niin ethä.. tietäiskö kukaan miten simeille sais silikonirinnat? onko koodi, vai pitääkö ladata, vai onko meshi? ja mistä sais ladattuu jos pitää?
kiitos paljon jos viittitte vastata! :D
silikonit?
5
414
Vastaukset
- 0neTw0
Ehe. Mut kyl juu, meshi ja tietyt vaatteethan siinä kait pitää ladata.
- Oot pervo
SATTUISITKO NOONA OLE VÄHÄ PERVERSSI?!
Ja muuten! jos oot tyttö (niinku varmasti olet)ni miks haluut simeille silikonit?
ne on tyhmät ja rumat! PERVO- n0live
Jos joku on perverssi, niin minä.
Mitä siitä, jos joku haluaa simillensä silikonit?
Mitä pervoa hitto vie siinäkin on?
Mitä siitä, vaikka jonkun pupun nimi on hepi? Ja äiti kuuli, että heppi? - Oot pervo
n0live kirjoitti:
Jos joku on perverssi, niin minä.
Mitä siitä, jos joku haluaa simillensä silikonit?
Mitä pervoa hitto vie siinäkin on?
Mitä siitä, vaikka jonkun pupun nimi on hepi? Ja äiti kuuli, että heppi?Oot pervo
- noona
Oot pervo kirjoitti:
Oot pervo
juu oon tyttö, ja tykkään luoda erilaisia simejä, ja olisin vain halunnut jotain uutta siihen. :) jos tuo on mielestäs pervoa, niin sulla on kyllä aika paljon suuria ongelmia, tai sitten et vaan oo ikinä kuullu mitään kunnon pervouksia :'DDD
ja jep, myönnän olevani pervo, mutta tossa ei kyllä mitään sellasta ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041