Lokakuussa huomasin pikkareissani tummanpunaisen läikän. Luulin että kuukautiset alkaisivat. ' läikkiä' tuli lisää n. 3 kertaa vain. Ja siihen ne jäivät. Olin ihmeissäni. Mistä on kyse?
Nyt toukokuussa, minulla on tullut sellaista pientä vuotoa, että pelkkä pikkuhousunsuoja riittää. Sitä on nyt kestänyt jo vähän yli 1 päivä.Öisin ei tule ollenkaan, miksi? Milloin kuukautiseni alkavat kunnolla? Onko tämä normaalia?
(TOIVOTTAVASTI VIESTINI EI OLLUT SEKAVA)
en tajua
8
904
Vastaukset
- emmilliini
apuva..sul voi olla mädäntynyt alapää..joten mee lääkäriin.. se voi parantua noin vuodessa jos käytät kaiken mailman läääkkeitä..mee heti oikeesti lääkäriin se on vakavaa...
- ???
Tota en kyl usko? Miten perustelet? Mulla ei oo viel alkanu menkat, voisko se liittyy siihe
- en tajua
Hei, oikeesti tää asia vaivaa mua! Mikä mua vaivaa! (tohon mätäjuttuun en usko)Sit asiallisia viestejä!
- Peach92 :)
en tajua kirjoitti:
Hei, oikeesti tää asia vaivaa mua! Mikä mua vaivaa! (tohon mätäjuttuun en usko)Sit asiallisia viestejä!
nojh.Sun menkoissa on ollut tosi pitkä tauko,se ei kuulosta niin normaalilta.Menepäs terkkarille tai lääkäriin.Tuollaiset tipat eivät nimittäin välttämättä ole kuukautiset,vaan jopa jotain vakavampaa.
Jos ne olivat kuukautiset,pitkä tauko voi johtua myös siitä että olet huonossa kunnossa,esim. laihtunut´tai jättänyt syömisiä väliin.Kuukautisten pitkä tauko ei alkuvaiheillakaan ole hyvä asia,sillä kuukautiset ovat usein poissa siksi ettet voi hyvin.
Pienet veritipat voivat johtua myös immekalvon puhkeamisesta.Immekalvohan voi siis puhjeta,vaikka olisit neitsyt.Siksi immekalvon puhkeaminen onkin hyvin epävarma neitsyyden menetyksen merkki.Immekalvon puhkeaminen ei ole vaarallista,ja pitää muistaa,että sen puhjetessa et todellakaan ole menettänyt neitsyyttäsi xD
Mulla on ollut nyt n.puoli vuotta täysin säännölliset menkat.Alkuvaiheessa oli kuukauden tauko,mutta niin lyhyt on ihan normaalia.Pitkät tauot taas voivat kertoa jostakin huonommasta asiasta.
Ja tuosta yövuodosta: en minäkään vuoda öisin ollenkaan.Se on yksilöllistä,jotkut tarvitsevat öisin vahvempia yösiteitä,jotkut taas eivät tarvitse mitään.Kuten minä.yöllä vuotamattomuudesta ei siis tarvitse huolehtia :)
- ...........
mullaki oli vuoden sellasii täplii, mut ne ei kyl näyttäny vereltä vaan enemmänki lihalta :D no, mut sit menkat alko joskus. mul on kyl aina ollu runsaat. on ihan normaalii jos yöllä ei tuu mitään. mul on käyny silleenki et jotai 9h ei tullu, mut sit yhtäkkii huomasin et mun shortsit oli ihan veres :/ että näin
- only-me
Toisilla menkkojen säännöllistyminen vie kauemmin, toisilla se käy heti. Jostain olen lukenut, että parhaimmillaan saattaa kestää kolme vuotta, ennen kuin kuukautiskierto on säännöllinen. Eli ei ole syytä huoleen.
Ja muutenkin, rankka urheilu, laihduttaminen tai stressi saa kuukautiset toisinaan jäämään pois kokonaan. Eli älä huoli, ihan normaalia. :)- vaan
..Ja kaikilla menkat eivät säännöllisty ollenkaan.
Alkuvaiheessa tuollainen epäsäännöllisyys on ihan tavallista, ehkä seuraavat kuukautisesi ovat sitten jo normaalimmat :)
- ...
Mulla oli ihan samanlaista sillon joskus vuosia sitten. Ekoista menkoista meni joku 8kk seuraaviin, ja sen jälkeen on ollu säännölliset. Monet ekat menkat meni pelkil pikkuhousunsuojil ja vuotoo ei ollu yöllä. Nykyään kylläkin ihan säännölliset normaalihkot menkat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743