Jari ja Sari

onko tökeröä?

Onko tökeröä antaa kaksosille nimiksi Jari ja Sari? Lasten isosisko on nimeltään Anna.

8

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nita

Ei kai kovin tökeröä, tunnen sisarukset joiden nimet ovat Sari ja Mari. Tosin alussa aina sekoitin heidän nimensä keskenään koska mun mielestä Sari oli enemmän Marin näköinen ja toisin päin (siis sisarukset olivat kuitenkin keskenään ihan eri näköisiä). Mutta Jarin ja Sarin välillä tuskin tulee tätä ongelmaa.

• tiedä sanoa...

Jari Sillanpään sisko on Sari

hyvät nimet muuten...mun mies on nimeltään Jari ja bestis on Sari

laita vaan...

• neena

Kyllä tuo minun mielestäni olisi aika kamalaa. Mutta tosiaan tällaisia tapauksia on jo. Nimet kuten Aino ja Eino olisivat mielestäni kauniimmat.

• Tinuski

Molemmat nimet on nyt vähemmin käytettyjä ja siksi poikkeaa massasta vaikka keskenään ovatkin samantyyliset.
      Minusta hyvä ajatus Annan sisaruksiksi.

• minusta

Nimet sinänsä ovat ok, mutta miksi kaksosille pitää anata tuollaisia hupu ja tupu nimiä. Jari on ok, niin Sarinkin, mutta ei yhdessä.
      Anna on kaunis ja kansainvälinen ajaton nimi. Sen kanssa sipisi Emma, Emmi, Linda, Fanni.
      Pojalle Jari on tai Joel, Eemil, Frans, Henri, Henrik, Arttu.

• tuleeko jo

Seitkyt-luvun nimiä! Tuleeko jo nyt uudestaan muotiin?
      Jarit, Sarit, Samit, Minnat, Tonit, Helit, Tiinat, Jaanat...

• bertta

Kummatkin normaaleja kunnollisia nimiä. Rimmaavat - monet tykkäävät että kaksosten nimet 'sopivat' yhteen tavalla tai toisella.

Minusta on itse asiassa aika hauskaa jos valitsette nuo nimet - ne ovat tällä hetkellä aika harvinaisia pienillä vaikka olivat erittäin suosittuja 60-ja 70-luvuilla. Eipä tulisi joka käänteessä vastaa samanikäisiä kaimoja.

• Täti

Kouluaikanani tunsin sisarukset Jari, Sari ja Mari. Ihan hyvät nimet. 7o-luvulla oli paljonkin noita nimiä, mutta ei taida olla ihan yleisiä tänä päivänä (vielä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe