Isän pomon saunabileet

sanneliina

Sinä kesänä, jona täytin 16, tapahtui tämä erikoinen juttu. Asuimme Göteborgissa, jossa isällä oli työpaikka SKF:llä. Sen konttorissa olin itsekin ollut työharjoittelussa. Göteborg on ruotsalaiseksi kaupungiksi varsin mukava, ei liian iso ja riittävän paljon suomalaisia. Ei silti, etteikö paikallisestakin väestöstä olisi kiinnostavia tyyppejä löytynyt, olihan ensimmäinen poikaystäväni Mickekin ihan aito medelsvenssoni...
Isä kysyi, lähtisinkö hänen työkaveriensa saunailtaan. Hämmästyin hieman moista kysymystä, mutta suostuin, tunsinhan harjoitteluajan perusteella muutamia juhliin ilmeisesti tulossa olevia tyyppejä. Juhlat pidettiin osastopäällikön talossa Torslandassa, suursataman pohjoispuolella.

Isä päätti kaikesta huolimatta lähteä matkan autolla, sillä vaikka juhlien kestosta ei ollut mitään käsitystä, hän oli varma, ettei auto Torslandasta mihinkään karkaisi, vaikka hän ei sitä heti juhlien jälkeen olisikaan kotiin ajamassa. Istuin pelkääjänpaikalle. Ajoimme Götajoen alikulkutunneliin ja juuri syvimmässä kohdassa isä heitti päin naamaani kysymyksen, jollaista en ikinä olisi odottanut häneltä kuulevani.

-Oottehan te Miken kanssa ollu...?
-Täh?
-Niin, ettei mun nyt tarvi kuulla seuraavaa puolta vuotta duunipaikalla, että tyttäressäs on varmaan jottain vialla, kun on tonikänen ja -näkönen, mutta korkkaamaton.
-No joo, ollaan me oltu, vastasin ja muistelin hupaisaa ekaa kertaani kurkun kanssa ja sitten järjettömällä tavalla (mutta kuitenkin) suoritettua "iskutoimintaa", jonka seurauksena neitsyyttäni ei voinut enää millään tavoin todistaakaan...
-Se on hyvä, isä murahti ja jatkoi ajamista.

Mutta miksi ihmeessä isä oli kiinnostunut minun tämän sektorin yksityiselämästäni?? Olin niin puulla päähän lyöty, että minun oli pakko ruveta ajattelemaan viimeksi eilen harrastamaani karnaalista syleilyä Miken kanssa. Tunsin melkein sperman maun nousevan suuhuni, kun auto yhtäkkiä pysähtyi.

-Tässä se on, isä sanoi. Varaudu kaikkeen.
-Miks?
-Niin on parempi, niin ei tuu yllätyksiä, isä hymähti ja otti muutaman kaljapullon sekä Koskenkorvan auton takakontista. Oluet olivat kunnon laivakaljoja, täkäläistä Prippsiä kukaan suomalainen ei juo äärimmäisessä hädässäkään.

Isä soitti ovikelloa ja heti tuli avaamaan nuori, tummanpuoleinen alaston nainen. Hän tervehti meitä iloisesti ja kehoitti jättämään vaatteet eteiseen, jos sinne vielä mahtuisi. Havaitsin eteisen tosiaan olevan täynnä vaatteita ja kaikkien juhlijoiden sisempänä ilkosillaan.
Mikäpä siinä. Eihän meillä isän kanssa mitään hävettävää ollut, sen paremmin toisiltamme, kuin muiltakaan. Juuri, kun olin heittänyt rintsikat farkkujeni taskuun, en niille muutakaan paikkaa keksinyt, enkä kuitenkaan täysin luottanut tämäntyyppiseen vaatteiden säilytykseen, tuli osastopäällikkö Erik paikalle. Hänkin oli alasti ja ilmiselvästi nautti isännän roolistaan. Hän ei kiinnittänyt mitään huomiota minuun, vaan alkoi takoa isää selkään selittäen, kuinka hyvä tyyppi tämä on. Hämmästyin hieman, sillä sen perusteella, mitä itse olin Erikiä nähnyt, hän oli vaikuttanut paitsi pidättyväiseltä herrasmieheltä, myös raivoraittiilta. Nyt ei kummastakaan ollut merkkiäkään. Kiinnitin huomiota myös hänen kohtalaisen kokoiseen sladdiinsa, joka tuntui olevan kuin puolitangossa...

Sain pikkuhousunikin riisuttua ja olin juuri menossa peremmälle, kun Erik huikkasi minut luokseen. Hän sanoi haluavansa halata minua. Mikäpä siinä, vaikka vähän erikoiselta se tuntui. Tunsin näet Erikin vehkeen kovettuvan, kun se pääsi läheisyyteeni. Hän kuitenkin jätti asian sikseen, varmaan siksi, että isä seisoi vieressä ja oli vielä täysin selvin päin.
Menimme olohuoneeseen. Siellä oli erikoinen ja repäisevä meininki. Meille oven avannut tyttö tanssi pöydällä Erikin vaaleahipiäisen vaimon kanssa ja pöydän ympärillä suomalaiset työläiset vetivät Lapin kultaa ja kossua ja puhelivat, kuinka ihanaa on taas parin viikon päästä lähteä juhannusta viettämään kotipuoleen, kuka Pohjanmaalle, kuka Savoon, kuka Kainuuseen. Toisessa pöydässä jonkun työmiehen suomalainen vaimo jutteli Erikin tyttären Erikan kanssa ja vieras nainen järjesteli pulloja ja tölkkejä riviin tarjottimelle ja vei tyhjiä pois. Mukana oli joku muukin nainen, jota en tunnistanut. Erika oli ollut kanssani samaan aikaan harjoittelussa, morjestimme.

Istuin äijien kanssa samaan pöytään ja avasin isän minulle antaman kaljapurkin. Kainuulaissyntyinen, jo liki kolmekymmentä vuotta Göteborgissa asustanut Yrjänä vakuutti suomalaisten aina hakeutuvan toisten suomalaisten seuraan ja tunnistavan toisen suomalaisen vaikka pimeässä tunnelissa tai umpihumalassa.

Pöydällä tanssineet naiset laskeutuivat alas ja Yrjänä veti minut täysin varoittamatta keskelle lattiaa. En voinut riuhtoa itseäni irtikään ja kun Monosen Satumaa-tango oli jatkunut hetken, en olisi tahtonutkaan niin tehdä. Tanssin päätyttyä Yrjänä kaatoi minut sivupöydälle selälleni ja alkoi sen kummemmin selittelemättä ja kenenkään estelemättä työntää vehjettään pimpsaani.
Se taisi olla liikaa Erikille, joka kai oli kuvitellut itselleen kuuluvan jonkinlaisen isännän oikeuden. Erik alkoi riuhtoa Yrjänää irti minusta, mutta siitä taas ei hänen vaimonsa pitänyt ollenkaan. Tässä vaiheessa isäkin oli huomannut, mitä oli tapahtumassa ja juuri, kun havaitsin Yrjänän kalun häipyneen sisältäni, oli puolet muusta joukosta tappelun pyörteissä lattialla.

Erika naurahti ja viittasi minut mukaansa. Menimme terassille, josta aukeni mukava näköala merelle. Erika kysyi, halusinko saunoa, se kun hänestä oli meille suomalaisille tyypillistä, ja kun myönsin, hän kehoitti seuraamaan.
Sauna oli kellarissa, aika pieni, mutta kiuas kuulemma ärhäkkä. Istuimme löylyissä hetken puhumattomina, löylyäkään ei tehnyt juuri mieli heitellä, koska lämpö oli sopiva. Saunassa oli selvästi kylvetty myös ennen meitä.
Kun olin suihkussa, tunsin jonkun tarraavan rintoihini. Pesin äkkiä sampoon pois ja käänsin päätäni. Yllätyin, kun huomasin, että asialla olikin Erika. Hän nojautui olkaani vasten ja työnsi pari sormea pimppiini, eikä minulla ollut mitään syytä kieltää häntä niin tekemästä.
Juuri, kun Erika hieroi minulle illan ensimmäisen orgasmini, tuli pesuhuoneeseen kolme alastonta, hikistä ja kolhiintuneen oloista äijää. Tunsin heidät Erikiksi, Yrjänäksi ja isäksi. Kaikki olivat melko juovuksissa, mutta äskeinen tappelu oli selvästikin jo kuitattu. Erik viittasi kaikki saunaan ja nyt hänellä oli otteissaan sitä pomomeininkiä, johon ei ole vastaan sanomista.

Saunassa äijät ottivat löylykilpailut. Minä ja Erika istuimme alemmalla lauteella, eikä siinäkään ollut ihan vilpoisaa.
Äkkiä pukuhuoneen puolelta alkoi kuulua jotain epämääräisiä ääniä. Erik viittasi Erikan katsomaan, mitä siellä tapahtuu. Erika palasi heti ja sanoi äidin ja Marie-tädin ottavan matsia. Erik ryntäsi pukuhuoneen puolelle ja me muut seurasimme häntä.

Erikin vaimo ja jo aiemmin illalla näkemäni tätä nuorempi nainen olivat ilmiselvästi riitaantuneet jostain. Erikin vaimo oli ottanut aseekseen pölynimurin varren ja toinen puolustautui kahdella pullolla. Toisessa niistä oli vielä jotain jäljellä, joten hän saattoi välillä ottaa huikkaa...
Erik käski naisten heti lopettaa ja tulla saunaan, sillä saunailtaahan tänne oli tultu viettämään. Naiset menivät saunaan, minä taas jäähdyttelemään. Tuskin olin saanut olutpurkin auki, kun tunsin jälleen jonkun käden lanteillani ja kun nyt käännyin katsomaan, huomasin, että se oli Erik. Hänen kalunsa sojotti suorana ja ilme kertoi kaiken tarpeellisen. Kumarruin ottamaan Erikin kalun suuhuni ja keskityin siihen niin täydellisesti, etten heti edes välittänyt, kun tunsin toisenkin miehisen elimen tunkeutuvan sisääni, tällä kertaa takaapäin.
Tuntui, kuin huoneessa olisi ollut paljonkin sakkia, mutta kun imin nautinnollisesti Erikin sperman viimeiseen tippaan, havaitsin kimpussani olevan kolme muutakin ihmistä. Erika nuoli pimppiäni täydellisen hulluuden vallassa ja Yrjänä imi rintojani ja pani samanaikaisesti Erikaa takaapäin. Vasta huomatessani hänet edessäni tajusin, että peppuneitsyyteni vienyt kaveri on siis joku muu. Uskaltauduin katsomaan olkani yli ja havaitsin, että isähän se siinä...

Riuhtaisin itseni irti ja sanoin isälle, että jokin tolkku pitäisi säilyttää tämäntyyppisissäkin bileissä. En ollut antanut Mikellekään lupaa porautua anaaliini, mutta vielä vähemmän olin toivonut isäni siellä vierailevan. Erik ryhtyi sovittelemaan ja kysyi, olisiko perheriitamme unohdettu, jos seuraava sessio tehtäisiin silmät sidottuina. Kun katsoin ympärilläni kalut tanassa seisovia miehiä, päätin suostua, mutta halusin Erikan mukaan. Erik sanoi Marie-tädinkin varmaan mieluusti osallistuvan ja voisimme sopia pelin säännöistä saunassa.

Kipakin löyly oli jo haihtunut, mutta kiukaaseen saatiin nopeasti uutta potkua. Marie-täti oli hyvin innostunut ajatuksesta ja vaati päästä ensimmäiseksi kolmen miehen käsittelyyn. Isä sanoi, että minun olisi tultava katsomaan, että osaisin jatkossa itsekin vaatia samanlaista käsittelyä. Marie meni pesuhuoneen penkille istumaan, isä työntyi hänen suuhunsa, Erik otti hänet takaa ja Yrjänä edestäpäin. Kuvio oli sivusta katsottuna niin kiihottava, että tunsin ensi kertaa koko iltana todella kostuvani ja kuin vaistonvaraisesti annoin sormeni kaivautua pimpsaani. Sieltä sen kuitenkin hyvin äkkiä syrjäytti Erika, joka otti käteni omaansa ja ohjasi minut isän luo. Samalla, kun isä purki lastinsa Marien pimpsaan, hän nuoli minulle elämäni siihen asti rajuimman orgasmin. Eihän tällaiselle isälle voi olla katkera edes siitä, että on muutettu vieraaseen maahan...

16

25183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welma

      Näitä lisää!

    • =D

      Tämmöisiä enemmän!!

    • Lukija

      Eli täydet kymmenen pistettä taas, nyt voisi tarinalle odottaa jopa jatkoa, jotkut sitten osaa...

    • joutsi

      Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      we want more!we want more!

    • Tsuba

      Näitä lisää, hyvä tarina!

    • Kasvakaa

      Kylläpä te ällöttävistä jutuista kiihotutte. Insesti ei ole kiihottavaa, normaalin ihmisen mielestä. Himottaako kenties ajatus omasta isukista?

      • kiihottaa ja olen ollutkin......


      • päsi

        ...insestiä oo. Todella tiivistunnelmainen ja varmasti mahdollinen juttu kylläkin. Meininkiä...!


    • sanneliina

      Nähtävästi tämä juttu on osunut johonkin suomalaisuuden ytimeen, jota me ulkomailla(kin)* asuneet usein olemme hakeneet. Jatketaan samaan tyyliin!

      *ja siis tämähän ei ollu mikään keksitty juttu...

      • abe

        Niin, no joo, kyllähän sitä Ruåttissa voi tapahtuu mitä vaan...;=D


    • Jozzu

      Mikä sen parempaa kuin KUNNON seksibileet... ;) Ei kai siin mitn moitittavaa oo, jokainenhan sitä itse päättää, mikä on oikein ja mikä väärin. Itselläni ei oo mitn vastaavia kokemuksia, enkä kyl isäni kans vois KOSKAAN moista kuvitella tekevänikään, mut jonkin näköisestä kimppaseksistä kylläkin uneksin...=) "Kaikkihan" on siihen asti sallittua, mistä itse nauttii... Enkä tarkoita nyt mitn lasten HYVÄKSIKÄYTTÖÄ tms. Ei muuta kuin jatkoja!

    • Ryhmää!

      LKisää tämmösii ja viel vähän tarkemmin kerrottuna!!! Enemmän nuorii muijii ja terkemmat sessiot! Joka pojan unelma< päästä tommosiin bileisiin!

    • Vahingotar

      Ou-no.Kaikkea sitä.Ilta kiihokkeita vaan,Huh.

    • heheh

      siis erika on tyttö ja sä kans? lesboseksii? ooks sä lesbo? :DD ja mite isä voi panna tytärtään? :F vastaa

      • sanneliina

        Olet tulkinnut paljon asioita aivan oikein. Erika ja minä olemme molemmat tyttöjä, Erik ja Yrjänä eivät. En ole hetero enkä lesbo vaan bi. Ryhmätoiminta on hauskaa, suosittelen. Isän kanssa vanhat kismat on sovittu ajat sitten ja tämähän tapahtui jo 11 vuotta sitten.**


    • ak

      kivaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe