Myöhässä

sinkku 23

Kuinka pitkä aika pisimmillään teil on ollut menkat myöhässä? Itsellä nyt 11 päivää myöhässä ja raskaus tietty mahdollinen vaik ehkäsyä ollaan käytetty... On kyllä ollu paljo stressin aiheitakin et voiko tää olla ihan normaalia? Ei oo aikasemmin ollut näin pitkää taukoo, mut söin monta vuotta pillereitä. Pillereitten lopettamisesta on kuitenkin jo viitisen kuukautta ja sen jälkeen menkat on tullu normaalisti, ei tosin täysin säännöllisesti mutta melkein.

5

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 viikkoa ..

ja melkeen jätti yhen kierron välistä, mutta ei se mitään haittaa lääkäri sanoi että se on ihan normaalia!

ja ressiä ollu niin maan vitsisti:O)

• Ei pelkoa

Mulla oli vuosi sitten keväällä joitakin kuukausia (ei ihan puolta vuotta) kestänyt tauko.. Poikaystävän kaa on käytetty ehkäisyä, eikä toi tauko pelottanu kumpaakaan. Joskus aiemmin on viikonkin heitto pelottanut, mutta jostain syystä tuo iso lähes puolen vuoden tauko ei luonut kummallekaan pelkoa.

Tuon tauon jälkeen on ollut noin kahden kuukauden välein, eli mulla on vissii hormonitasapaino vähän seonnu... Lääkärissä en oo käyny enkä kyllä haluakaan...

Ja ennen tätä lähes puolen vuoden taukoa mulla oli ollu menkat noin 10 vuotta säännöllisesti joka kuukausi (oli säännölliset heti ku ne 10-vuotiaana alko).

• tee,.........

testiä????

• ..........

testi on tehty. tulos negatiivinen..onneks :)

• Omppu

Minulla on paljonkin kokemusta myöhässä olemisesta. Teininä siirsin kuukautisia kaksi viikkoa eteenpäin & sen jälkeen kuukautiset olleet säännölliset ainoastanaan pillereillä.

Viimeisin pitkä tauko on juuri nyt meneillään. Lopetin pillerit elokuussa. Sen jälkeen tuli kahdet normaalisti & nyt on odoteltu reilut puoli vuotta - olen käynyt marraskuussa papa:ssa joka oli normaali & nyt sitten gynekologilla. Kuukautiset käynnistetään Terolutilla & sitten katsotaan jatkoa.

Suosittelen, että teet ensimmäiseksi raskaustestin & jos se on negatiivinen niin odottelet rauhassa. Minulle on suositeltu, että jollei kuukautisia tule reiluun kolmeen kuukauteen & et ole raskaana niin sitten kannattaa ottaa yhteys gynekologiin.

Syy minun myöhästelyyn on luultavasta PCO-syndrooma & olenkin pääsemässä mukaan sitä koskevaan tutkimusryhmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe