Mitä mieltä olette Chris Griscomin opetuksista? Ainakin kyseisen gurun kirjat antavat mielenkiintoisen näkemyksen karmaan ja jälleensyntymiseen. Onko kukaan käynyt hänen kursseillaan tms.?
Chris Griscom
3
493
Vastaukset
- Pystytkö Lisätietoja
Onko lisää tietoa hänestä ja kirjoistaan. Tuo ei kerro paljoa joten pystytkö lisäämään lisätietoja hänestä ja muusta häneen liittyvästä.
- Kyselijä
Näitä "guruja" tuntuu nykyään olevan 13 tusinassa. Käsittääkseni tässä on taas yksi UFO, egypti, reinkarnaatio, kundaliini, chakrat ja vaikka mikä "tietäjä". Olisko ollut jotain tekemistä myös McLainen kanssa, joka on varsinainen "henkisyystantta".
Kovin on kuorrutetut nettisivustot ja ainakin itselleni tulee sellainen tunne, että tämä on taas sellasta henkistä "helppoheikkisyyttä" missä kaikki kiiltää ja maistuu niin siirappiselta että!
Mutta mutta, ehkä jollekkin "maistuu". Voihan jonkun mielestä tällaiset jutut olla kivoja ja lohduttavia. Itse en ole kirjoihin tutustunut ja jos sieltä jotain uutta ja ihmeellistä tietoa löytyy, niin kertokaa ihmeessä, kyllä minä kuuntelen ja katselen! ;-) - astron
Ilmeisesti new age -piireissä liikutaan jonkin verran muotivirtausten mukana. Ajoittain esiin tulee liikkeitä ja henkilöitä, jotka sitten unohtuvat. Chris Griscomin kirjoista yksi löytyy suomennettuna "Aika on harha". Suosittelen jokaiselle, mikäli on kiinnostunut henkisyydestä. Muut kirjat ovat englanninkielisiä- mutta suosittelen- ne ovat äärimmäisen rikkaita sisällöltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181