdollisten saatavien perinnässä.
Usein allekirjoittajat eivät ole järjestäytyneitä, eivätkä omaa edes vähäisintä teoriaa ajo- ja lepoaikalaeista, saati muustakaan ohjeistuksesta. - köyhiä
"missä talossa pystytään ylitöistä maksamaan ?", semmosessa talossa ainakin paremmin joka ei ole taksoja kokoajan polkemassa.
- autokoulu
jossa ajaa myös vanhat miehet...miksi???? luulis teidän jo tietävän hintanne , menetetty raha korvaa vapauden vai miten se meni siin jutussa, ei voi kun ihmetellä, aikuset ihmiset!!!!!!!!! toisin sanoen maksatte ite kouhian jk-kyltit,mut jos teistä on hienoo kun jk-... on puskuril niin siitä vaan. sääliks käy noi kurssikeskus ihmiset jotka harjottelee kouhialla, nehän saa tosi huonon kuvan kuljetus -alasta,just teidän takia, ketkä ette tiä hintaanne.ihmekös ala ei kannata ku kuskitkin ajaa puol ilmaseks!!!!!! t:loimaan kassalainen joka tietää hintansa ilman akt:tä
- paikkaansa
toi tyyppi puhuu asiaa!!!!!!!!!!!
- jauhot
..suuhun kouhian kuskeilla, noo työsuojelupiiri on tulossa tammisaareen!!!!odotelkaa sitä, talkootyöläiset,kauniisti puhutte niin ehkä saatte omanne pois...
- pistää
nimensä tollasiin sopimuksiin,katelkoot peiliin kun ei rahat riitä elämiseen, jos tykkää sponsoroida kouhiaa ja sen kuljetus toimintaa niin olkoon ruohonjuuri tasolla,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504