Taas kerran monen monta
kuukautta, viikkoa, päivää
kiduttavaa
pilvenreunalla jalkojani heilutin
sinulle silmiäni vilkutin
hymyjäni heittelin
yritin tutuksi tulla
tulinkin
ja nyt jo vihamiehen
sinusta olen saanut
miksi
istuinko ukkospilvellä tuolla
koko talven
pirujako loihdin esille
monstereitako taioin
Rakkautta kuitenkin
sinulle sieltä
reunalta pilven
yritin antaa
anteeksi, jos et ymmärtänyt minua
Kuutamolla
7
519
Vastaukset
- puuma
Eilisestä viestistä
nimi vain puuttuu,
olkoon siis näin,
en minä siitä suutu. - taivaanmaalari
Viereesi istuin, hymyillen sinuun, ystävän ihanan löysin. Sieluni sanoin, maailmain jaoin tunteeni ilmoille työstin. Kuukaudet vaihtui, rakkautes haihtui pilveltä maailmaan siirryit. Halusit hyvää, tunnetta syvää yksin vain pilvelle jäin.
Sinulle Ystäväni - väärä henkilö
Runosi oli muuten todella hyvä,
mutta viimeinen lause ei sopinut siihen.
Tai ehkä se sopi siinä mielessä,
ettei aina pidä kaikkea ymmärtääkään,
mutta toisaalta (on myös suuri todennäköisyys
erehtyä henkilöstä, eli) voi myös mukamas ymmärtää.
Runossasi oli paljon tuttuja piirteitä, joista pidin.- taivaanmaalari
Runosi puhutteli minua ja sai sanaisen arkkuni aukeamaan. Ei varmaan mennyt oikealle henkilölle, mutta toivottavasti hän, jolle tämä on tarkoitettu tunnistaa kaihoisan kaipaukseni.
- en vihaa
Sanoit, että et pidä.
Suoraan kysymykseen kerrankin
suora vastaus.
Olen vain ihmisten kanssa,
jotka pitävät.
Muuhun ei ole enää varaa.
Ei, ei puolikasta.
Sinä halusit neljänneksen.
Intohimoa ei ole.
Sen voi sytyttää
tai sammuttaa kokonaan.- haluat olla
vai sittenkin ystävä?
Ettenkö pidä?
Ettenkö pidä!
Intohimo..
voisimmeko me löytää sen?
kun tulitikut ovat kuivuneet.
- -----ap-----
noista. Jatkan edelleen pilvenreunalla jalkojeni heiluttelua kaikesta huolimatta. Eihän sitä koskaan tiedä;))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241