HERNEET!!!

GIRL_rusetti marsun omistaj...

moi! mitä mieltä ootte voiko marsulle antaa herneitä? entä oksia?

19

4776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zerina

      itse olen koittanut herneitä mut mun marsut ei tykänny.

    • ...

      herneitä ei->hengenvaarallinen suolitukos!

    • Milla!

      Ei herneitä saa antaa marsuille, vaikka joissain marsuille tarkoitetuissa siemenseoksissa niitä onkin.
      Kannattaa katsoa ettei anna marsuille sellaista siemenseosta, jossa on herneitä. Esim. Best friends siemenseoksessa herneitä on, vaikka harva marsu edes suostuu syömään herneitä. Eli ei herneitä marsuille.
      (Sori kun kirjoitin noista siemenseoksista! Et varmaan anna sellaisia, joissa on herneitä! Kirjoitin vaan joillekin tietämättömille tiedoksi!)
      Oksia kyllä saa antaa! OKSIA PITÄÄ ANTAA, JOTTA MARSU SAA KULUTETTUA ETUHAMPAITAAN! Senkus vaan pihalle oksia keräilemään!!

    • Casuella

      hei! Etkö osaa lukea marsukirjoja? Herneet ovat hyvin vaarallisia(niitä ei saisi antaa) jos olet antanut niin en kyllä tiedä mitä siitä tapahtuu... ;`(

    • OOOKKOPIOOOQ

      EI SAA ANTAA TIETENKÄÄN! Kerroin vain =)

    • qerie

      Ei mitään kasviksia tms. mitkä aiheuttavat kaasun muodostumista tai muita ongelmia (esim. kaali ja herneet). Myös monet yleiset luonnossa kasvavat kasvit ovat luonnostaan myrkyllisiä. Jos et tiedä mitä matskua olet antamassa syötäväksi, niin älä anna mitään ennen kuin olet tarkistanut asiallisesta tietolähteestä turvallisuuden. Nämä yleiset nettikeskustelut eivät ole luotettavia joten järki käteen tiedon hankinnassa.

    • jokuvaintäältä

      joku sanoi että herneitä saa antaa. ---> TODELLA pieni määrä koska kiertää mahassa.

    • zuguzugu

      entäs saako herneen niit palkoja antaa?eli ei siis ite herneitä?

    • pon

      siis ei saa antaa herneitä

      • Anonyymi

        Annoin mun marsuille neljä hernettä kuoleeks ne😰😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin mun marsuille neljä hernettä kuoleeks ne😰😭

        En usko saattaa aiheuttaa kaasuja mutta en usko että vaarallista


    • taavi100

      Olen joskus antanut marsuilleni herneen versoja, eli siis sitä kasvavaa vartta ja ovat syöneet.

    • google kertoo!

      tavallisia herneitä EI TIETENKÄÄN! lukekaa nyt jestas sentään niitä kirjoja marsuista, tai netistä!

      http://www.marsut.net/keskustelut/index.php?topic=4624.0

      OTTAKAA NYT SELVÄÄ TUOLLAISISTA ENNENKUIN MARSUJA HANKITTE! onko taas jollekin 10-vuotiaalle otettu oma marsu, sitten ei yhtään tiedetä miten sitä ruokitaan....
      marsun ruokinta kun on aika tarkkaa, jos haluaa marsulle pitkän ja hyvän elämän! muistathan c-vitamiinin antaa PÄIVITTÄIN?!?!?

      • pon3

        Tuolla sivuilla kyllä lukee että marsuille SAA antaa satunnaisesti herbeitä....


    • Pon

      Ok!!!!!!!!!!!!!!!!

    • varovasti1

      Siis herneet on sellasi palloja, ja jos marsu nielaisee sen kokonaan, niin voi jäädä suoleen kiinni :/ Mutta jos iiiiihan pieniä makeita herneen alkuja antaa, mutta ei paljoa. Meillä marsut tykkää syödä herneen varsia ja lehtiä :) Itse herneitä en anna.

    • Anonyymi

      Ne on murskattava ensteks. Ehkä se näkee lennokkaita unia sitte.

    • Anonyymi

      Saakos marsuille sit ees antaa hernelastuja

    • Anonyymi

      Mun marsut kyllä söi yhet herneet eikä siitä mitään tullut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe