sisko

siskoksista kolmas

mun ongelmani koskee mun kaksois siskoja... (ollaan siis sinin ja suvin kanssa kolmoset) (nimet muutettu)

Olen mun tosisen kaksois siskon sinin kanssa hyvin läheinen kun taas suvin kanssa en ole läheinen melkeen ollenkaan : / ongelmani on nyt se että suvi on jo surustellut puolitoista vuotta sellasen kundin kanssa ja ne on ollu tosi onnellisia... mut eräänä kauniin kevät päivänä 15.5.2006 mä tulin kotiin ja näin kun sini ja se suvin kundi kaveri suuteli kiihkeesti mun ja sinin huoneessa... mä olen jo aijemminkin huomannut sen kundin ja sinin välillä olevan jotain mut en oo kiinnittänyt kauheesti huomiota koska en olis koskaan ajatellut että sini pettää omaa siskoaan!!! joten mä olen nyt vähän niinkun kahden tulen välissä... koksa tiedän että mun pitäis kertoa siitä suville sillä onhan sekin mun siskao ja vaikkei niin läheisiä sen kanssa ollakkaan kun sinin ni silti mä rakastan suvia ihan mielettömän paljon! mutta jos kerron niin tiedän ettää mulla menee väkit siniin... mä tiedän että monet ajattelee että totta kai mun pitää kertoa mutta en halua satuttaa ketään... mitä teen?

4

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä

väliä ketä se pussailee, kun ootte samannäkösiä..:0

• lintner

eihän ne välttämättä ole identtiset kolmoset.

• QuestionMark??

minkä ikäisiä te olette? se riippuu aikas paljon siitäkin...

Mutta,mun mielestä sun kannattais puhua ensin sen sinin kanssa.Kysy siltä minkä takia noin tapahtu,onko sillä ja sillä jätkällä ollu jotain kauemminkin,aikooko se jätkä jättää suvin.On nimittäin mahdollista,että se on ollut vain joku ihme hairahdus jonka molemmat heistä haluavat unohtaa,tai että on tapahtunut jotain ihan omituista (esim.jos olette identtisiä,kundi on vahingossa ruvennut suutelemaan siniä eikä oo tajunnu ettei se oo suvi,ja sini on ollut kiinnostunut kundista eikä ole sksi tehnyt asialle mitään).Jos se on ollut vain jotain ajattelematonta kokeilua,ja Suvilla ja tällä sitä pettäneellä poikaystävällä menee yhä ihan hyvin,niin on turhaa kertoa Suville.
      Jos taas tuo on ollut jo kauankin suunniteltua,ja molemmat heistä tosiaan rakastavat toisiaan,niin asia onkin jo vähän hankalampi.Siinä tapauksessa sinun on hyvä kertoa tälle Suville.

ÄLÄ sotke itseäsi asiaan aivan turhaan,sillä siitä voi seurata harmia.Mutta kuitenkin,puhu ensin Sinille ja sille jätkälle(jos voit)

• ..Sä..

Kerrot. Se on Sinin oma ongelma et se on tollast tehy eikä se voi suo siitä syyttää mitä se on tehy. Ja aina se totuus joskus paljastuu. Koska kuvittele sitte kun se suvi sais tietää ettet sä kertonu sille. Se ei koskaan luottas suhun. Ja suvi ei kuitenkaa oo tehy mitään väärää toisin ku sini..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe