Jo riittää että meidän työtä tekevien verorahoilla maksetaan kaiken maailman laiskottelijoiden loisimiset.
Kaikki työttömät työttömyyskorvausta vastaan töihin.
Rankametsään, risusavottaan, metsiä siistimään, kadunvarsia putsaamaan...
Sitä vaan otetaan rahaa, eikä vastineeks tarvi mitään tehdä. Johan rupeis työt maisumaan.
Työttömät
23
1864
Vastaukset
- ......................
Ootko kännissä,tai huumausaineen käyttäjä.Kuka sitä Kiinaan haluaa mennä siellähän ne Suomalaiset työt on,seuraa aikaa.
- SINÄ
LAITTAISIT KAIKKI TYÖTTÖMÄT,JOKA PÄIVÄ UUTISISSA SANOTAAN KUINKA PALJON SIELTÄ JA TÄÄLTÄ TULEE TYÖTTÖMIÄ,JOS KAIKKI MENEE TEITTENVARSIA SIIVOON,NIIN MISSÄ AUTOT AJELEE?KIRJOITA SITTEN TÄNNE MEILLE KUN OMA TYÖ PAIKKAS ON JOSSAIN HEVONKUUSESSA,MENNÄÄN SITTEN YHDESSÄ METSÄÄ RAIVAAMAAN.PS:TIIÄTKÖ ETTÄ TYÖTTÖMYYS RAHASTA MENEE VERO.
- äänessä
JO on taas äänessä sen luontonen immeinen joka tarvii huomiota , OTAN OSAA.
Ps: ota asioista selvää ennen kuin alat vaahdota ja ois ehkä myös hyvä panna kiini se kossupullon korkki ja oottaa päivän pari ennen kuin alat kirjoitteleen. :) - mten
ota asioista selvää ennenkuin julistat!
Voit kohta kokea itse työttömyyden kantapään kautta.
Kansantalous ei pyöri risusavotalla, johon piilotetaan työttömyys. - kommentti
tällä palstalla ehkä ikinä koko internetin historiassa..
Itse ainaskin olisin valmis menemään jonnekin "puhde töihin" työttömyyskorvausta vastaan mikäli työttömyys iskisi..
Työ voisi olla jotain periaatteessa ihan sama mitä mutta paikalla pitäisi olla ja omat hommansa hoitaa, ei tietenkään mitää liian vaativaa mutta sekin riittäisi että raahaisivat ittensä seitsemästä puoli neljään jonnekin "työmaalle" puhdetöihin... paljonko tässä säästyisikään verorahoja kun alkoholistit yms ei ajelisi esim. taksilla sossun piikkiin päivät pitkät, terveys ja yleinen kunto kohenisi vissiin ja vermasti, juopottelu vähenisi ym ym koska spurgujenkin pitäisi tehdä tai edes olla "töissä" niinkuin normaalien ihmisten sossurahojaan vasten...
TÄSTÄ PITÄISI TEHDÄ KANSALLISUUS VELVOLLISUUS!!!- yksi kysymys
marisijoille...SINÄ marisa joka olet tällä hetkellä työtön, onko totta että et todella olisi valmis menemään esim kaupungille työttömyys ym tukiasi vastaan oleilemaan ja puhdetöihin esim kirkonmäen urheilukentälle siistimään paikkoja tms... näitä puhdetöitä riittää varmasti..
- menisin
heti menisin töihin, kun se olisi sellaista mistä selviydyn ja palkka normaali, että tulisin toimeen!
- on varaa
menisin kirjoitti:
heti menisin töihin, kun se olisi sellaista mistä selviydyn ja palkka normaali, että tulisin toimeen!
vaatia ja valita vai...mikä on normaali palkka..?
- menisin
on varaa kirjoitti:
vaatia ja valita vai...mikä on normaali palkka..?
pakko valita - johtajan töistä en selviä.
Ja palkalla pitää pystyä elämään -nälässä ei töitä pysty tekemään - kerrankin
todistettua ettei työssäkäyvä kansa paljoa tiedä mitä työttömänä saa ja mistä saa..
- Lebev
Taas joku saatanan äärikommunisti yrittää parantaa maailmaa.Taitaa olla itsekkin työtön.
- ostermistie
Oletko ollut työtön?Tiedätkö tunteen?sitten siihen lisätään työtarjous joka on pienempi kuin korvaus.Vaikka itse olisi valmis sillä lähtemään ja saamaan tylsyyden loppuun niin pakko on ajatella perhettä.Elettävä on vaikka välillä tuntuu ettei ole minkään arvoinen ihminen.Suomessa ei ole enää takuu varmaa työpaikkaa.Jokaisen kohdalla voi huomenna olla lopputili!!!
- Ole ollut
ostermistie kirjoitti:
Oletko ollut työtön?Tiedätkö tunteen?sitten siihen lisätään työtarjous joka on pienempi kuin korvaus.Vaikka itse olisi valmis sillä lähtemään ja saamaan tylsyyden loppuun niin pakko on ajatella perhettä.Elettävä on vaikka välillä tuntuu ettei ole minkään arvoinen ihminen.Suomessa ei ole enää takuu varmaa työpaikkaa.Jokaisen kohdalla voi huomenna olla lopputili!!!
Ei en ole ollut työttömänä, olen aina ollut töissä, alkaen 16 v.
Aina on töitä löytynyt, ei aina niin häppöstä, mutta töitä.
On se ihme mentaliteetti kun ajatellaan että "ei tuu ku 200 enemmän kuussa, ei kannata".
Työn teon myötä saa työkokemusta, ja sitä kautta helpommin uutta työtä.
95% työhön otetusta ihmisistä on jo töissä, vaihtavat vain työpaikkaa.
Eli helpommalla saa sen kunnon työ kun on jo töissä, vaikkakin surkeassa, kun että on kotona sen takia että ei ole "kannattanut" mennä töihin.
Ainakaan minä en työnantajana arvosta sellaisia henkilöitä.
Ihmisellä pitää olla kunnianhimoa. - juuri näin
Ole ollut kirjoitti:
On se ihme mentaliteetti kun ajatellaan että "ei tuu ku 200 enemmän kuussa, ei kannata".
Eli helpommalla saa sen kunnon työ kun on jo töissä, vaikkakin surkeassa, kun että on kotona sen takia että ei ole "kannattanut" mennä töihin.
Ihmisellä pitää olla kunnianhimoa....olet oikealla linjalla..
- sitten.............
Ole ollut kirjoitti:
Ihmisellä pitää olla kunnianhimoa.tapahtuu,kun meet konkurssiin?
- Oli juttu
sitten............. kirjoitti:
tapahtuu,kun meet konkurssiin?
Tuskimpa toimisin yrittäjänä jos ajattelisin koko ajan että "sitten kun tulee konkurssi"?
Ja jos niin käy, niin ei muuta kun töitä hakemaan.
- hjaswer
Jos työhaluja on niin talkootyötä voi aina tehdä.Mikä estää siivoamasta kaupungin katuja ja puistoja.
- kieltää
tulis aika kova lähtö,niillä on niin kova palkka,etten viittis lähteä auttelemaan ilmaiseksi.Entinen siivooja.
- duunari
Jos sinulla on työnhaluja,voit tulla pesemään autoni.Maksan euron.
- työtöntä
duunari kirjoitti:
Jos sinulla on työnhaluja,voit tulla pesemään autoni.Maksan euron.
Ihan totta - voiko tuollaista tosissaan esittää?
Työtön tarvitsee palkallista työtä, jolla elättää itsensä.
Vapaaehtoistyö on hupia - letkuliiteri
työtöntä kirjoitti:
Ihan totta - voiko tuollaista tosissaan esittää?
Työtön tarvitsee palkallista työtä, jolla elättää itsensä.
Vapaaehtoistyö on hupiaLiity VPK:hon.Saat makkaraa.
- loppuun palanut
Ja itket ja syytät työttömiä,kun se on niin helvetin helppoa.vit.. täällä kukaan haluaa elää ilman tulevaisuutta(työtä).Mee tapaamaan työpaikka lääkäriä.
- Sitte töihin
www.mol.fi
Siellä niitä töitä on, äläkä ruikuta että ei kannata, tai ei oo hyvä työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060