Onnea SUOMI!

ullapulla (toisinpäin)

Kyllä se Torikokous pidetään kuitenkin Helsingissä ja taidetaan pitää jatkot Rovaniemelläkin!
ONNEA LORDI!

Annoin kanssa ääneni hänelle --en ole Suomessa ja siksi pystyin soittamaan !

6

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my.mm.eli

      voin minäkin toivottaa Lordille, sitä tarvitsevat jatkossakin ja Suomelle, että neljänkymmenen vuoden yrityksen jälkeen vihdoin voitonpäivä koitti!
      Näinhän se on, että voittoon tarvitaan nykypäivänä "jotain joka säväyttää ylitse muiden", lajissa kuin lajissa.
      Sitä vain miettii, että mihin saakka tälläkään tiellä voi edetä. Jossainhan se aina tulee pää vetävän käteen!
      Vuosiin en ole seurannut koko Euroviisuja, kun en ole tyylistä tykännyt. Nyt katsoin ihan sen vuoksi kun ulkolaiset ystäväni viestittivät voittoa Suomelle. Oli nuorisosta päin kuulunut sellaista ihastusta hirviöihin!

      Ja ainahan se on mukava kuulla kun kotimaalle annetaan kannustusta! Siitä hatunnosto Sinulle ullapulla(toisinpäin)!

      • ullapulla (toisinpäin)

        juhlineetkin sitä jääkiekkokultaa ,ei"hyvää mahantäydeltä" Ja siks"toiseks en tykännyt siittä Carolan kappaleesta ,minusta ne kaikki on sitä samaa . Ja kyllästyn jo katselemaan niitä vähäpukeisia naisia ,olispas ollut samanlaisissa asuissa ("tarkoitan sortseissa ") miehetkin ,kyllä niissäkin löytyy seksikkäitä --ainakin minun vanhoihin silmiini paremmin sopivia .Ja se peppujen värisyttely --kuuluuko ne kaikki siihen kappaleeseen joka on esitettävä . Pisteitä siellä kerättiin pepunpyörityksillä .

        Oli pakko sanoa jotain --kun muut ovet niin hiljaa --ainakin tässä minun aloituksessa!


    • Ensi kauhistuksen ja vihastuksen jälkeen alan vähitellen tottua tuohon ”hirviöön”,
      sen takanahan on miellyttävä, kiltti mies.

      Tutkin sanoja, - melkein gospelia.

      Otti median haltuunsa, sanomansa oli selkeä: suvaitsevaisuus,
      ja puhui hyvää englantia lehdistötilaisuudessa.

      Kuinkas kappaleen olisi käynyt ilman naamioita?

      Rohkea keksintö ja itsensä likoon laittaminen.

      Pelottava joulupukkikin on monesti lapselle.
      Sarjakuvahahmot elävät kauan (musta naamio).

      Naamioiden taakse voi vaihtaa esiintyjiä ei käy kuin Nightwish’in

      Kuinka pitkä lienee ”Lordin” elinkaari?

    • Katleija-T

      Ihan kiinnostavaa on kuulla sinulta mitä ne ruotsalaiset siellä Loordista sanoo.

      • ullapulla (toisinpäin)

        kuullut ja kaikissa lehdissä on ollut huviä artikkeleita. En oikeestaan ole senjälkeen kun Lordi voitti kuullut kenenkään moittivan --kyllähän Ruotsalaiset musikin ystäviä on --tämä on nyt vaan erilaista musaa ,eikä Ballaadia niinkun tavallisesti ja jotain Duettoja euroviisuissa on kuultu.


    • kaikki yhteen ääneen: halle...

      minä lordin valitsin
      niin teki myös eurooppa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe