Halusin välttämättä kirjoittaa Oopperan kummituksen musikaaliversioon perustuvan raiskausfiktion. Lukekaa, jos kiinnostaa. Niille, jotka pitävät Gaston Leroux'n alkuperäistä kirjaa parhaana versiona: Tiedän hyvin, ettei kirjassa ole tällaista. Ideani on täysin henkilökohtainen.
Voima ja rakkaus
Christine säpsähti. Hän oli tuntenut vastanäyttelijänsä jo laulun aikana - kukaan muu kuin Erik ei olisi sillä tavoin syleillyt häntä takaapäin. Hetken hän oli jopa pelännyt näkevänsä lasson Erikin kädessä! Mutta nyt tämä lauloi hänelle samaa kuin Raoul... Voisiko hän repäistä naamion Erikin kasvoilta? Hän katsoi miestä suoraan silmiin ja hätkähti taas: noin intohimoisesti Erik ei ollut koskaan ennen katsonut häneen. Väristen hän ojensi kätensä ja paljasti Erikin kasvot. Yleisöstä kuului kauhunhuutoja. Erik puristi raivosta sähisten Christinen syliinsä ja heitti mustan kaapunsa heidän kummankin yli. Ennen kuin yleisö ja poliisit oikein ymmärsivätkään, mitä oli tekeillä, Erik ja Christine olivat kadonneet jäljettömiin.
Erik vapisi kiihtymyksestä. Koko esityksen ajan hänen mielessään oli välähdellyt kuvia Christinestä ensimmäisen ryöstön jälkeisenä yönä. "Odotahan, kun pääsemme takaisin piilopaikkaani", hän oli ajatellut. Tytön paljastettua hänen kasvonsa koko oopperaväelle hän oli kuitenkin joutunut hirvittävän raivon valtaan. Nyt hän puristi Christineä olkapäiden ympäriltä, painoi huulensa tämän kaulalle ja kuiskasi: "Otanko sinut jo täällä?"
"Päästä minut!" Christine huudahti. "Miten sinä saatoit astua Piangin paikalle? Oletko...taas käyttänyt tuota kauhistuttavaa lassoasi?"
"Olen", Erik myönsi kylmästi, "mutta nyt...Itsehän sinä tätä kerjäsit - paljastit kasvoni koko väenpaljouden edessä!" Hän työnsi Christinen käytävän seinää vasten, repäisi puvun hänen olkapäiltään ja alkoi kiihkeästi suudella niitä. Christine koetti tempautua irti hänen otteestaan, mutta Erik painautui tiukasti häntä vasten ja hyväili häntä molemmin käsin.
"Ei!" kirkaisi tyttö. "Minä en anna periksi sen jälkeen, mitä teit tuolla, ja vielä tällaisessa paikassa!"
"Minä vähät välitän, annatko sinä myöten", Erik mutisi hänen kaulaansa vasten, työnsi hänet lattialle ja riuhtoi vaatteita kummankin yltä. Christine huusi ja vastusti, mutta Erik peitti hänet vartalollaan, ja hetkeä myöhemmin tyttöön alkoi koskea hirvittävästi. Hän yritti epätoivoisesti olla itkemättä. Kuinka Erik saattoi tehdä hänelle näin?
Erik puolestaan tunsi aluksi tyydytystä, koska oli jo kauan halunnut käyttää voimaa tauvuttaakseen Christinen tahtoonsa - samasta syystä hän oli ensimmäisenä iltana labyrintissa pelotellut Christineä lassolla, vaikkei olisi voinut ikinä toteuttaa uhkaustaan. Nyt hän kuitenkin näki tyrmistyksen ja epätoivon Christinen kasvoilla, ja äkkiä hän oli onnettomampi kuin koskaan elämässään. Hän oli käynyt suloisen Christinen kimppuun, joka piti häntä musiikin enkelinä ja olisi ehkä voinut rakastaa häntä hänen kasvoistaan ja synkistä teoistaan huolimatta... Hän irrotti otteensa tytöstä, kääntyi pois ja sanoi hiljaa: "Voi Christine..."
Fanifiktio: Erik ja Christine (Oopperan kummitus)
3
3830
Vastaukset
- mutsisonniin
Tykkään paljon Oopperan kummituksesta, ja samanlaisia ajatuksia on mullakin ollut kummituksesta ja Christinestä ;)
Olisin kuitenkin toivonut, että tuo itse raiskausosuus olisi paaaljon pidempi ja kiusoittelevampi! Kummituksen tulisi nauttia joka hetkestä, kuin hidastettuna.
Eli pidempää, kiusoittelevampaa ja kosteampaa ensi kerralla ;) Minä lupaan lukea! Oli kyllä hyvä aihe ja lupaava alku :) Hyvähyvähyvä!Useimmat fanit eivät voi sietää ajatusta, että Erik raiskaisi Christinen. En halunnut mässäillä raiskauksella, mutta olet oikeassa, juttu voisi olla pitempi.
Oletko käynyt suomalaisilla Oopperan kummitus -sivuilla? Jos sinua kiinnostaa keskustella romaanista ja musikaalista, paras sivusto on tämä:
http://www.angelfire.com/art3/oopperan_kummitus/
Raiskausfiktioista siellä ei tosin kannata puhua, sillä pääylläpitäjä ei voi sietää niitä.- mutsisonniin
Suomi-tyttö kirjoitti:
Useimmat fanit eivät voi sietää ajatusta, että Erik raiskaisi Christinen. En halunnut mässäillä raiskauksella, mutta olet oikeassa, juttu voisi olla pitempi.
Oletko käynyt suomalaisilla Oopperan kummitus -sivuilla? Jos sinua kiinnostaa keskustella romaanista ja musikaalista, paras sivusto on tämä:
http://www.angelfire.com/art3/oopperan_kummitus/
Raiskausfiktioista siellä ei tosin kannata puhua, sillä pääylläpitäjä ei voi sietää niitä.Kiitos, pitää lukea tuota foorumia :D
Itselleni tuli mieleen kuinka Erik sitoisi Christinen luolaansa.. ja ottaisi yhä uudelleen tämän ;P--
Jään odottamaan jatkoa/uutta tarinaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140