Kanille nimiä?

Yksinäinen susi

Kertoisitteko nimiehdotuksia kääpiöluppakanille, mustalle urokselle?

21

4055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonka

      lempi nimi voisi olla Lefa tai vaikka leffaleesa.

      • Haukkulainen

        Laku on helppo nimi nätille pojalle


      • just juu

        tarkoittaa espanjankielellä spermaa tuo lefa :D


      • kielitaitoinen kans
        just juu kirjoitti:

        tarkoittaa espanjankielellä spermaa tuo lefa :D

        ja tuo Lefa tarkoittaa myös kutsumanimeä esim. Leifistä Suomessa. Ja tarkoittaapa se Lefa kaikennäköistä esim. tanskaksi, urugayksi, turkiksi, latviaksi yms.
        Tosi epätoivoista tulla elvisteleen tänne jollain espanjankielellä.
        Juujuu, kyllä me uskotaan, että sä osaat espanjaa...hienoo...


    • 304

      miten ois: big ben,eiffel,birk,black sun(musta aurinko),pizza,alien,dark shadow(tumma varjo)...

      • kaninen

        Käy tuolla! Se on kanien nimpparikalenteri missä on paljon nimiä tytölle ja pojalle aakkosjärjestyksessä!!!
        www.angelfire.com/folk/kanikani/kanikulttuuri/nimpparikalenteri/aakkoset.html
        Tuolla on hyvin järkeviä ja kivoja nimiä lemmikille!


      • pikku hepuli
        kaninen kirjoitti:

        Käy tuolla! Se on kanien nimpparikalenteri missä on paljon nimiä tytölle ja pojalle aakkosjärjestyksessä!!!
        www.angelfire.com/folk/kanikani/kanikulttuuri/nimpparikalenteri/aakkoset.html
        Tuolla on hyvin järkeviä ja kivoja nimiä lemmikille!

        Kiitos vihjeestä, saimme eilen kotiin tuodulle pupullemme nimen, Alfred Jerry Lilian, kutsum. Pikku-Hepuli


    • ämpäri

      Eikö Piki olisi perinteikäs.

    • paholainen

      olisiko make,nippe,naksu,niksu,jokke,vaikkis,nöpö,höpö,pörrö,ripsu?

    • käviä vaan..

      hyvä kanin nimi Figaro

    • kelllllye

      Lupalle Leevi (; sitten mustavalkojapsille,mustalle,sinivalkojapsille,chinchillalle ja muille harmaa/musta/valkosille sävyille hopea on hyvä (= ja sitten herra hopea on hyvä myös. mutta kutsuttaisiin vain hopea.

    • A

      Jos se ois minun musta uroskani, voisin antaa sen nimeksi Musti. =)

      • naqqii

        nakki :D meidän kanille se passaa 100% XD piti tulla pippuri ja sitä ennen kasvattaja oli nimenny sen örtsiks


      • KaniWiki
        naqqii kirjoitti:

        nakki :D meidän kanille se passaa 100% XD piti tulla pippuri ja sitä ennen kasvattaja oli nimenny sen örtsiks

        Kaninnimiä löytyy myös KaniWikistä :)
        http://kaniwiki.wikispaces.com/Nimi kanille?


    • jippiiiiiii

      minulla on musta kääpiöluppa jonka nimi on salmiakki mutta tässä vähän nimiä

      tytölle
      - charlotte
      - kiki
      - hani
      - nami
      - siina
      - lola
      - roosa/ rosa
      - sini
      -minni
      -ninni
      -karkki

      pojalle

      -leevi
      - sulo
      - vili
      - liri
      - lassi
      - matti
      - tuutti
      - nipsu
      - kipi
      - tupu
      -nöpö

      löytyiskö tuosta P.S jotku pojan nimet voivat sopia tytöllekkin tai toisin päin ;)

    • nokipikisvarz

      nimessä näitä iänikuisia: Nöpö, Söpö, Pöpö, Löpö, Töpö, Höpö jne muita ö-kamaluuksia.
      Mites kävisi vaikka ihan ihmisten nimipäiväkalenterista oikeat nimet.
      Joku ehdotti mustalle pupullenne nimeksi reilusti suomalaisen nimen:Piki!
      Tosi hyvä ehdotus mielestäni.

    • Kaneista kyselevä

      Minä olen ajatellut hankkia kääpiäluppaa. Haluisin söpöjä mutta hauskoja kanin nimiä tytöille ja pojille.

    • juhuuu

      Meiän poika on Oskari :) Ja tulevalle tyttökanille olis tulossa Chili nimeksi..:)

    • Nimien ehdoittaja

      Lexi, Mustikka, Mikki, Oliver tai Roni. Noi ei varmaan oo mitään kovin yleisiä nimiä mutta kuitenki jotain..

    • Anonyymi00020

      vladimir puputin

    • Anonyymi00021

      Leviä Pena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe