Heippa, onko muita Turun luokanopettajankoulutukseen hakevia? Olisi oivallista kuulla miten lukemiset sujuu, ja millä mielillä pääsykokeita odotellaan. Itse haen kolmatta kertaa, ja tällä kertaa jännittää tuo monivalintakoe...kirja on ihan ok, mutta kysymykset voivat kyllä olla todella nippelitasoa. Onko kenelläkään muuten tietoa, että liittyykö aineistokoe tuohon pääsykoekirjaan, vai jaetaanko aineisto kokeessa?
Turun OKL
3
295
Vastaukset
- Tiitu
Moi! Mä olen kans hakenu turun okl:ään ja pääsykoekutsukin tuli tänään. Ootko ollu ennen turun päsykokeissa, mä olen ollu vaan kasvatustieteen pääsykokeissa turussa. Jos oot ollu aikasemmin niin voisitko kertoo mulle vähän millaset ne oli. Miten tarkkaa tietoo kisjasta pitäis tietää. Ite oon pyrkiny hahmottaan kokonaisuuksia.. Tsemppii lukemiseen! :) Ootko muuten turusta vai muualta? Mä en oo turusta.
- -chica-
Mä oon ollut toissa vuonna Turun OKL:n kokeissa, mutta tänä vuonnahan kokeet on hieman erilaiset. Eli monivalinta ja aineisto on uusia juttuja, niistä en Turun osalta osaa sanoa mitään. Viimeksi Turun kokeissa oli esseekyssäreitä, ja kirja sai olla kokeessa mukana. Itse olen pyrkinyt lukemaan niin, että ymmärrän kokonaisuudet. Kokonaisuuksien pohjalta on sitten helpompi hahmottaa ja muistaa pieniä nippeleitä, joita monivalinnassa varmasti on. Tsemppiä sullekin lukemiseen :)
ps. en oo Turusta... - Tiitu
-chica- kirjoitti:
Mä oon ollut toissa vuonna Turun OKL:n kokeissa, mutta tänä vuonnahan kokeet on hieman erilaiset. Eli monivalinta ja aineisto on uusia juttuja, niistä en Turun osalta osaa sanoa mitään. Viimeksi Turun kokeissa oli esseekyssäreitä, ja kirja sai olla kokeessa mukana. Itse olen pyrkinyt lukemaan niin, että ymmärrän kokonaisuudet. Kokonaisuuksien pohjalta on sitten helpompi hahmottaa ja muistaa pieniä nippeleitä, joita monivalinnassa varmasti on. Tsemppiä sullekin lukemiseen :)
ps. en oo Turusta...Siis Turussa on ne pirun monivalinnat.. Mä kun tykkäisin enemmän niista essee kyssäreista. No ei kun lukemaan! Tiiätkö muuten mahtaako siinä monivalinnassa saada vääristävastauksista miinuspisteitä..? Vaikka kaikkihan menee tietysti oikein! ;) Kiva kun kerroit omia mielepiteitä! Oliko sillon toi toiminnallinen ryhmätehtävä? Millanen se mahtaa olla?
Tsemppiä loppurutistukseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481