Medion MDC 4400 PVR

Max

Haluaisin tietää mitä mieltä te ootte Medion MDC 4400 PVR:stä? onko se hyvä, onko puutteita ym?

14

10277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyFantasy

      Kovalevyllisiä monivirittimisiä digibokseja on suhteellisen pienellä osalla Suomen väestöstä, ja voisi kuvitella, että vielä harvemmalla on useampaa merkkiä. Tällöin vertaaminen tai lausunnon antaminen on kovin yksipuolista. Ehkä on parasta, että tekee itselleen listan, mitä ominaisuuksia laitteella olisi oltava ja sitten valitsee ominaisuudet täyttävien joukosta hinnaltaan edullisimman, silti laadukkaan tuotteen. Eli Medion lienee kelpo laite, jos se täyttää sinun vaatimuksesi ja hinta on kohdallaan.

      Minulla on Topfield 5100, joka täyttää minun vaatimukseni mainiosti. Mutta muut eivät aivan täytä. Silti Toppyssäkin on varmasti "puutteita", mutta niillä ei ole minulle merkitystä.

    • on semmoinen

      tosin Salora merkkisenä mutta täysin sama laite, lähes 2 vuotta jo kovassa käytössä,vuosi sitten siihen vaihdettiin uusi kovalevy takuuseen ja sen lisäksi ei ole mitään ongelmia ollut ja mikä parasta _aina_ on kaikki nauhoitukset mennyt hyvin toisin kuin näissä uusissa mitä nyt palstoilta olen lukenut.

      • sekoittaa

        Medion 4200 ja Medion 4400 mallit keskenään. Meinaan kun Medion 4200 on sama laite kuin Salora 620 ja Fnlux 620, kun taas Medion 4400 on ihan eri boxi.


      • oiekassa
        sekoittaa kirjoitti:

        Medion 4200 ja Medion 4400 mallit keskenään. Meinaan kun Medion 4200 on sama laite kuin Salora 620 ja Fnlux 620, kun taas Medion 4400 on ihan eri boxi.

        tosiaan sekoitin mallit,minulla on Medion 4200 Salora merkkisena..sorry.


    • jsjsjsrj

      Itse en ole huomannut puutteita. Mitä sitten pitää puutteina on toinen juttu.
      Hyvin on pelittänyt. Ylivoimaisesti paras medioneista. Todella helppokäyttöinen ja kätevä kaukos.

    • tuolta lukemassa
      • Laitenimet vaihtuvat

        Niin mikä 4400?


    • löytyy

      Finlux 650 mikä on sama laite.Erittäin hyvä laite mutta ehkä kannattaa ostaa Medion merkkisenä niin silloin saat 2 vuoden takuun tässä Finluxissa "vain" vuosi.

      • Frankie

        En tiedä myykö joku muukin kuin Gigantti tuota Finluxin 650-mallimerkillä, mutta Gigantissa ainakin kahden vuoden takuun sille antavat.


      • ostin
        Frankie kirjoitti:

        En tiedä myykö joku muukin kuin Gigantti tuota Finluxin 650-mallimerkillä, mutta Gigantissa ainakin kahden vuoden takuun sille antavat.

        ja takuu oli 1 vuosi tosin laite oli "B" tuote eli asiakaspalautus ja sein sen pikkasen halvemmalla..ehkä siinä lienee se syy miksi sain 1 vuoden takuun.


    • lithobius

      miten voin kytkeä medion 4400 pvr :n view soniciin. riittääkö hdmi kaapeli mitä?

    • 1+18

      Eipä taida Medionissa olla HDMI:tä,kyllä scart taitaa olla paras vaihtoehto?
      En tarkistanut asiaa käyttöohjeesta,mutta kun on noinkin vanha laite?

    • toivon apua

      Meillä medion MDC4400 PVR meni yhtäkkiä pimeeksi, lienee tyyppivika virtapuolella. Löytyykö jostain tarkat korjausohjeet? Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe