ultimate kokemuksia

kylmää kesäksi

Onko kokemuksia ultimaten ilmalämpöpumpuista, toimiiko ns. itseasennuspaketit joissa tyhjiöpumppaukset on valmiiksi tehty. Kannattaako hankkia valmiiksi tyhjiöity vai käyttää ammattilainen tyhjiöimässä. Tekninen asennus kyllä muuten onnistuu.

9

5723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt

En suosittele. Pitävät kovaa meteliä ja eivät ainakaan nosta asuntosi arvoa.

• karttaa

En ole saanut ammattilaisia huoltamaan (paikkaamaan ja täyttämään) tyhjentynyttä konettani, joka on ollut yli vuoden mökkikäytössä. Sanoivat ettei ole heidän murheensa...
      Jos nyt valitsisin uutta, ottaisin selvää mitä koneita lähin huoltoliike huoltaa. Taitaa jäädä kyllä meillä ainoaksi kokeiluksi tämä kone.

• pätee

ILP asiassa pätee sama kuin monessa muussakin, halvalla ei saa hyvää...

• ultimateuhka

Onkohan kukaan ostanut ultimatea ja tyytyväinen sen toimintaan vai ammattilaisetko aina tyrmäävät keskustelun asiasta ja laitteen toimivuudesta?

• Älä osta

Itse asensin.
        Ei toimi.
        Ulkoyksikkö mouruaa kovalla äänellä.
        Sisäyksikön lämpötilan säätö huojuu kylmää kuumaa välillä.
        Asiakaspalvelu ei osaa kertoa mitä laitteen merkkivalot tarkoittavat.
        Käyttöohjeet eivät kerro tarpeeksi kun tulee ongelma, eikä asiakaspalvelukaan!
        Talvella ulkoyksikkö oli yksi saatanan iso jääklöntti, jota piti sulatella tämän tästä.

Tosi on ammattilaista on vaikea saada paikalle, jos mainitsee taikasanan Ultimate.
        Itsekkin kuulisin mielelläni onko täällä tyytyväisiä Ultin omistajia?

• Osta älä
        Älä osta kirjoitti:

Itse asensin.
        Ei toimi.
        Ulkoyksikkö mouruaa kovalla äänellä.
        Sisäyksikön lämpötilan säätö huojuu kylmää kuumaa välillä.
        Asiakaspalvelu ei osaa kertoa mitä laitteen merkkivalot tarkoittavat.
        Käyttöohjeet eivät kerro tarpeeksi kun tulee ongelma, eikä asiakaspalvelukaan!
        Talvella ulkoyksikkö oli yksi saatanan iso jääklöntti, jota piti sulatella tämän tästä.

Tosi on ammattilaista on vaikea saada paikalle, jos mainitsee taikasanan Ultimate.
        Itsekkin kuulisin mielelläni onko täällä tyytyväisiä Ultin omistajia?

=ProvoPetteriVauhdissa

Tosi uskottava oli taas tarinasi. Hanki elämä. Täällä voisi ihan oikeasti jotakuta kiinnostaa tosiasiat (kuten minua)...

• ei provo
        Osta älä kirjoitti:

=ProvoPetteriVauhdissa

Tosi uskottava oli taas tarinasi. Hanki elämä. Täällä voisi ihan oikeasti jotakuta kiinnostaa tosiasiat (kuten minua)...

Valitettavasti tämä tarina on tosi.
        Haluatko tyypit ja valmistusnumerot?
        Myytkö Ultimaattia, kun on noin vaikea todeksi uskoa?

• vain
        ei provo kirjoitti:

Valitettavasti tämä tarina on tosi.
        Haluatko tyypit ja valmistusnumerot?
        Myytkö Ultimaattia, kun on noin vaikea todeksi uskoa?

Tavallinen tallaaja vaan olen, mutta täällä pitää olla epäileväinen. Tosiasioita on välillä vaikea suodattaa kaikesta tästä paskasta, mitä täällä kirjoitetaan.

Mulla on vaan sellainen tunne, että lähes kaikkien täällä viestittävien kokemukset ilmalämpöpumppuihin rajoittuvat vain ja ainoastaan siihen omaan laitteeseen. Harvalla on kokemusta kuin siitä yhdestä mallista. Ja se on tietysti se "ainoa oikea" ja tottakai paras. Sehän maksoikin vähintään sen 1500e, kun edullisempi vaihtoehto olisi ollut puolet siitä.

Tuskin sullakaan on ollut siinä rinnalla mitään "parempaa" laitetta, johon verrata. Joten mistä tiedät, onko se Sanyo sittenkään parempi?!
        Ja sitäpaitsi voisiko sen ultimaten myynti edes kannattaa, jos se olisi oikeasti noin paska kuin annat ymmärtää.

Ikävää, jos oikeasti olet iskenyt kätesi paskaan ja syvälle. Tunnetusti halvalla ei saa hyvää, ja tässä tapauksessakin voi tietty olla niin. Kiinnostaisi silti saada tänne lisää kokemuksia Ultimateista. En itse ole valmis sijoittamaan yli tuhatta euroa laitteeseen, jota käyttäisin vain viilentämiseen kesähelteillä.

• Jeppe

Tuntuu olevan jonkinmoinen kartelli kylmälaitepuolella. Nimittäin on helvetin vaikeaa saada asentajaa pumpulle. Muut asennukset olen tehnyt itse paitsi jättänyt kylmäaineputkien asennuksen, taivuttelun ja tyhjiöimisen asentajan hommaksi. Yhtä lukuunottamatta kaikki myyvät omaa tuotettaan ja haluavat siis myydä koko paketin asennuksineen. Tietysti siitä saa paremman katteen, joten varsin ymmärrettävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe