Olin lukiolaistyttö ja vasta aloittanut seksielämän 10 vuotta vanhemman poikaystäväni kanssa. Muutaman yhdynnän jälkeen aloin tuntea kirvelyä alapäässäni ja hakeuduin koululääkärin vastaanotolle.
Lääkäri oli tumma, partainen, hieman pyöreävatsainen n. 40-50-vuotias mies. Kun kerroin, mikä minua vaivaa, hän pyysi riisuutumaan aivan alasti. Kiipesin tutkimuspöydälle, ja lääkäri alkoi tutkia ensin tissejäni. Hän puristeli niitä kovakouraisesti, ja nännini kovettuivat kohti kattoa. Ihan normaaleilta vaikuttavat, hän sanoi. Levitäpä nyt jalkasi. Ihmettelin vähän, miksi hän ei laittanut tutkimushanskoja käsiinsä, kun alkoi tutkia alapäätäni. Hän työnsi kaksi sormea sisääni ja tiedusteli, miltä tuntuu. Sanoin, että ei satu yhtään. Nyt on pakko kokeilla sillä vehkeellä, joka sinne kuuluu, muuten emme saa varmaa tietoa. Ihmettelin, mitä hän tarkoitti, kunnes huomasin hänen ottaneen housunsa alas. Iso kulli seisoi kohti taivasta, ja lääkäri asetteli sen hollille lähelle pimppiäni.
Tykkäätkö enemmän takaapäin? hän kysyi. Myönsin. Käänny vatsallesi. Käännyin ja tunsin, kuinka mahla valui pillustani. Lääkärin kyrpä painui yhdellä työnnöllä sisääni, ja hän aloitti kiusaamisen.. Otti välillä kalunsa kokonaan pois ja työnsi sitten hitaasti takaisin. Hän aloitti lopulta rytmikkään nussimisen, litinä kuului, kun pimpsani imi kiihottunutta mulkkua sisäänsä. Huusin orgasmin kourissa, ja hän purkautui samaan aikaan sisälleni.
Ei sun alapäässä mitään vikaa ole, hän sanoi. Mutta tule viikon päästä uudelleen..
Lääkärintarkastus
amina
2
10745
Vastaukset
- 176248242
huono ja lyhyt juttu =(
- ¤Shadow Dragon¤
Kuten otsikossa jo mainitsin; paskaa kerrontaa. siitä se lähtee. alku ois saanut olla parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132696Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221280- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2441026Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63934Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41752
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46729