Edellinen kone, jossa oli 3 vuoden takuu kesti peräti kolme kuukautta, ja sitten alkoi mystiset levyn virheilmoitukset. Laite kävi kahteen otteeseen takuu korjauksessa. Muutaman päivän päästä perkeleen leikki ei kun jatkui taas. Kone oli muuten kallein Fujitsu Siemens viime syksynä kun sen ostin. (1450 euroa)
No myyjä onnistui puhumaan minut ympäri ja taas ostin uuden Fujitsu Siemensin helmikuussa. Kaksi kuukautta ja taas kiintolevy varoittelee. Lisäksi kone sulkee itsensä pari kolme kertaa päivässä omiin nimiinsä. Kone on nyt lähdössä toiselle takuukorjaukselle ensi viikon alussa.
Firmoassani on ollut mm. Wingsin tietokoneita vuosien mittaan 40-50 kappaletta. Niissä ei juuri ole parin kolmen vuoden käyttöajan puitteissa ollut ongelmia. Fujitsu Siemens taitaa ollakin TÄYTTÄ PASKAA niihin verrattuna, ihan koko rahalla.
Onko muilla vastaavia kokemuksia.
Näitä Fujitsu Siemensejä ei kannata korjuuttaakaan enää, koska lopputulos ei siitä juuri muuksi näytä tulevan.
Fujitsu Siemens täyttä paskaa!
Mekaanikko
4
1174
Vastaukset
- vassta
huomaat. Itse en koske edes kolmen metrin kepillä noihin jumitsun koneisiin.
- Tee-se-itse
Fujitsun koneet on ***** huonoja kannattaa tehdä itse kone nuo valmiskoneet on vähän onnettomia Fujitsu niistä onnettomin
- saas nähdä
Jotain tollasta täälläkin oli:
Aika paljon on takuuseen laitettu
suurin syy kai ati radeon x600pro.
ensin ei meinannut onnistua, mutta
nyt vaihdettu takuuseen joku 700 sarjaa,
poweria ym.
Takuukorjaus sinänsä suju hyvin vaan saas
nähdä miten jatkuu - FS kone
Mul on fujitsuja 5kpl vuosilta 2002-2007 eikä mitää vikaa ollu koskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770