angst? Entä asd? Onko nekin sellasia typperiä teinix-sanoja?! Ihan yhä tyhmän kuulosia ku joku omg, ihqu daah tai joku vastaava..
Mitä tarkoittaa
9
3633
Vastaukset
- -Jane-
Sanakirjasta löytänet sanan angsti. Siitä lyhennös tuo ensimmäinen. Esimerkiksi angstaus voisi kuulua näin: "Voi v*ttu siis hei mä tapan itteni ku kukaan ei välitä musta. Vähänkö oon per*eestä". Liekö sillä sitten tarkoitus herättää vaan huomiota, vai mitä, mutta tuollaista turhaa synkistelyä se on.
Käsittääkseni asd ei tarkoita yhtään mitään. Tuo vain saadaan kätevästi näppiksen vierekkäisistä kirjaimista ja käyttöön olisi voinut yhtä hyvin vakiintua äöl tai ert. Silläkin lienee tarkoituksena ilmaista jotain, joko "katsokaa, olen paikalla; asdasdasdasd", "katsokaa, en keksi muutakaan järkevää sanottavaa, joten pistämpä tähän muutaman asdasdasdasdasdasdasd" tai "kaikki muutkin käyttää tätä, en edes tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta antaa mennä asdasdasdasd".- hahhaaaa
"kaikki muutkin käyttää tätä, en edes tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta antaa mennä asdasdasdasd".
hihii - ...
hahhaaaa kirjoitti:
"kaikki muutkin käyttää tätä, en edes tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta antaa mennä asdasdasdasd".
hihiiEli asd tulee hymiöistä :A :S :D kun ei oikein tiedätä miten johonkin pitäisi vastata tai ajatella siitä.. eli asd = :A :S :D = :ASD = asd
- mmmmuuuu
angst tulee ainaki saksast ja se tarkottaa pelkoa.. mut asd:tä oon itekkin ihmetelly
- fi95fv
no asd on jotain teinipuhetta ? en kyl itekkää tiiä et mitä se asd oikeen tarkottaa mut oon saanu ainaki sellasseen käsityksen et teinit käyttää sitä ja sit jossain "dissailu" (haukkumisen) aiheen sitä asd sanaa käytetään ? en oo silti ihann varma.:D
- tiiän
fi95fv kirjoitti:
no asd on jotain teinipuhetta ? en kyl itekkää tiiä et mitä se asd oikeen tarkottaa mut oon saanu ainaki sellasseen käsityksen et teinit käyttää sitä ja sit jossain "dissailu" (haukkumisen) aiheen sitä asd sanaa käytetään ? en oo silti ihann varma.:D
asd tarkoittaa pippelii
- asd angstaaja
Sitä käytetään siis jos ei oo muuta sanottavaa. Höhöö asdasdasdasd hööhöööö! Angs on taas sellasta masentunutta valitusta. Eli aivan niinkun jo on sanottu.
- zasdasxcasdasdc bgsd
asd angstaaja kirjoitti:
Sitä käytetään siis jos ei oo muuta sanottavaa. Höhöö asdasdasdasd hööhöööö! Angs on taas sellasta masentunutta valitusta. Eli aivan niinkun jo on sanottu.
"Asd" merkitsee useimmiten nauramista. Juontaa juurensa :D -hymiöstä, sillä kirjaimet A ja S ovat D:n läheisyydessä, joten jos yrittää nopeasti tehdä :D -hymiön, voi hyvinkin käydä näin: :ASDAsd. Nykyään ASD:ia käytetään vapaasta tahdosta, ei vahingosta johtuen.
Esimerkki nettikeskustelussa:
"Ostin eilen kengurun."
"Kaikki uskoo :O"
"ASDASDASDASD"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349