Minun välini on kuin kahden sanan väli,
minun mieleni kuin järjettömän veritekosi mieli.
On Tuvalulle matkaa vain muutama maili,
jos tarkkoja ollaan.
On sinappia valtioiden rajat,
ne kyllä ylittyy.
Elämä on kuin evankeliumi,
vetelä ja matala.
On maailmani houreita täynnä
eivätkä enää näyt ahdista.
Olen edustavampi, mutta edustavampi kuin kotkasi.
Olen kovakätisempi, mutta kovakätisempi kuin sinun kehosi, jonka sisällä sielu kultaa kauniimpi.
Pian liidän kuin kotka, olen merkkinä valostanne, minä saavun takaisin lähtöruutuun, elämäni alusta aloitan.
Kun lamppusi sammui, minun sydämeni muljahti
ja munuaisia särki.
Ei vittuilua ilman kärsimystä,
ja kärsimys on meidän köyhyys
kuin Nikodeemuksen ilosanomaa
ma sulle julistan.
Lyö pian keskiyö,
kellot sulle kajastaa.
Ja ylhäällä tähtitaivas aukeaa
kuin kattona kaiken tehdyn haamuille.
Eikä aikaakaan, kun sielut vapaina täältä lähtemään jakautuvat kahteen osioon.
Lähden rajan yli töitä etsimään
kuin viljan, jonka peitto on mustaa valkeampi
ja positiivisempi kuin Muumipeikko,
vaan ei kellariini mahdu enää yhtään enempää.
On huoneeni väsynyt ja lattea,
tuuleen kangertautunut. On minun sieluni yhtä maailmankaikkeuden kanssa, pian en sano enää sanaakaan, et kuule harpunsoittoa.
On terve sielu terveessä ruumiissa ja sama toisin päin,
vaan oksalla väsynyt korpinraato elämäänsä etsien.
Vain muutama maili
Kuuno-Kalevi
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793