Olemme lähdössä kesäkuussa Barcelonaan.
Onko tietoa ja voisitteko kertoa, missä kaupungin parhaat kirpputorit sijaitsevat?
En etsi mitään antiikkia, vaan ihan tavallisten ihmisten kirppistä.
Barcelonan kirpputorit?
4
1950
Vastaukset
- solo yo....
muuta kun los Encantes joka on Glorias ostoskeskuksen lähellä.
Täällä ei ole samaa kirppis systeemiä kun Suomessa!
Mutta kannattaa käydä "markkinoilla" joka kylässä Barcelonan lähellä on oma markkina päivä jossa mustalaiset ym myy halpaa tavaraa ja vaatetta aamupäivisin. Esim Santa Colomassa jonne pääsee metrolla (asema Fondo) ne on lauantaisin.- Ostoksille
Olisitko ystävällinen ja kertoisit tarkemmin missä los Encantes/Glorias ostoskeskus sijaitsee ja miten sinne parhaiten pääsee. Tullaan asumaan Barcelonassa Barceloneta metroaseman lähellä. Kiitos etukäteen.
- annaleena
Ostoksille kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja kertoisit tarkemmin missä los Encantes/Glorias ostoskeskus sijaitsee ja miten sinne parhaiten pääsee. Tullaan asumaan Barcelonassa Barceloneta metroaseman lähellä. Kiitos etukäteen.
Terveiset täältä Barcelonasta minunkin puolesta!
Näiden markkinoiden nimi on Encants Vells. Täältä löytyy lisätietoa (valitettavasti tämä sivu on katalaaniksi) http://www.encantsbcn.com/. Punaisella metrolinjalla (numero 1) pääsee paikalle, pysäkki nimeltä Glories. Tältä pysäkiltä (eli Plaça de les Glorias Catalanes) löydätkin helposti markkinoille (seuraa vain ihmisvirtaa). Mun suosikki on kenkäkauppias, jolla on aivan ihania kenkiä myynnissä hintaan 8€/paria tai 15€/2 paria! Mulla alkaa olla tästä pöydästä koko mun kenkävarasto (onneksi mun jalan lesti on aika kapea)... ;-) Tervetuloa Barcelonaan ja pidä näillä markkinoilla hyvä huoli laukustasi!!! - Kirppis
annaleena kirjoitti:
Terveiset täältä Barcelonasta minunkin puolesta!
Näiden markkinoiden nimi on Encants Vells. Täältä löytyy lisätietoa (valitettavasti tämä sivu on katalaaniksi) http://www.encantsbcn.com/. Punaisella metrolinjalla (numero 1) pääsee paikalle, pysäkki nimeltä Glories. Tältä pysäkiltä (eli Plaça de les Glorias Catalanes) löydätkin helposti markkinoille (seuraa vain ihmisvirtaa). Mun suosikki on kenkäkauppias, jolla on aivan ihania kenkiä myynnissä hintaan 8€/paria tai 15€/2 paria! Mulla alkaa olla tästä pöydästä koko mun kenkävarasto (onneksi mun jalan lesti on aika kapea)... ;-) Tervetuloa Barcelonaan ja pidä näillä markkinoilla hyvä huoli laukustasi!!!Kiitos tiedoista.
Hotellimme sijaitseekin tuon aukion lähellä eli kävelymatkaa markkinoille tulee n. kilometri.
Lomaa ja matkaa jo kovasti odotetaan. Barcelona onkin uusi tuttavuus ja varmasti mielenkiintoinen sellainen.
Aiemmin olen "hävittänyt" passini Lontoon lentokentän liukuportaissa, (vetoketjullisesta laukusta) kun ohimennen mies meikäläistä tönäisi ja kovasti pahoitteli kiirettään. Vahingon huomasin vasta passintarkastuksessa.
Siitä viisastuneena olen oppinut pitämään (toivottavasti) huolta myös kassista :)
Kiitos vielä kerran tiedoista ja hyvää kesää sullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041